Ik zeg niets, terug naar de COSquote:Belgische schone eindigt op dertiende plaats in missverkiezing rondom milieu en klimaat
showbizzMiss Exclusive 2023, Jolien Pede (26) uit Sint-Maria-Latem, is afgelopen nacht op de dertiende plaats geëindigd in de Miss Earth-verkiezing, die plaatsvond in Vietnam. Miss Earth behoort tot de absolute top in de internationale verkiezingen wereldwijd. Een mooie plaats voor de Belgische schone die uit 85 landen tot de top 20 verkozen werd.
Na een maanden lange training, veel vrijwilligerswerk, catwalk en make-up lessen, fotoshoots, schoolbezoeken, en fittings komt dit avontuur voor Jolien tot een einde in Vietnam. Maar haar belangenbehartiging en inzet voor onze aarde blijft ze verderzetten eens terug in ons land. Miss Exclusive laat het standaard plaatje al langer achterwege. Er wordt minder focus gelegd op het uiterlijk; tevens spelen zorg voor het milieu en klimaat een rol. Een vrouw met beauty én brains.
Ik ook. Een hele mooie jimmy choo bril.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook brillen met zulke grote glazen ,ik ben gek op brillen
Oehhhhquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook. Een hele mooie jimmy choo bril.
Mijn hemel dat is mooi klotequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:51 schreef ledn81 het volgende:
Axel ligt vlakbij Keanu en die schijnt te snurken
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat dachten we vorig jaar van asslie ook
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat dachten we vorig jaar van asslie ook
Haar tijd is geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppen
Heeft ze mooi pechquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppen
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morgen of straks is het klaar en kan ze verder met haar BB levenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Zet de streams aan en zie weer het complimentendrama
Waarom gaat ze niet naar Jeffrey????quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen of straks is het klaar en kan ze verder met haar BB leven
Omdat het leuker is om tequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet naar Jeffrey????
Is dat verplicht?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
awww![]()
Lennie is ook zo'n schatje
[ afbeelding ]
Nee eerst het hele huis afquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar niemand wil dat zij terug het huis in gaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, alleen al het feit dat ze het als een compliment zou zien......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Of nee eigenlijk toch niet, ach even ms, gewoon om de boel op te schudden.
had jeffrey maar liever moeten doen vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt prinsessengedrag, ik ben wel klaar met haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef marky het volgende:
Pfff echt niet normaal ze blijft maar zeuren. Die is gewoon boos dat Jeff niet gelijk erop springt.
#metooquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Echt prinsessengedrag, ik ben wel klaar met haar.
laat ze dat lekker bij d'r eigen thuis die m.... oolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel als hij inmiddels rode oren moet hebben zo vaak als zijn naam genoemd wordt als voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat verplicht?
Maar daar heeft ze het met hem over gehad
Ik vind Jolien steeds meer een "kabouter plop" hoofd krijgen, rode appelwangetjes en flapoortjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
awww![]()
Lennie is ook zo'n schatje
[ afbeelding ]
Hopelijk kan hij dat zelf ook bedenken?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:01 schreef spapaars het volgende:
Remi moet weten dat er mogelijk een fake-bewoner is binnengetreden.
Ja ze heeft een mooie bril.. en overweegt aangifte te doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat lees ik? Jolien drama met Jeff of wa?
adorabel tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Jolien steeds meer een "kabouter plop" hoofd krijgen, rode appelwangetjes en flapoortjes.
Zet er zo'n kaboutermuts op en ze kan zo meedoen
Alleen Jeff weet er niet van. Ze deelt het vooral met de andere.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat lees ik? Jolien drama met Jeff of wa?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen Jeff weet er niet van. Ze deelt het vooral met de andere.
dat eet ik zometeen ook, alleen dan pizzadeeg dubbelgevouwen met paprika , ham, kaas, ui, en salami er inquote:
Dat kan ze beter in het kringgesprek doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet zequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan ze beter in het kringgesprek doen
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over hadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet ze
ik denk dat ze zich versprak gisteren en dat ze odie22 bedoeldequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over had
Etnaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet ze
Denk dat ze beide jongens erg leuk vindt.....en die mogen niet al te close met elkaar worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.
Dat zie ik totaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.
Ik ook nietquote:
Ik zou er zes opvretenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lennie al aan de 3e wrap zo te zien
klopt, gister was er in de wc even gedoe tussen hen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over had
Hij weet ervanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die boulemiet ze er toch zo weer uit?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lennie al aan de 3e wrap zo te zien
Ja, prinsessengedrag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt, gister was er in de wc even gedoe tussen hen.
[ x ]
De leukste komt uit Nederland.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Alle leuke vrouwen in het huis komen uit België, zou dat ook een twist van Big Brother zijn?
denk dat zij achter de knoppen zit vanaafquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:15 schreef zodeju het volgende:
Ze kunnen toch een gedeeltje uit zetten en een paar aan wat geluid betreft,of is het alles of niets.
Dat is de geheime deelnemer, die zit altijd achter het schot van de DBK.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat zij achter de knoppen zit vanaaf
[ afbeelding ]
wat denk je doet dat meisje?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat zij achter de knoppen zit vanaaf
[ afbeelding ]
Maar voor hoelang? Jeff wil gewoon een relaxte tijd, maar Jolien probeert hem vanaf dag een dat zij er is al aan de ketting te leggen.quote:
Ze tetteren door elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:20 schreef zodeju het volgende:
Ach ze praten weer Jolien en Jeffrey.....weet niet of ik het goed hoorde maar hij zei zoiets ik wist het niet en zij zei ah je was er ook niet bij he.
Neem me niet kwalijk als ik het niet goed gehoord heb in al dat lawaai.
Dat gaat niet gebeuren hopelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar voor hoelang? Jeff wil gewoon een relaxte tijd, maar Jolien probeert hem vanaf dag een dat zij er is al aan de ketting te leggen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als ze het 3 maanden volhoudt is een stage langlaufster
houden zou, missen we weinig aan wat hij zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Keanu heeft zijn zender gesloopt
blijven hangen aan het draadje in de wc begreep ik en zender is dood
Het is idd wel een kippenhok daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:23 schreef Paul het volgende:
kan nog steeds amper een gesprek volgen
ik kijk ook een x live hoor
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als ze het 3 maanden volhoudt is een stage langlaufster
pausbakjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ok ik dacht is geraldine,betje selfde pausbakjes
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt daarom staat ze ook zo hoog in de populariteitspoll
[ afbeelding ]
jolien is wel een babequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Zeg maar Nee dan heb je er Twee..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt daarom staat ze ook zo hoog in de populariteitspoll
[ afbeelding ]
klopt de regie is aan het eten tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook voor dat nu even geen tijd de juiste microfoons te versterken of dempen.
Idd, dat is jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, maar is iets te snel begonnen met janken om nix
Mooie brilquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe snoezig en onschuldig
lolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe snoezig en onschuldig
Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap nog steeds het nut niet van het fake bewoner concept. Misschien moet de groep later raden wie de fake mensen zijn of zo?
Niet zo zeer op deze manier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze is mooi zonder, en misschien nog mooier met een andere bril.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat de pootjes te kort zijn en daardoor haar oren iets naar voren worden getrokken
Flappies kan je ook krijgen door je haar achter je oren te doen, eigenlijk is dat vaak de reden van flappies bij vrouwen . En met extensions zal dat nog wel erger wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat de pootjes te kort zijn en daardoor haar oren iets naar voren worden getrokken
komende week krijgen ze een opdracht.. "er zijn onder jullie 2 bewoners die een fake identiteit hebben.quote:
Het wordt vast snel duidelijkerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
komende week krijgen ze een opdracht.. "er zijn onder jullie 2 bewoners die een fake identiteit hebben. Als jullie dat goed hebben winnen jullie de rest vd keuken" oid.
Hebben jullie het niet goed, dan winnen de 2 fake bewoners een week in luxe in de suite
Dank je wel, nu krijg ik het flappie nummer niet meer uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Flappies kan je ook krijgen door je haar achter je oren te doen, eigenlijk is dat vaak de reden van flappies bij vrouwen . En met extensions zal dat nog wel erger worden
Eigen schuldquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Dank je wel, nu krijg ik het flappie nummer niet meer uit mijn hoofd
Altijd gedoe met de streams. Als ik een stream heb opstaan moet ik na een tijdje de andere die ook loopt opeens refreshen om daar weer 'live' te zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:30 schreef spapaars het volgende:
Met tijd lopen de streams gelijk, het beeld niet
[ afbeelding ]
de schoonheid zit bij haar van binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Flappies kan je ook krijgen door je haar achter je oren te doen, eigenlijk is dat vaak de reden van flappies bij vrouwen . En met extensions zal dat nog wel erger worden
Flappies bij vrouwenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schoonheid zit bij iedereen van binnen , lelijkheid ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:32 schreef odie22 het volgende:
[..]
de schoonheid zit bij haar van binnen
ja als er iemand in zitquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schoonheid zit bij iedereen van binnen , lelijkheid ook.
Wel met lang haar, zodat ze er half doorheen stekenquote:
Die mag vertrekkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:34 schreef odie22 het volgende:
maar goed , we dwalen af
[ afbeelding ]
voor de liefhebber
Dat krijg je als je 1 van de 2 het geluid uitzet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Altijd gedoe met de streams. Als ik een stream heb opstaan moet ik na een tijdje de andere die ook loopt opeens refreshen om daar weer 'live' te zijn.
Ze heeft liters tonijnsap in de aanbieding....Iemand?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:34 schreef odie22 het volgende:
maar goed , we dwalen af
[ afbeelding ]
voor de liefhebber
Oh dat is het dus. Bedanktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 1 van de 2 het geluid uitzet.
Zet 1 stream zo zacht als mogelijk, en ze blijven gelijk lopen met tijd.
mario en ik hebben al bepaald dat Jolien de babe van BB deze editie isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft toch wel iets ............
Ja een hoop gif van binnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft toch wel iets ............
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel met lang haar, zodat ze er half doorheen steken
Nou komen de vrouwen er maar bekaaid vanaf.........quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:37 schreef Paul het volgende:
De vrouwen krijgen Jordy op Fok
De mannen krijgen Jolien
Nee, ik kom voor jullie allemaal op FOK!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:37 schreef Paul het volgende:
De vrouwen krijgen Jordy op Fok
De mannen krijgen Jolien
omgquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
niels traint zijn neus ook iets te veel zie ik wel
Er komt ook veel ellende uit zijn reet heb ik al begrepenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
niels traint zijn neus ook iets te veel zie ik wel
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er komt ook veel ellende uit zijn reet heb ik al begrepen
Milena : "da kan toch nie die slaapt toch ook 's nachts"quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ze vragen zich af of de stem van bb altijd dezelfde persoon is
soort krolse katquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Stream na een middagje werken en het eerste hoor ik weer Milena.
Zij is gelukkig wel de enige waar ik de pest aan heb.
Wel jammer dat ze zo aanwezig met haar kraakstem.
Ik ben echt benieuwd hoelang zij er in gaat blijvenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Dat had dat meisje wat toen tegelijk met Salar binnen kwam ook, man man wat een zeurstem.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:44 schreef Rhosyn het volgende:
Beetje kat uit de boom kijken terwijl Axel gelijk met gestrekt been erin ging.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef zodeju het volgende:
Nieuwe Nele is toch een van die heel vlug kan mengen in een groep. Terwijl ze een beetje suffig overkwam.
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Beetje kat uit de boom kijken terwijl Axel gelijk met gestrekt been erin ging.
Jaaaa die bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Milena : "wilt er iemand voeten masseren?"
Het is echt een Nawel typje
Hahaha jij hoop op Milena, geef het maar toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Axel wat leuke mensen gaat voorzien van een target pin
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Milena : "wilt er iemand voeten masseren?"
Het is echt een Nawel typje
Pfffff ook al zo’n zeur. Mimimiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
Keanu merkte dat hij een beetje ging twijfelen enzow
Boudoir toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
Dit is toch niet de slaapkamer van Jeffrey en Matt.....daar mochten toch niet anderen in.....zie namelijk dezelfde gordijnen en kleuren.
Sneu.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
Milena nu al piepen over de mogelijkheid dat ze een pin kan krijgen vn de 2 nieuwen "maar die 2 mensen kennen u eigenlijk helemaal niet"
Ik zou het stiekem wel leuk vinden als zij er weer een kreegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
Milena nu al piepen over de mogelijkheid dat ze een pin kan krijgen vn de 2 nieuwen "maar die 2 mensen kennen u eigenlijk helemaal niet"
Nee is het boudoir of de makeup ruimte, is de vervanger van de groene ruimte van vorig jaar. Nu zitten er ook steeds dezelfde daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
Dit is toch niet de slaapkamer van Jeffrey en Matt.....daar mochten toch niet anderen in.....zie namelijk dezelfde gordijnen en kleuren.
ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem wel leuk vinden als zij er weer een kreeg
quote:
liep de kamer in, in sportkledingquote:
Oh , gemistquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
liep de kamer in, in sportkleding
Laat dat beetje maar weg.quote:
Ze geeft niet op.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Jolien moet gaan inzien dat ze haar energie aan hem verdoet, heeft geen enkele zin dit
Ergens snap ik wat ze bedoelt , aan de andere kant moet ze leren beseffen dat ze in BB zit en alles daar vluchtig is , dat ze er net is en teveel verwacht van mensen waar je eigenlijk niets van kan verwachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze geeft niet op.....
Ze zegt dat kletsen zoals gisteren da ga nie meer.....Hij zegt waarom niet ik kan toch gewoon hier zitten en praten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa gaat weer dingen bepalen voor het sporten.
Ben zo klaar met haar.quote:
waarom op 2 streamsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa gaat weer dingen bepalen voor het sporten.
ze maakt er gewoon een mega ding van en blijft er in hangen. Maar ik denk dat ze het niet kan accepteren dat hij niet direct aan d'r voeten ligt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens snap ik wat ze bedoelt , aan de andere kant moet ze leren beseffen dat ze in BB zit en alles daar vluchtig is , dat ze er net is en teveel verwacht van mensen waar je eigenlijk niets van kan verwachten.
Maar goed hij deed eerst leuk en geinteresseerd en nu laat hij zien hoe onverschillig hij is, dat zou wat moeten zeggen en als ik haar was zou ik hem lekker laten. Het is een player
Jolien zelf is ook een flirt dus ja
Ikke niet, die kun je wel als commandant met een peleton militairen op pad sturenquote:
Zodat ze nooit meer terugkomen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, die kun je wel als commandant met een peleton militairen op pad sturen
HANDUH WASSUHquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, die kun je wel als commandant met een peleton militairen op pad sturen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zodat ze nooit meer terugkomen inderdaad.
Ze wil niet zo zeer een vriend maar ze wil wel kinderen althans dat vertelde ze aan Niels. Ze doet wel heel erg haar best om Jeffrey binnen te harken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens snap ik wat ze bedoelt , aan de andere kant moet ze leren beseffen dat ze in BB zit en alles daar vluchtig is , dat ze er net is en teveel verwacht van mensen waar je eigenlijk niets van kan verwachten.
Maar goed hij deed eerst leuk en geinteresseerd en nu laat hij zien hoe onverschillig hij is, dat zou wat moeten zeggen en als ik haar was zou ik hem lekker laten. Het is een player
Jolien zelf is ook een flirt dus ja
Het is niet iemand die echt een hoge rang had héquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zodat ze nooit meer terugkomen inderdaad.
ze wil hier zwanger worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wil niet zo zeer een vriend maar ze wil wel kinderen althans dat vertelde ze aan Niels. Ze doet wel heel erg haar best om Jeffrey binnen te harken.
Sergeant toch ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet iemand die echt een hoge rang had hé
Peletonscommandant kan nog. Brigadegeneraal is iets andersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet iemand die echt een hoge rang had hé
zie je het voor jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peletonscommandant kan nog. Brigadegeneraal is iets anders
Welnee , er wordt van alles bijgehaald en uit de context getrokken , dat is dan wel weer typisch FOK!quote:
Dat zie je verkeerd. Terwijl de rest de lamme tak uit hangt is zij voor de groep bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen vlucht wel steeds meer naar andere ruimtes dan waar Elsa is
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze maakt er gewoon een mega ding van en blijft er in hangen. Maar ik denk dat ze het niet kan accepteren dat hij niet direct aan d'r voeten ligt.
Misschien moet ze dat wat minder gaan doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Terwijl de rest de lamme tak uit hangt is zij voor de groep bezig
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:20 schreef Flory- het volgende:
Ik blijf maar switchen met die zenders
er zaten er twee, en dan ineens ......quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
ik hoop dat er nog wat smeuiige dingen komen voordat widm begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |