Waarom gaat ze niet naar Jeffrey????quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen of straks is het klaar en kan ze verder met haar BB leven
Omdat het leuker is om tequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet naar Jeffrey????
Is dat verplicht?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
awww![]()
Lennie is ook zo'n schatje
[ afbeelding ]
Nee eerst het hele huis afquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar niemand wil dat zij terug het huis in gaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppen
Nee, alleen al het feit dat ze het als een compliment zou zien......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Of nee eigenlijk toch niet, ach even ms, gewoon om de boel op te schudden.
had jeffrey maar liever moeten doen vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt prinsessengedrag, ik ben wel klaar met haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef marky het volgende:
Pfff echt niet normaal ze blijft maar zeuren. Die is gewoon boos dat Jeff niet gelijk erop springt.
#metooquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Echt prinsessengedrag, ik ben wel klaar met haar.
laat ze dat lekker bij d'r eigen thuis die m.... oolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppen
Wel als hij inmiddels rode oren moet hebben zo vaak als zijn naam genoemd wordt als voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat verplicht?
Maar daar heeft ze het met hem over gehad
Ik vind Jolien steeds meer een "kabouter plop" hoofd krijgen, rode appelwangetjes en flapoortjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
awww![]()
Lennie is ook zo'n schatje
[ afbeelding ]
Hopelijk kan hij dat zelf ook bedenken?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:01 schreef spapaars het volgende:
Remi moet weten dat er mogelijk een fake-bewoner is binnengetreden.
Ja ze heeft een mooie bril.. en overweegt aangifte te doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat lees ik? Jolien drama met Jeff of wa?
adorabel tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Jolien steeds meer een "kabouter plop" hoofd krijgen, rode appelwangetjes en flapoortjes.
Zet er zo'n kaboutermuts op en ze kan zo meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |