abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2025 @ 20:47:00 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272179
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:37 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Denk jij dat de Russische elite nog graag in Frankrijk op wintersport gaat nadat een handjevol Vladimirs en Sletvana's onder mysterieuze omstandigheden "verongelukt" zijn?
Maar wat maakt het uit of die mensen daar wel of niet op wintersport gaan? Welk militair doel dient het? Want behalve dat het doelwit combattant moet zijn, moet de actie zelf ook nog een militair doel dienen om legitiem te zijn.
Russische burgers in Frankrijk gaan vermoorden omdat jij het niet leuk vind dat ze daar skiën is geen militair doel.
En dan nog, wie zou het moeten uitvoeren? Frankrijk? Toeristen vermoorden op eigen bodem omdat een ander land in oorlog is met het thuisland van die toeristen? Absolute waanzin!!
The End Times are wild
  zondag 12 januari 2025 @ 20:47:50 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272191
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Wetten kunnen prima omzeilt worden, daar hebben we inlichtingendiensten voor.
Weet je überhaupt wel wat ‘legitiem’ betekent??
The End Times are wild
pi_216272194
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik rapporteer dit. Ben benieuwd of dit blijft staan...
Wat je hier zegt is onzin. Ze bezetten grond, dat zeker. Wellicht dat Oekraiense kinderen Russische les krijgen.

Maar er worden niet bewust burgers vermoord, of genocide gepleegd of "omgevolkt". Hoe haal je het in je hoofd.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bucha_massacre

https://newlinesinstitute(...)s/English-Report.pdf

Het vermoorden van burgers was niet onbewust, dus jij praat onzin
  zondag 12 januari 2025 @ 20:48:21 #104
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272199
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:44 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Hihi, zit je een beetje hoog in je emoties? _O-
Ik spreek soms graag in superlatieven :*
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216272252
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik rapporteer dit. Ben benieuwd of dit blijft staan...
Wat je hier zegt is onzin. Ze bezetten grond, dat zeker. Wellicht dat Oekraiense kinderen Russische les krijgen.

Maar er worden niet bewust burgers vermoord, of genocide gepleegd of "omgevolkt". Hoe haal je het in je hoofd.
Dit is echt alle schaamte voorbij.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_216272269
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Leg anders in Jip en Janneke taal even uit waarom jij van mening bent dat het combattanten zijn. Dat zou ons al een stuk verder helpen natuurlijk.
Dat zeg ik toch helemaal niet?
pi_216272279
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oekraïne is geen eigendom van BlackRock of Vanguard.
Een dergelijke reactie komt omdat, zo schat ik in, je alleen maar NOS en NPO kijkt en alles gelooft wat ze je vertellen.
Wat dat betreft leef jij juist in een Brave New World. Complotten en bedrog bestaan helemaal niet in jouw media voorgeschreven wereldbeeld. Ik kijk naar wat gecensureerd wordt. En daarmee ook direct begrijp waarom dat zo is. Wat je BNW sneer betreft. Ik ben niet onder de indruk van dergelijke reacties op iets heel normaals en iets uiterst verstandigs als "onderzoek doen". Iets wat goed betaalde main stream journalisten uiteraard niet meer doen alsook de grote zich niets meer afvragende en alles voor zoete koek slikkende daarmee meelopende massa. Ik hou je niet tegen om braaf mee te sjokken.
pi_216272298
twitter

Call the ambulance
pi_216272301
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Call the ambulance
twitter

BUT NOT FOR ME :D
pi_216272310
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar wat maakt het uit of die mensen daar wel of niet op wintersport gaan? Welk militair doel dient het? Want behalve dat het doelwit combattant moet zijn, moet de actie zelf ook nog een militair doel dienen om legitiem te zijn.
Russische burgers in Frankrijk gaan vermoorden omdat jij het niet leuk vind dat ze daar skiën is geen militair doel.
En dan nog, wie zou het moeten uitvoeren? Frankrijk? Toeristen vermoorden op eigen bodem omdat een ander land in oorlog is met het thuisland van die toeristen? Absolute waanzin!!
Waarom blijf je over die "combatanten" drammen? Daar heb ik het nl. op geen enkel moment over gehad.
pi_216272325
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Een dergelijke reactie komt omdat, zo schat ik in, je alleen maar NOS en NPO kijkt en alles gelooft wat ze je vertellen. Wat dat betreft leef jij juist in een Brave New World. Complotten en bedrog bestaan helemaal niet in jouw media voorgeschreven wereldbeeld. Ik kijk naar wat gecensureerd wordt. En daarmee ook direct begrijp waarom dat zo is. Wat je BNW sneer betreft. Ik ben niet onder de indruk van dergelijke reacties op iets heel normaals en iets uiterst verstandigs als "onderzoek doen". Iets wat goed betaalde main stream journalisten uiteraard niet meer doen alsook de grote zich niets meer afvragende en alles voor zoete koek slikkende daarmee meelopende massa. Ik hou je niet tegen om braaf mee te sjokken.
Ja, zo'n preek was te verwachten.

Jij denkt de ultieme waarheid te hebben gevonden en hebt jezelf daarin verdronken.

Veel plezier verder op BNW :W
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216272328
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dit soort figuren overspoelen ook X en andere politieke fora. Feit is dat er trollenfabriek in Sint-Petersburg actief is die invloed wil krijgen op de publieke opinie in westerse landen. Fok! zou zich veel beter hiertegen moeten wapenen dan alleen wat berichten te verwijderen.
  zondag 12 januari 2025 @ 20:57:31 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272342
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Het gaat om intentioneel handelen.

De blote intentie van het Kremlin is delen of heel Oekraïne inlijven met zoveel mogelijk Oekraïners erop. Laat ik het anders zeggen: ze gaan Oekraïne niet veroveren als er geen Oekraïners meer te bekennen is. Zij willen hun "broeders" herenigen.

het was de intentie ook om dat snel en kort te doen, het Kremlin heeft nimmer rekening gehouden met een langdurig zware grondoorlog zo lijkt het.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 20:58:20 #114
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272349
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?
Dus je ziet in dat het waanzin is en niet in de laatste plaats tegen het internationaal recht in om Russische burgers te liquideren?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 20:59:00 #115
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272353
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Dit soort figuren overspoelen ook X en andere politieke fora. Feit is dat er trollenfabriek in Sint-Petersburg actief is die invloed wil krijgen op de publieke opinie in westerse landen. Fok! zou zich veel beter hiertegen moeten wapenen dan alleen wat berichten te verwijderen.
Ach meid toch.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272355
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, zo'n preek was te verwachten.

Jij denkt de ultieme waarheid te hebben gevonden en hebt jezelf daarin verdronken.

Veel plezier verder op BNW :W
Ja komt goed. Maar leerde je er maar eens wat van
pi_216272369
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:29 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Mischien even de artikelen lezen die ik geplaatst heb:

Er klopt eigenlijk helemaal niks van. Rusland valt Oekraïne steden aan, en dan gaat Amnesty niet zeuren dat Rusland DAT doet, maar dat Oekraïne zich verdedigt.

Ze betrokken helemaal geen Oekraïense delegatie van hun eigen organisatie bij hun 'onderzoek'.

Oekraïne deed er juist alles aan om burgers te evacueren uit belegerde steden.

Steden/dorpen waar het Oekraïense leger niet aanwezig was waren er vaak erger aan toe qua burgerslachtoffers die Russen, zie Bucha en Irpin.

Ze baseerden zich op interviews gehouden in Russische infiltratiekampen, onder het toeziend oog van de Russen.

Etc.

En dan ook nog het feit dat een van de onderzoekers zich verschansde in hotels waar journalisten haar nooit het veld in zagen gaan. Het is te raden hoe ze haar onderzoek heeft gedaan. Maar dat staat niet in de artikelen, daarvoor moet je dieper graven 😉
Ik heb de artikelen vluchtig gelezen maar zag nergens info die de bevindingen van Amnesty teniet deed.
Dat Oekraine en hun bondgenoten het artikel niet leuk vinden kan ik begrijpen maar dat wilt niet zeggen dat het niet waar is.
Ook al valt Rusland Oekraine aan dan wilt dat niet zeggen dat Oekraine een vrijbrief heeft om alle regels maar aan hun laars te lappen.
  zondag 12 januari 2025 @ 21:01:23 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272379
https://x.com/ewaldeng/status/1878507832729104429

Link naar stukje van Bolkestein over wel/niet Oekraïne bij de navo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 21:01:55 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272383
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Waarom blijf je over die "combatanten" drammen? Daar heb ik het nl. op geen enkel moment over gehad.
Omdat jij over legitieme doelen begint . En dat zijn per definitie combatanten.
The End Times are wild
pi_216272393
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:

Ewald Engelen is wel een jammerlijk voorbeeld van iemand die zo anti navo is, dat hij pro russisch is
pi_216272405
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hij is een terrorist in spe geworden. Dit is de reden dat islamitische extremisten ook in aantallen begonnen toe te nemen in de jaren 90 en 00 door Amerikaanse en Europese bombardementen/vernietiging van een zekere regio. Het is precies hetzelfde verhaal maar dan omgekeerd wat we zien bij deze user.
pi_216272412
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:17 schreef AchJa het volgende:
Is een mindef een combattant of niet?

In menig land loopt zo'n figuur ook nog in uniform en/of is gewoon militair.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_216272413
quote:

Rusland heeft afgesproken dat Oekraïne zelf mocht bepalen met welke landen ze diplomatieke en of militaire banden wilden aanhalen.

Daar heeft Bolkenstein toch weinig over te zeggen lijkt mij.
pi_216272414
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ach meid toch.
Er zitten veel Russische vrouwen in de seksbranche, met name in Brussel. Wie van Fok! gaat er mee op sekspeditie om ze Slava Ukraini te laten schreeuwen?
  zondag 12 januari 2025 @ 21:05:42 #125
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272421
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ewald Engelen is wel een jammerlijk voorbeeld van iemand die zo anti navo is, dat hij pro russisch is
Vind het wel verfrissend dat er ook op links nog wat geesten zijn die anders denken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272439
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Kan de moderatie eens ingrijpen en deze 'meneer' een ban geven in NWS? Ik krijg ondemocratische neigingen wanneer ik dit soort wartaal lees.
Weer 1 die tranen met tuiten huilt om een ban als iemand een andere mening uit. :')
  zondag 12 januari 2025 @ 21:07:12 #127
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272443
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Er zitten veel Russische vrouwen in de seksbranche, met name in Brussel. Wie van Fok! gaat er mee op sekspeditie om ze Slava Ukraini te laten schreeuwen?
Serieus man. Blijven ademen, lekker mee posten. Heb lol in het leven. En irriteer je niet zo aan mij.
Het is een open debat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272448
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ja komt goed. Maar leerde je er maar eens wat van
Nee, ik ben klaar met BNW onzin.
Dat jij in een alternatieve wereld wilt leven moet je zelf weten.
  zondag 12 januari 2025 @ 21:07:53 #129
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272453
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Weer 1 die tranen met tuiten huilt om een ban als iemand een andere mening uit. :')
Jaja, en het is de groep die zelf de mond vol heeft over verdraagzaamheid en democratie.
:')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272460
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vind het wel verfrissend dat er ook op links nog wat geesten zijn die anders denken.

Als jij van bloemen naar oekraine gaat in een random reactie doet er vermoeden dat er meer op de agenda staat bij Ewald
pi_216272464
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Het is du5 slechts een mening.
pi_216272470
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ik ben klaar met BNW onzin.
Dat jij in een alternatieve wereld wilt leven moet je zelf weten.
Het is inderdaad een alternatieve wereld. Je begint het door te krijgen
  zondag 12 januari 2025 @ 21:09:27 #133
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272485
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Als jij van bloemen naar oekraine gaat in een random reactie doet er vermoeden dat er meer op de agenda staat bij Ewald
Hypocriet is het sowieso. Maar ik ben niet van de PvDD he?
Hij is met Thieme getrouwd. Misschien staat die wel iets genuanceerder in de discussie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 21:09:43 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272492
quote:

Goed stuk. Bolkensteijn blijkt dus echt over visie beschikt te hebben. Helaas hebben we geen politici van dit kaliber meer. We moeten het nu doen met hysterisch krijsende nichten als Sjoerd Sjoerdsma en laurens Dassen. Nergens benul van.
The End Times are wild
pi_216272525
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hypocriet is het sowieso. Maar ik ben niet van de PvDD he?
Hij is met Thieme getrouwd. Misschien staat die wel iets genuanceerder in de discussie.
Dat lijkt me ook, heb het voor de grap doorgezocht op zijn twitter, geen enkele kritische noot over rusand of putin dat ik kan vinden, laat staan de invasie ansich veroordelen.

Ik heb dat nooit begrepen die tankies, met name de LGBTQ Tankie hoek niet.
  zondag 12 januari 2025 @ 21:12:48 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272538
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Rusland heeft afgesproken dat Oekraïne zelf mocht bepalen met welke landen ze diplomatieke en of militaire banden wilden aanhalen.

Daar heeft Bolkenstein toch weinig over te zeggen lijkt mij.
Daar gaat het stuk niet over. Het gaat over de gevolgen voor Europa en de NAVO van destijds bij uitbreiding naar oost Europa. Bollkensteijn zag dat Rusland dit als bedreigend zou gaan zien en dat dit tot onvoorziene gevolgen kon g gaan leiden.
The End Times are wild
  zondag 12 januari 2025 @ 21:13:20 #137
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272547
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Goed stuk. Bolkensteijn blijkt dus echt over visie beschikt te hebben. Helaas hebben we geen politici van dit kaliber meer. We moeten het nu doen met hysterisch krijsende nichten als Sjoerd Sjoerdsma en laurens Dassen. Nergens benul van.
Klopt.
Hij is een verademing vergeleken met de politici van nu, ook op de rechterflank. Hij kan met zoveel nuance en rust zich uiten. Jammer dat ie het nooit verder heeft geschopt als fractievoorzitter. Had zoveel meer in zijn mars.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272567
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Harry van Bommel, Tiny Kox, Marijntje Smits en Rebekka Timmer zitten in datzelfde kamp.
pi_216272571
Dubbel.
  zondag 12 januari 2025 @ 21:14:57 #140
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272572
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook, heb het voor de grap doorgezocht op zijn twitter, geen enkele kritische noot over rusand of putin dat ik kan vinden, laat staan de invasie ansich veroordelen.

Ik heb dat nooit begrepen die tankies, met name de LGBTQ Tankie hoek niet.
Uh... als je Engelen zou kennen zou je weten dat hij geen LGBTQ aanhanger is..
Hij is oud links. Maar niet zo doorgedraaid als Harry van Bommel en Tiny Kokx. Die lijken tegenwoordig steevast voor de opposit te kiezen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272580
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
"Uitbreiding van de Navo". Alsof het Navo lidmaatschap hetzelfde functioneert als die van het voormalig Warschaupact. _O-
pi_216272586
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar gaat het stuk niet over. Het gaat over de gevolgen voor Europa en de NAVO van destijds bij uitbreiding naar oost Europa. Bollkensteijn zag dat Rusland dit als bedreigend zou gaan zien en dat dit tot onvoorziene gevolgen kon g gaan leiden.
Daarbij wordt dus geïnsinueerd dat NAVO doelbewust deze oorlog heeft uitgelokt en mede schuldig is aan vele burgerdoden.

Dat is gewoon complete lariekoek en victim blaming.
  zondag 12 januari 2025 @ 21:16:56 #143
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_216272614
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
We weten natuurlijk ook niet wat onze diensten met Russen uitvreten. Wij hebben in elk geval heel veel geld geconfisqueerd. Daar is vanuit de hele wereld commentaar op.
Het is gewoon geblokkeerd. Dat is alles. De opbrengst wordt gebruikt om een lening aan Oekraïne mee af te betalen en/of te dekken. Helemaal goed, laat de Russen de rekening maar betalen.

En prima dat de hele wereld daar commentaar op heeft. Kunnen oligarchen in andere landen misschien wat van leren. Bijvoorbeeld dat het steunen van zulke oorlogszuchtige regimes consequenties kan hebben voor de portemonnee.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2025 21:19:26 ]
pi_216272620
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:22 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dar horen we al een aantal jaar. Echter komt die geur van ontbinding toch echt van Europese bodem.
Nope, maar leuk geprobeerd.
  zondag 12 januari 2025 @ 21:19:00 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272636
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
"Uitbreiding van de Navo". Alsof het Navo lidmaatschap hetzelfde functioneert als die van het voormalig Warschaupact. _O-
Hij geeft -heel scherp- al in 1998 een voorspelling over hoe het krachtenveld tussen navo en Rusland zich de komende 25 jaar dreigt te ontwikkelen en waarschuwt hiervoor. Dat hebben niet veel mensen hem nagedaan.
The End Times are wild
pi_216272646
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als de Russen problemen hebben met een defensieve alliantie die is opgericht om Russische agressie het hoofd te kunnen bieden hadden ze zich beter af kunnen vragen of het wel zo slim was om zich decennialang als beesten te misdragen in Oost- en Midden Europa.
  zondag 12 januari 2025 @ 21:19:44 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272651
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Daarbij wordt dus geïnsinueerd dat NAVO doelbewust deze oorlog heeft uitgelokt en mede schuldig is aan vele burgerdoden.

Dat is gewoon complete lariekoek en victim blaming.
Lees het eerst. Het is een artikel uit 1998. Er wordt helemaal niks geïnsinueerd daarover
The End Times are wild
pi_216272652
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hij geeft -heel scherp- al in 1998 een voorspelling over hoe het krachtenveld tussen navo en Rusland zich de komende 25 jaar dreigt te ontwikkelen en waarschuwt hiervoor. Dat hebben niet veel mensen hem nagedaan.
McCain, Romney.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_216272658
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan zijn het ook geen legitiem milutaire doelen.
Ook daar heb ik het niet over gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')