abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216271902
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Toon dat eens aan dat Russen in het buitenland burgers uit het Westen omlegt?
Laat daar eens wat bronnen van zien.
Niet burgers, maar telt dit:

https://www.nytimes.com/2(...)nistan-bounties.html
  zondag 12 januari 2025 @ 20:31:39 #77
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216271919
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:28 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Van die willekeurige Afghanen was niet vast te stellen of ze lid van de taliban waren. Tot de Russische elite behoor je enkel wanneer je onderdeel van het regime bent.
Hoe zie jij voor je dat dit niet tot wraakacties gaat leiden op "onze" burgers en welk doel dient het precies?
  zondag 12 januari 2025 @ 20:32:14 #78
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_216271927
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Toon dat eens aan dat Russen in het buitenland burgers uit het Westen omlegt?
Laat daar eens wat bronnen van zien.
Dawn Sturgess
https://www.bbc.com/news/articles/cy4dklyddkko
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_216271945
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 17:50 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Dat maakt het nog kwalijker. En afspraken kunnen eenzijdig zijn. Als -dan.
Het enige kwalijke is dat jij hier allerlei misinformatie neerpleurt en dat oproept dat mensen zelf onderzoek moeten doen. Het meest basale onderzoek lukt je zelf niet eens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 12 januari 2025 @ 20:34:20 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216271973
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tenzij ze commander-in-chief of een hoge officier zijn.
Als ze rechtstreeks leiding geven aan een militaire operatie ja. Maar niet als ze bijvoorbeeld minister van volksgezondheid zijn ofzo. Het gaat om het combatant zijn, dus betrokken bij gevechtsacties.
En dan nog eigenlijk enkel wanneer ze dat dus ook daadwerkelijk uitvoeren, niet wanneer ze op vakantie zijn.
The End Times are wild
  zondag 12 januari 2025 @ 20:35:11 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_216271995
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:28 schreef spicymchaggis het volgende:
Van die willekeurige Afghanen was niet vast te stellen of ze lid van de taliban waren.

Tot de Russische elite behoor je enkel wanneer je onderdeel van het regime bent.
Dit is niet met elkaar te rijmen maar ik gok erop dat je dit zelf ook wel door hebt toch?
  zondag 12 januari 2025 @ 20:35:24 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272000
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Die "burgers" hoeven helemaal geen militair doelwit te zijn aangezien we inlichtingendiensten hebben voor zulke werkzaamheden. Het is ook de perfecte aanpak van een gangstervolk als de Russen aangezien het dezelfde taktiek is die zij zelf hanteren en waar ze dus ook gevoelig voor zijn. Vandaar het het continu jeremiëren van de Russen over "Nazi's"; dat is nl. tot nu toe hun enige tegenstander geweest die hen op dezelfde wijze bestreed als hoe ze hun oorlogen zelf voeren; nietsontziend en zonder respect voor burgerlevens. Daar heeft een barbaars volk als de Russen diep ontzag voor, niet voor "de-escalatie" en "afspraken".
Jij begint over ‘legitiem’ . Dat is dus letterlijk volgens de wet. Die heeft niks met jouw mening te maken.
The End Times are wild
  zondag 12 januari 2025 @ 20:37:18 #83
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_216272045
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is niet waar.
Toon dat eens aan.

Je kan niet zomaar iemand of landen beschuldigen van genocide. Want dat is aantoonbaar onjuist.
Alle gebieden die Rusland heeft ingenomen worden gezuiverd van de Oekraïense taal en identiteit, en vermoorde, weggevoerde of gevluchte Oekraïners worden vervangen voor Russen.
Dat is een schoolvoorbeeld van genocide.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_216272049
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hoe zie jij voor je dat dit niet tot wraakacties gaat leiden op "onze" burgers en welk doel dient het precies?
Denk jij dat de Russische elite nog graag in Frankrijk op wintersport gaat nadat een handjevol Vladimirs en Sletvana's onder mysterieuze omstandigheden "verongelukt" zijn?
  zondag 12 januari 2025 @ 20:38:08 #85
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272051
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Niet burgers, maar telt dit:

https://www.nytimes.com/2(...)nistan-bounties.html
Vluchtig gelezen.
Rusland betaalt terroristen om USA aan te vallen. Ik sluit het niet uit.
Maar ik vind dat echt van een hele andere orde om willekeurig vakantie vierende Russen te gaan vermoorden.
Echt? Hoe haal je het in je hoofd om zoiets goed te praten.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 20:40:05 #86
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272076
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als ze rechtstreeks leiding geven aan een militaire operatie ja. Maar niet als ze bijvoorbeeld minister van volksgezondheid zijn ofzo. Het gaat om het combatant zijn, dus betrokken bij gevechtsacties.
En dan nog eigenlijk enkel wanneer ze dat dus ook daadwerkelijk uitvoeren, niet wanneer ze op vakantie zijn.
Of in de winkel boodschappen doen.
Als je daar aan gaat beginnen is niemand meer veilig.

Hoe halen we dit in ons hoofd?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272099
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vluchtig gelezen.
Rusland betaalt terroristen om USA aan te vallen. Ik sluit het niet uit.
Maar ik vind dat echt van een hele andere orde om willekeurig vakantie vierende Russen te gaan vermoorden.
Echt? Hoe haal je het in je hoofd om zoiets goed te praten.
Daar ben ik ook niet voor nee.

Alhoewel ik er geen traantje om laat als ze een Wagner fan shirt dragen oid.

Je ziet overigens wel vakerdat Rusland westerse mensen kidnapt om een of ander bullshit vergrijp en ze dan ruilt voor een gevangene.

Meest bekend toen met die wapenhandelaar Viktor Bout of

Brittney Griner
pi_216272100
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Jij begint over ‘legitiem’ . Dat is dus letterlijk volgens de wet. Die heeft niks met jouw mening te maken.
Wetten kunnen prima omzeilt worden, daar hebben we inlichtingendiensten voor.
  zondag 12 januari 2025 @ 20:41:21 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216272101
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:12 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Die "burgers" hoeven helemaal geen militair doelwit te zijn aangezien we inlichtingendiensten hebben voor zulke werkzaamheden. Het is ook de perfecte aanpak van een gangstervolk als de Russen aangezien het dezelfde taktiek is die zij zelf hanteren en waar ze dus ook gevoelig voor zijn. Vandaar het het continu jeremiëren van de Russen over "Nazi's"; dat is nl. tot nu toe hun enige tegenstander geweest die hen op dezelfde wijze bestreed als hoe ze hun oorlogen zelf voeren; nietsontziend en zonder respect voor burgerlevens. Daar heeft een barbaars volk als de Russen diep ontzag voor, niet voor "de-escalatie" en "afspraken".
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:24 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
"Onze" levens zijn er al aangegaan. Ga anders eens zelf op onderzoek uit; MH17 en KE007 zijn prima zoektermen om mee te beginnen. ^O^
met jouw manier van redeneren waren dat dan ook ‘legitieme ‘ doelen aangezien deze mensen door belasting te betalen ook bijdroegen aan de NAVO / het conflict van destijds.
The End Times are wild
  zondag 12 januari 2025 @ 20:41:26 #90
396550 Richestorags
pi_216272103
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:37 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Denk jij dat de Russische elite nog graag in Frankrijk op wintersport gaat nadat een handjevol Vladimirs en Sletvana's onder mysterieuze omstandigheden "verongelukt" zijn?
Nee. Echter heeft dat verder totaal geen invloed op het verloop van de oorlog in Oekraïne en is er voortaan wel een Pandora's Box geopend.
  zondag 12 januari 2025 @ 20:41:30 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272106
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:37 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Alle gebieden die Rusland heeft ingenomen worden gezuiverd van de Oekraïense taal en identiteit, en vermoorde, weggevoerde of gevluchte Oekraïners worden vervangen voor Russen.
Ik rapporteer dit. Ben benieuwd of dit blijft staan...
Wat je hier zegt is onzin. Ze bezetten grond, dat zeker. Wellicht dat Oekraiense kinderen Russische les krijgen.

Maar er worden niet bewust burgers vermoord, of genocide gepleegd of "omgevolkt". Hoe haal je het in je hoofd.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 12 januari 2025 @ 20:43:27 #92
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272128
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Daar ben ik ook niet voor nee.

Alhoewel ik er geen traantje om laat als ze een Wagner fan shirt dragen oid.

Je ziet overigens wel vakerdat Rusland westerse mensen kidnapt om een of ander bullshit vergrijp en ze dan ruilt voor een gevangene.

Meest bekend toen met die wapenhandelaar Viktor Bout of

Brittney Griner
Ik zou nu bijvoorbeeld ook niet naar Rusland gaan (niet omwille de sancties) maar straks word ik ineens verdacht van afluisterpraktijken of dat ik oneerbaarheden jegens vrouwen heb gepleegd. Je kan gebruikt worden als drukmiddel misschien.

We weten natuurlijk ook niet wat onze diensten met Russen uitvreten. Wij hebben in elk geval heel veel geld geconfisqueerd. Daar is vanuit de hele wereld commentaar op.

Punt is dat we geen oorlog moeten hebben, en als die er toch is kunnen we die maar beter voeren op Oekraïens grondgebied. Als wij met Rusland in een grijs gebied komen is het hek van de dam.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216272133
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef LXIV het volgende:

[..]
[..]
met jouw manier van redeneren waren dat dan ook ‘legitieme ‘ doelen aangezien deze mensen door belasting te betalen ook bijdroegen aan de NAVO / het conflict van destijds.
_O-

Een gewone belastingbetalende burger één op één gelijkstellen met leden van de Russische elite en het regime, dit kan alleen maar trollen zijn.
  zondag 12 januari 2025 @ 20:44:21 #94
396550 Richestorags
pi_216272138
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat je hier zegt is onzin. Ze bezetten grond, dat zeker. Wellicht dat Oekraiense kinderen Russische les krijgen.

Maar er worden niet bewust burgers vermoord, of genocide gepleegd of "omgevolkt". Hoe haal je het in je hoofd.
De Oekraïnse bewoners krijgen een Russisch paspoort en Russen trekken de gebieden in. De Oekraïnse taal wordt onderdrukt en op nationale tv wordt constant benadrukt dat Oekraïne een verzonnen identiteit en entiteit is.
pi_216272144
quote:

[..]

Hihi, zit je een beetje hoog in je emoties? _O-
pi_216272165
quote:

[..]

Kan de moderatie eens ingrijpen en deze 'meneer' een ban geven in NWS? Ik krijg ondemocratische neigingen wanneer ik dit soort wartaal lees.
pi_216272167
Altijd opvallend dat sommige figuren alleen in actie komen als er enigszins kritiek is op de russische kant.

En dan gaan mierenneuken over details.
pi_216272169
quote:

[..]

Sorry maar dat gebeurd echt.

https://www.npr.org/2024/(...)hildren-russia-putin

1 voorbeeld is helemaal concreet geworden omdat het oekraiense kind uit ellende zelfdmoord heeft gepleegd

of :

https://www.thesun.ie/new(...)m_source=chatgpt.com

of het instituut ervoor:

zondag 12 januari 2025 @ 20:46:36 #99
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_216272170
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:43 schreef spicymchaggis het volgende:
_O-

Een gewone belastingbetalende burger één op één gelijkstellen met leden van de Russische elite en het regime, dit kan alleen maar trollen zijn.
Leg anders in Jip en Janneke taal even uit waarom jij van mening bent dat het combattanten zijn. Dat zou ons al een stuk verder helpen natuurlijk.
  zondag 12 januari 2025 @ 20:46:44 #100
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216272174
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Oekraïnse bewoners krijgen een Russisch paspoort en Russen trekken de gebieden in. De Oekraïnse taal wordt onderdrukt en op nationale tv wordt constant benadrukt dat Oekraïne een verzonnen identiteit en entiteit is.
Kort door de bocht.. maar het zou nog zomaar eens kunnen.
Maar dat is heel wat anders als het hieronder ingestoken genocidale verhaaltje..

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2025 20:37 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')