quote:
Welke gek plaatst er dan ook een ladder bij zo'n jongquote:Op maandag 13 januari 2025 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://www.nu.nl/313979/(...)ands-dierenpark.html
Hoihiii, zat ff elders, solly Marcus.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan nog
Weinig hier, en bij jou?
Kippensoep, verse oosterse van de appie was best lekkerquote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Kippensoep, verse oosterse van de appie was best lekker
Lol zag je in dat Hannah Vrede topic, weer een keer een aardige fok relquote:Op maandag 13 januari 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoihiii, zat ff elders, solly Marcus.
Fysiek weer in vorm at least, hoop ik ?
Alles wel, thanksz. CV op 19 degreesz. Eerder vanavond een kip aan flarden gescheurd met een smakelijke mango-salade en patattt ernaast en een goede rode wijn behoeft geen kranzz. Nu aan de port!@
Trusten dan maar.quote:
Hij mag niet spelen?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke gek plaatst er dan ook een ladder bij zo'n jong
Trusten eendjequote:
ff elders? Als het 19 degreesz is zit je daar nog wel evenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoihiii, zat ff elders, solly Marcus.
Fysiek weer in vorm at least, hoop ik ?
Alles wel, thanksz. CV op 19 degreesz. Eerder vanavond een kip aan flarden gescheurd met een smakelijke mango-salade en patattt ernaast en een goede rode wijn behoeft geen kranzz. Nu aan de port!@
Hi Sourtjens!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol zag je in dat Hannah Vrede topic, weer een keer een aardige fok rel
Gewoon an huus 19 graden is toch niet zo luxe?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ff elders? Als het 19 degreesz is zit je daar nog wel even
Have fun
Een kaart iddquote:Op maandag 13 januari 2025 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi Sourtjens!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, moest er wel wat om lachen. Niet alles gelezen want te veel onzin en ook weer niet belangrijk. Maar wat me wel opviel is dat die griet zeker niet bestaat. Dat taalgebruik straight from AI. En bijvoorbeeld zichzelf presenteren als "kindarts" en "gynaecoloog", maar het dan wel verkeerd spellen. Samen met deftig taalgebruik met weer enorme taalkundige missers (link in eerste topic in FB). En dan al haar activiteiten, 4 studies en tig banen en sinds 2013 (meen ik) actief op fok mar wel 1 post per dag.
Wel sneu natuurlijk voor de mensen die er waarde aan hebben gehecht (haar empathische raadgeving a la Mona v Story).
Moest natuurlijk denken aan die meid (in een sc eerder deze eeuw) die erg ziek veinsde te zijn. Ik had toen gelijk al zoiets van: dit stinkt. Want ze was vrij kort in die sc.. Toch heeft ze aardig wat ansichtkaarten ontvangen op die afdeling waar ze dus niet lag![]()
Had jij ook niet een kaart gestuurd? En bloemen? En een cheque?![]()
Ja, van mij hoeft het niet open te blijven. Maar voor de activiteit en een opleving op het forum is het toch best okeej?!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een kaart iddMaar jammer dat het dan op slot gaat, tenzij ze echt dood is maar ik twijfel daar ook aan.
Het was wel wat vermakelijk leesvoerquote:Op maandag 13 januari 2025 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft het niet open te blijven. Maar voor de activiteit en een opleving op het forum is het toch best okeej?!
En dat Yvonne het zaakje dichtgooit klopt niet, dit zaakje stinkt, mark maai worst![]()
Ja, maar te veel om te lezen. En natuurlijk heel raar dat er niet eerder vol werd getwijfeld aan die act van deze alleskunner, met ook nog die sterke politieke voorkeur die te belangrijk leek.. Anyhoe, zo'n topic trekt een hoop weirdos zowel in kamp "ze is echt, jonguh" als bij de disbelievers. Gr, groet, een weirdoquote:Op maandag 13 januari 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was wel wat vermakelijk leesvoer
Ik heb alles gelezenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, maar te veel om te lezen. En natuurlijk heel raar dat er niet eerder vol werd getwijfeld aan die act van deze alleskunner, met ook nog die sterke politieke voorkeur die te belangrijk leek.. Anyhoe, zo'n topic trekt een hoop weirdos zowel in kamp "ze is echt, jonguh" als bij de disbelievers. Gr, groet, een weirdo
Geeft nietquote:
Ja, maar ook iemand van fok over de telefoon heeft gesproken. Dat gaat wel ver maar er zijn mensen die ver gaan in hun rol, nu het niet meer aankunnen en dus virtueel overlijden. Ik vind het wel boeiend op één of andere manierquote:Op maandag 13 januari 2025 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
![]()
Neem aan dat je dan ook wel zoiets hebt van: wat een gelul met die Hannah, da's zeker nie echt..
Ja, duhhh, Mascaraklodderquote:Op maandag 13 januari 2025 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, maar ook iemand van fok over de telefoon heeft gesproken. Dat gaat wel ver maar er zijn mensen die ver gaan in hun rol, nu het niet meer aankunnen en dus virtueel overlijden. Ik vind het wel boeiend op één of andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |