Maar wat maakt het uit of die mensen daar wel of niet op wintersport gaan? Welk militair doel dient het? Want behalve dat het doelwit combattant moet zijn, moet de actie zelf ook nog een militair doel dienen om legitiem te zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:37 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Denk jij dat de Russische elite nog graag in Frankrijk op wintersport gaat nadat een handjevol Vladimirs en Sletvana's onder mysterieuze omstandigheden "verongelukt" zijn?
Weet je überhaupt wel wat ‘legitiem’ betekent??quote:Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wetten kunnen prima omzeilt worden, daar hebben we inlichtingendiensten voor.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bucha_massacrequote:Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rapporteer dit. Ben benieuwd of dit blijft staan...
Wat je hier zegt is onzin. Ze bezetten grond, dat zeker. Wellicht dat Oekraiense kinderen Russische les krijgen.
Maar er worden niet bewust burgers vermoord, of genocide gepleegd of "omgevolkt". Hoe haal je het in je hoofd.
Ik spreek soms graag in superlatievenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:44 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hihi, zit je een beetje hoog in je emoties?
Dit is echt alle schaamte voorbij.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rapporteer dit. Ben benieuwd of dit blijft staan...
Wat je hier zegt is onzin. Ze bezetten grond, dat zeker. Wellicht dat Oekraiense kinderen Russische les krijgen.
Maar er worden niet bewust burgers vermoord, of genocide gepleegd of "omgevolkt". Hoe haal je het in je hoofd.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leg anders in Jip en Janneke taal even uit waarom jij van mening bent dat het combattanten zijn. Dat zou ons al een stuk verder helpen natuurlijk.
Een dergelijke reactie komt omdat, zo schat ik in, je alleen maar NOS en NPO kijkt en alles gelooft wat ze je vertellen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oekraïne is geen eigendom van BlackRock of Vanguard.
Waarom blijf je over die "combatanten" drammen? Daar heb ik het nl. op geen enkel moment over gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of die mensen daar wel of niet op wintersport gaan? Welk militair doel dient het? Want behalve dat het doelwit combattant moet zijn, moet de actie zelf ook nog een militair doel dienen om legitiem te zijn.
Russische burgers in Frankrijk gaan vermoorden omdat jij het niet leuk vind dat ze daar skiën is geen militair doel.
En dan nog, wie zou het moeten uitvoeren? Frankrijk? Toeristen vermoorden op eigen bodem omdat een ander land in oorlog is met het thuisland van die toeristen? Absolute waanzin!!
Ja, zo'n preek was te verwachten.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:53 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Een dergelijke reactie komt omdat, zo schat ik in, je alleen maar NOS en NPO kijkt en alles gelooft wat ze je vertellen. Wat dat betreft leef jij juist in een Brave New World. Complotten en bedrog bestaan helemaal niet in jouw media voorgeschreven wereldbeeld. Ik kijk naar wat gecensureerd wordt. En daarmee ook direct begrijp waarom dat zo is. Wat je BNW sneer betreft. Ik ben niet onder de indruk van dergelijke reacties op iets heel normaals en iets uiterst verstandigs als "onderzoek doen". Iets wat goed betaalde main stream journalisten uiteraard niet meer doen alsook de grote zich niets meer afvragende en alles voor zoete koek slikkende daarmee meelopende massa. Ik hou je niet tegen om braaf mee te sjokken.
Dit soort figuren overspoelen ook X en andere politieke fora. Feit is dat er trollenfabriek in Sint-Petersburg actief is die invloed wil krijgen op de publieke opinie in westerse landen. Fok! zou zich veel beter hiertegen moeten wapenen dan alleen wat berichten te verwijderen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit is echt alle schaamte voorbij.
Het gaat om intentioneel handelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit is echt alle schaamte voorbij.
Dus je ziet in dat het waanzin is en niet in de laatste plaats tegen het internationaal recht in om Russische burgers te liquideren?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:52 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?
Ach meid toch.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dit soort figuren overspoelen ook X en andere politieke fora. Feit is dat er trollenfabriek in Sint-Petersburg actief is die invloed wil krijgen op de publieke opinie in westerse landen. Fok! zou zich veel beter hiertegen moeten wapenen dan alleen wat berichten te verwijderen.
Ja komt goed. Maar leerde je er maar eens wat vanquote:Op zondag 12 januari 2025 20:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zo'n preek was te verwachten.
Jij denkt de ultieme waarheid te hebben gevonden en hebt jezelf daarin verdronken.
Veel plezier verder op BNW
Ik heb de artikelen vluchtig gelezen maar zag nergens info die de bevindingen van Amnesty teniet deed.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:29 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Mischien even de artikelen lezen die ik geplaatst heb:
Er klopt eigenlijk helemaal niks van. Rusland valt Oekraïne steden aan, en dan gaat Amnesty niet zeuren dat Rusland DAT doet, maar dat Oekraïne zich verdedigt.
Ze betrokken helemaal geen Oekraïense delegatie van hun eigen organisatie bij hun 'onderzoek'.
Oekraïne deed er juist alles aan om burgers te evacueren uit belegerde steden.
Steden/dorpen waar het Oekraïense leger niet aanwezig was waren er vaak erger aan toe qua burgerslachtoffers die Russen, zie Bucha en Irpin.
Ze baseerden zich op interviews gehouden in Russische infiltratiekampen, onder het toeziend oog van de Russen.
Etc.
En dan ook nog het feit dat een van de onderzoekers zich verschansde in hotels waar journalisten haar nooit het veld in zagen gaan. Het is te raden hoe ze haar onderzoek heeft gedaan. Maar dat staat niet in de artikelen, daarvoor moet je dieper graven 😉
Omdat jij over legitieme doelen begint . En dat zijn per definitie combatanten.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Waarom blijf je over die "combatanten" drammen? Daar heb ik het nl. op geen enkel moment over gehad.
Ewald Engelen is wel een jammerlijk voorbeeld van iemand die zo anti navo is, dat hij pro russisch isquote:Op zondag 12 januari 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/ewaldeng/status/1878507832729104429
Link naar stukje van Bolkestein over wel/niet Oekraïne bij de navo.
Hij is een terrorist in spe geworden. Dit is de reden dat islamitische extremisten ook in aantallen begonnen toe te nemen in de jaren 90 en 00 door Amerikaanse en Europese bombardementen/vernietiging van een zekere regio. Het is precies hetzelfde verhaal maar dan omgekeerd wat we zien bij deze user.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit of die mensen daar wel of niet op wintersport gaan? Welk militair doel dient het? Want behalve dat het doelwit combattant moet zijn, moet de actie zelf ook nog een militair doel dienen om legitiem te zijn.
Russische burgers in Frankrijk gaan vermoorden omdat jij het niet leuk vind dat ze daar skiën is geen militair doel.
En dan nog, wie zou het moeten uitvoeren? Frankrijk? Toeristen vermoorden op eigen bodem omdat een ander land in oorlog is met het thuisland van die toeristen? Absolute waanzin!!
In menig land loopt zo'n figuur ook nog in uniform en/of is gewoon militair.quote:
Rusland heeft afgesproken dat Oekraïne zelf mocht bepalen met welke landen ze diplomatieke en of militaire banden wilden aanhalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/ewaldeng/status/1878507832729104429
Link naar stukje van Bolkestein over wel/niet Oekraïne bij de navo.
Er zitten veel Russische vrouwen in de seksbranche, met name in Brussel. Wie van Fok! gaat er mee op sekspeditie om ze Slava Ukraini te laten schreeuwen?quote:
Vind het wel verfrissend dat er ook op links nog wat geesten zijn die anders denken.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ewald Engelen is wel een jammerlijk voorbeeld van iemand die zo anti navo is, dat hij pro russisch is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |