Ik heb serieus altijd gedacht dat hij een zinnetje Frans zong in dit lied.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
AI AI AI AI AI AI AI AI AI AI
Bekijk deze YouTube-video
welk zinnetje?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat hij een zinnetje Frans zong in dit lied.
Chouqroutebeverequote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat hij een zinnetje Frans zong in dit lied.
hmm lekkerquote:Op zondag 12 januari 2025 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
ik at zuurkoolstamp vanaaf; nou komt het wel heel dichtbij .....
Dat had ik dus ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
hmm lekker
Maar dat blijkt dus I should have known better te zijn, hij zingt het net iets te snel
Misschien was dat stiekem wel de bedoeling, Frans was een tijdje "hip" om in een nummer naast Engels te zingen.quote:
Ik had toen nog maar amper Engels gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien was dat stiekem wel de bedoeling, Frans was een tijdje "hip" om in een nummer naast Engels te zingen.
Ik leerde Engels van de serie Bottom, was er vrij snel goed in en kon vooral goed scheldenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had toen nog maar amper Engels gehad.
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leerde Engels van de serie Bottom, was er vrij snel goed in en kon vooral goed schelden
Dat was 10 jaar later.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leerde Engels van de serie Bottom, was er vrij snel goed in en kon vooral goed schelden
Geweldige serie, ik heb de serie op dvd.quote:
Ik bedoelde The young ones, tijdens de serie Bottom was ik al gevorderd in het Engelsquote:Op zondag 12 januari 2025 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar later.
[..]
Geweldige serie, ik heb de serie op dvd.
Engels leerde je na de lagere school.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:49 schreef drakin het volgende:
In die tijd leerden we wel laat pas Engels op school
Ja laat dus, want nu wordt het al wel op de lagere school gegeven.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Engels leerde je na de lagere school.
Frans heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja laat dus, want nu wordt het al wel op de lagere school gegeven.
Ik leerde wel Frans heel vroeg, maar dat kreeg ik thuis een beetje mee.
Op de middelbare had ik wel hoge cijfers op Frans.quote:
Ik ben ervan overtuigd dat het Frans veel meer aandacht kreeg en beter werd onderwezen toen ik op school zat dan tegenwoordigquote:Op zondag 12 januari 2025 21:59 schreef drakin het volgende:
Ik heb mijn eerste Franse boekjes nog steeds
Ik heb tegenwoordig toch wel vertaling nodig, later geen leuke onderwijzer meer en toen heeft het de aandacht verloren.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het Frans veel meer aandacht kreeg en beter werd onderwezen toen ik op school zat dan tegenwoordig
Ik heb alleen Engels gehad en één jaar Duits.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig toch wel vertaling nodig, later geen leuke onderwijzer meer en toen heeft het de aandacht verloren.
In het boek wat ik nu lees komt best veel Frans voor en dat lees ik toch niet zo makkelijk als Nederlands, Fries, Duits of Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |