Hulde!!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een winkelwagen gepakt.
Zouden ze hem eigenlijk terug willen hebben?quote:
Oh jee , is dit je eerste?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zouden ze hem eigenlijk terug willen hebben?
Idd, mijn parkiet heeft er al 3.quote:
Kabouter winkelwagentjes?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, mijn parkiet heeft er al 3.
Nee echte, ik denk dat ze een grotere kooi wou ofzo.quote:
Medelijden met die kleine meidquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee echte, ik denk dat ze een grotere kooi wou ofzo.
Hoeft niet ze heeft een redelijke kooi en ze mag vaak genoeg rondfladderen.quote:
Oooooooh daaannnn!! Dat is wel fijn , vogels horen niet in kleine kooitjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeft niet ze heeft een redelijke kooi en ze mag vaak genoeg rondfladderen.
Ik vergeet wel eens haar kooitje dicht te doen. Kom ik 's morgens de kamer binnen en zit er ineens een parkiet op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oooooooh daaannnn!! Dat is wel fijn , vogels horen niet in kleine kooitjes
Dat is schattigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens haar kooitje dicht te doen. Kom ik 's morgens de kamer binnen en zit er ineens een parkiet op mijn hoofd.
Ik moet ook elke keer weer lachen.quote:
Vogels zijn leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet ook elke keer weer lachen.
Klopt, brengt ook wat leven in huis.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, brengt ook wat leven in huis.
Toen ik haar net had kon ze nog niet goed vliegen en liep veel over de vloer. Ik was haar ineens kwijt, was ze mijn hele huis doorgelopen en zat ze in de badkamer op de wastafel om hulp te roepen.quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik haar net had kon ze nog niet goed vliegen en liep veel over de vloer. Ik was haar ineens kwijt, was ze mijn hele huis doorgelopen en zat ze in de badkamer op de wastafel om hulp te roepen.
Dat doet ze niet meer, haar kooitje moet ze wel in zicht kunnen houden.quote:
Ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doet ze niet meer, haar kooitje moet ze wel in zicht kunnen houden.
Ik heb haar ook aangeleerd dat dat haar veilige plekje is.quote:
Beter!! En je kan vogels heel veel aanleren, ik vind het leuke beestjesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook aangeleerd dat dat haar veilige plekje is.
Vooral parkieten, die zijn nieuwsgierig en speels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter!! En je kan vogels heel veel aanleren, ik vind het leuke beestjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral parkieten, die zijn nieuwsgierig en speels.
Ik heb haar ondertussen ook best wel lang.quote:
Hoe oud kunnen parkieten eigenlijk worden ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb haar ondertussen ook best wel lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |