Weer 1 die tranen met tuiten huilt om een ban als iemand een andere mening uit.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:46 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Kan de moderatie eens ingrijpen en deze 'meneer' een ban geven in NWS? Ik krijg ondemocratische neigingen wanneer ik dit soort wartaal lees.
Serieus man. Blijven ademen, lekker mee posten. Heb lol in het leven. En irriteer je niet zo aan mij.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Er zitten veel Russische vrouwen in de seksbranche, met name in Brussel. Wie van Fok! gaat er mee op sekspeditie om ze Slava Ukraini te laten schreeuwen?
Nee, ik ben klaar met BNW onzin.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:59 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja komt goed. Maar leerde je er maar eens wat van
Jaja, en het is de groep die zelf de mond vol heeft over verdraagzaamheid en democratie.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Weer 1 die tranen met tuiten huilt om een ban als iemand een andere mening uit.
quote:Op zondag 12 januari 2025 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind het wel verfrissend dat er ook op links nog wat geesten zijn die anders denken.
Het is du5 slechts een mening.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Weer 1 die tranen met tuiten huilt om een ban als iemand een andere mening uit.
Het is inderdaad een alternatieve wereld. Je begint het door te krijgenquote:Op zondag 12 januari 2025 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar met BNW onzin.
Dat jij in een alternatieve wereld wilt leven moet je zelf weten.
Hypocriet is het sowieso. Maar ik ben niet van de PvDD he?quote:Op zondag 12 januari 2025 21:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij van bloemen naar oekraine gaat in een random reactie doet er vermoeden dat er meer op de agenda staat bij Ewald
Goed stuk. Bolkensteijn blijkt dus echt over visie beschikt te hebben. Helaas hebben we geen politici van dit kaliber meer. We moeten het nu doen met hysterisch krijsende nichten als Sjoerd Sjoerdsma en laurens Dassen. Nergens benul van.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
https://x.com/ewaldeng/status/1878507832729104429
Link naar stukje van Bolkestein over wel/niet Oekraïne bij de navo.
Dat lijkt me ook, heb het voor de grap doorgezocht op zijn twitter, geen enkele kritische noot over rusand of putin dat ik kan vinden, laat staan de invasie ansich veroordelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hypocriet is het sowieso. Maar ik ben niet van de PvDD he?
Hij is met Thieme getrouwd. Misschien staat die wel iets genuanceerder in de discussie.
Daar gaat het stuk niet over. Het gaat over de gevolgen voor Europa en de NAVO van destijds bij uitbreiding naar oost Europa. Bollkensteijn zag dat Rusland dit als bedreigend zou gaan zien en dat dit tot onvoorziene gevolgen kon g gaan leiden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Rusland heeft afgesproken dat Oekraïne zelf mocht bepalen met welke landen ze diplomatieke en of militaire banden wilden aanhalen.
Daar heeft Bolkenstein toch weinig over te zeggen lijkt mij.
Klopt.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed stuk. Bolkensteijn blijkt dus echt over visie beschikt te hebben. Helaas hebben we geen politici van dit kaliber meer. We moeten het nu doen met hysterisch krijsende nichten als Sjoerd Sjoerdsma en laurens Dassen. Nergens benul van.
Harry van Bommel, Tiny Kox, Marijntje Smits en Rebekka Timmer zitten in datzelfde kamp.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ewald Engelen is wel een jammerlijk voorbeeld van iemand die zo anti navo is, dat hij pro russisch is
Uh... als je Engelen zou kennen zou je weten dat hij geen LGBTQ aanhanger is..quote:Op zondag 12 januari 2025 21:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, heb het voor de grap doorgezocht op zijn twitter, geen enkele kritische noot over rusand of putin dat ik kan vinden, laat staan de invasie ansich veroordelen.
Ik heb dat nooit begrepen die tankies, met name de LGBTQ Tankie hoek niet.
"Uitbreiding van de Navo". Alsof het Navo lidmaatschap hetzelfde functioneert als die van het voormalig Warschaupact.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed stuk. Bolkensteijn blijkt dus echt over visie beschikt te hebben. Helaas hebben we geen politici van dit kaliber meer. We moeten het nu doen met hysterisch krijsende nichten als Sjoerd Sjoerdsma en laurens Dassen. Nergens benul van.
Daarbij wordt dus geïnsinueerd dat NAVO doelbewust deze oorlog heeft uitgelokt en mede schuldig is aan vele burgerdoden.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar gaat het stuk niet over. Het gaat over de gevolgen voor Europa en de NAVO van destijds bij uitbreiding naar oost Europa. Bollkensteijn zag dat Rusland dit als bedreigend zou gaan zien en dat dit tot onvoorziene gevolgen kon g gaan leiden.
Het is gewoon geblokkeerd. Dat is alles. De opbrengst wordt gebruikt om een lening aan Oekraïne mee af te betalen en/of te dekken. Helemaal goed, laat de Russen de rekening maar betalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
We weten natuurlijk ook niet wat onze diensten met Russen uitvreten. Wij hebben in elk geval heel veel geld geconfisqueerd. Daar is vanuit de hele wereld commentaar op.
Nope, maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:22 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dar horen we al een aantal jaar. Echter komt die geur van ontbinding toch echt van Europese bodem.
Hij geeft -heel scherp- al in 1998 een voorspelling over hoe het krachtenveld tussen navo en Rusland zich de komende 25 jaar dreigt te ontwikkelen en waarschuwt hiervoor. Dat hebben niet veel mensen hem nagedaan.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Uitbreiding van de Navo". Alsof het Navo lidmaatschap hetzelfde functioneert als die van het voormalig Warschaupact.
Als de Russen problemen hebben met een defensieve alliantie die is opgericht om Russische agressie het hoofd te kunnen bieden hadden ze zich beter af kunnen vragen of het wel zo slim was om zich decennialang als beesten te misdragen in Oost- en Midden Europa.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar gaat het stuk niet over. Het gaat over de gevolgen voor Europa en de NAVO van destijds bij uitbreiding naar oost Europa. Bollkensteijn zag dat Rusland dit als bedreigend zou gaan zien en dat dit tot onvoorziene gevolgen kon g gaan leiden.
Lees het eerst. Het is een artikel uit 1998. Er wordt helemaal niks geïnsinueerd daaroverquote:Op zondag 12 januari 2025 21:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Daarbij wordt dus geïnsinueerd dat NAVO doelbewust deze oorlog heeft uitgelokt en mede schuldig is aan vele burgerdoden.
Dat is gewoon complete lariekoek en victim blaming.
McCain, Romney.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij geeft -heel scherp- al in 1998 een voorspelling over hoe het krachtenveld tussen navo en Rusland zich de komende 25 jaar dreigt te ontwikkelen en waarschuwt hiervoor. Dat hebben niet veel mensen hem nagedaan.
Ook daar heb ik het niet over gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zijn het ook geen legitiem milutaire doelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |