Alleen Jeff weet er niet van. Ze deelt het vooral met de andere.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat lees ik? Jolien drama met Jeff of wa?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen Jeff weet er niet van. Ze deelt het vooral met de andere.
dat eet ik zometeen ook, alleen dan pizzadeeg dubbelgevouwen met paprika , ham, kaas, ui, en salami er inquote:
Dat kan ze beter in het kringgesprek doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet zequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan ze beter in het kringgesprek doen
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over hadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet ze
ik denk dat ze zich versprak gisteren en dat ze odie22 bedoeldequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over had
Etnaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet ze
Denk dat ze beide jongens erg leuk vindt.....en die mogen niet al te close met elkaar worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.
Dat zie ik totaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.
Ik ook nietquote:
Ik zou er zes opvretenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lennie al aan de 3e wrap zo te zien
klopt, gister was er in de wc even gedoe tussen hen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over had
Hij weet ervanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |