Ik zeg niets, terug naar de COSquote:Belgische schone eindigt op dertiende plaats in missverkiezing rondom milieu en klimaat
showbizzMiss Exclusive 2023, Jolien Pede (26) uit Sint-Maria-Latem, is afgelopen nacht op de dertiende plaats geëindigd in de Miss Earth-verkiezing, die plaatsvond in Vietnam. Miss Earth behoort tot de absolute top in de internationale verkiezingen wereldwijd. Een mooie plaats voor de Belgische schone die uit 85 landen tot de top 20 verkozen werd.
Na een maanden lange training, veel vrijwilligerswerk, catwalk en make-up lessen, fotoshoots, schoolbezoeken, en fittings komt dit avontuur voor Jolien tot een einde in Vietnam. Maar haar belangenbehartiging en inzet voor onze aarde blijft ze verderzetten eens terug in ons land. Miss Exclusive laat het standaard plaatje al langer achterwege. Er wordt minder focus gelegd op het uiterlijk; tevens spelen zorg voor het milieu en klimaat een rol. Een vrouw met beauty én brains.
Ik ook. Een hele mooie jimmy choo bril.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook brillen met zulke grote glazen ,ik ben gek op brillen
Oehhhhquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook. Een hele mooie jimmy choo bril.
Mijn hemel dat is mooi klotequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:51 schreef ledn81 het volgende:
Axel ligt vlakbij Keanu en die schijnt te snurken
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat dachten we vorig jaar van asslie ook
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat dachten we vorig jaar van asslie ook
Haar tijd is geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppen
Heeft ze mooi pechquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Asslie zat gister op twitter alweer te gillen dat ze terug het huis in wilde om herrie te schoppen
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Morgen of straks is het klaar en kan ze verder met haar BB levenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Zet de streams aan en zie weer het complimentendrama
Waarom gaat ze niet naar Jeffrey????quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen of straks is het klaar en kan ze verder met haar BB leven
Omdat het leuker is om tequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gaat ze niet naar Jeffrey????
Is dat verplicht?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
awww![]()
Lennie is ook zo'n schatje
[ afbeelding ]
Nee eerst het hele huis afquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar niemand wil dat zij terug het huis in gaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, alleen al het feit dat ze het als een compliment zou zien......quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Of nee eigenlijk toch niet, ach even ms, gewoon om de boel op te schudden.
had jeffrey maar liever moeten doen vannachtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt prinsessengedrag, ik ben wel klaar met haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef marky het volgende:
Pfff echt niet normaal ze blijft maar zeuren. Die is gewoon boos dat Jeff niet gelijk erop springt.
#metooquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Echt prinsessengedrag, ik ben wel klaar met haar.
laat ze dat lekker bij d'r eigen thuis die m.... oolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel als hij inmiddels rode oren moet hebben zo vaak als zijn naam genoemd wordt als voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat verplicht?
Maar daar heeft ze het met hem over gehad
Ik vind Jolien steeds meer een "kabouter plop" hoofd krijgen, rode appelwangetjes en flapoortjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
awww![]()
Lennie is ook zo'n schatje
[ afbeelding ]
Hopelijk kan hij dat zelf ook bedenken?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:01 schreef spapaars het volgende:
Remi moet weten dat er mogelijk een fake-bewoner is binnengetreden.
Ja ze heeft een mooie bril.. en overweegt aangifte te doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat lees ik? Jolien drama met Jeff of wa?
adorabel tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Jolien steeds meer een "kabouter plop" hoofd krijgen, rode appelwangetjes en flapoortjes.
Zet er zo'n kaboutermuts op en ze kan zo meedoen
Alleen Jeff weet er niet van. Ze deelt het vooral met de andere.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat lees ik? Jolien drama met Jeff of wa?
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Alleen Jeff weet er niet van. Ze deelt het vooral met de andere.
dat eet ik zometeen ook, alleen dan pizzadeeg dubbelgevouwen met paprika , ham, kaas, ui, en salami er inquote:
Dat kan ze beter in het kringgesprek doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet zequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan ze beter in het kringgesprek doen
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over hadquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet ze
ik denk dat ze zich versprak gisteren en dat ze odie22 bedoeldequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over had
Etnaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is einde van de avond weer met drillqueen etna of elsa, hoe heet ze
Denk dat ze beide jongens erg leuk vindt.....en die mogen niet al te close met elkaar worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.
Dat zie ik totaal niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni is nep. Ze is overal waar ze stoken kan. Het is haar alles aan gelegen om Jeff en Mattheus ukt elkaat te spelen.
Ik ook nietquote:
Ik zou er zes opvretenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lennie al aan de 3e wrap zo te zien
klopt, gister was er in de wc even gedoe tussen hen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over had
Hij weet ervanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die boulemiet ze er toch zo weer uit?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lennie al aan de 3e wrap zo te zien
Ja, prinsessengedrag.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt, gister was er in de wc even gedoe tussen hen.
[ x ]
De leukste komt uit Nederland.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Alle leuke vrouwen in het huis komen uit België, zou dat ook een twist van Big Brother zijn?
denk dat zij achter de knoppen zit vanaafquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:15 schreef zodeju het volgende:
Ze kunnen toch een gedeeltje uit zetten en een paar aan wat geluid betreft,of is het alles of niets.
Dat is de geheime deelnemer, die zit altijd achter het schot van de DBK.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat zij achter de knoppen zit vanaaf
[ afbeelding ]
wat denk je doet dat meisje?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat zij achter de knoppen zit vanaaf
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |