Beetje kat uit de boom kijken terwijl Axel gelijk met gestrekt been erin ging.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef zodeju het volgende:
Nieuwe Nele is toch een van die heel vlug kan mengen in een groep. Terwijl ze een beetje suffig overkwam.
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Beetje kat uit de boom kijken terwijl Axel gelijk met gestrekt been erin ging.
Jaaaa die bedoel ik.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Milena : "wilt er iemand voeten masseren?"
Het is echt een Nawel typje
Hahaha jij hoop op Milena, geef het maar toe.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat Axel wat leuke mensen gaat voorzien van een target pin
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:49 schreef ledn81 het volgende:
Milena : "wilt er iemand voeten masseren?"
Het is echt een Nawel typje
Pfffff ook al zo’n zeur. Mimimiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
Keanu merkte dat hij een beetje ging twijfelen enzow
Boudoir toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
Dit is toch niet de slaapkamer van Jeffrey en Matt.....daar mochten toch niet anderen in.....zie namelijk dezelfde gordijnen en kleuren.
Sneu.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
Milena nu al piepen over de mogelijkheid dat ze een pin kan krijgen vn de 2 nieuwen "maar die 2 mensen kennen u eigenlijk helemaal niet"
Ik zou het stiekem wel leuk vinden als zij er weer een kreegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
Milena nu al piepen over de mogelijkheid dat ze een pin kan krijgen vn de 2 nieuwen "maar die 2 mensen kennen u eigenlijk helemaal niet"
Nee is het boudoir of de makeup ruimte, is de vervanger van de groene ruimte van vorig jaar. Nu zitten er ook steeds dezelfde daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:56 schreef zodeju het volgende:
Dit is toch niet de slaapkamer van Jeffrey en Matt.....daar mochten toch niet anderen in.....zie namelijk dezelfde gordijnen en kleuren.
ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem wel leuk vinden als zij er weer een kreeg
quote:
liep de kamer in, in sportkledingquote:
Oh , gemistquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
liep de kamer in, in sportkleding
Laat dat beetje maar weg.quote:
Ze geeft niet op.....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:05 schreef Puzzie het volgende:
Jolien moet gaan inzien dat ze haar energie aan hem verdoet, heeft geen enkele zin dit
Ergens snap ik wat ze bedoelt , aan de andere kant moet ze leren beseffen dat ze in BB zit en alles daar vluchtig is , dat ze er net is en teveel verwacht van mensen waar je eigenlijk niets van kan verwachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze geeft niet op.....
Ze zegt dat kletsen zoals gisteren da ga nie meer.....Hij zegt waarom niet ik kan toch gewoon hier zitten en praten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa gaat weer dingen bepalen voor het sporten.
Ben zo klaar met haar.quote:
waarom op 2 streamsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Elsa gaat weer dingen bepalen voor het sporten.
ze maakt er gewoon een mega ding van en blijft er in hangen. Maar ik denk dat ze het niet kan accepteren dat hij niet direct aan d'r voeten ligt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens snap ik wat ze bedoelt , aan de andere kant moet ze leren beseffen dat ze in BB zit en alles daar vluchtig is , dat ze er net is en teveel verwacht van mensen waar je eigenlijk niets van kan verwachten.
Maar goed hij deed eerst leuk en geinteresseerd en nu laat hij zien hoe onverschillig hij is, dat zou wat moeten zeggen en als ik haar was zou ik hem lekker laten. Het is een player
Jolien zelf is ook een flirt dus ja
Ikke niet, die kun je wel als commandant met een peleton militairen op pad sturenquote:
Zodat ze nooit meer terugkomen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, die kun je wel als commandant met een peleton militairen op pad sturen
HANDUH WASSUHquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, die kun je wel als commandant met een peleton militairen op pad sturen
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zodat ze nooit meer terugkomen inderdaad.
Ze wil niet zo zeer een vriend maar ze wil wel kinderen althans dat vertelde ze aan Niels. Ze doet wel heel erg haar best om Jeffrey binnen te harken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ergens snap ik wat ze bedoelt , aan de andere kant moet ze leren beseffen dat ze in BB zit en alles daar vluchtig is , dat ze er net is en teveel verwacht van mensen waar je eigenlijk niets van kan verwachten.
Maar goed hij deed eerst leuk en geinteresseerd en nu laat hij zien hoe onverschillig hij is, dat zou wat moeten zeggen en als ik haar was zou ik hem lekker laten. Het is een player
Jolien zelf is ook een flirt dus ja
Het is niet iemand die echt een hoge rang had héquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zodat ze nooit meer terugkomen inderdaad.
ze wil hier zwanger worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wil niet zo zeer een vriend maar ze wil wel kinderen althans dat vertelde ze aan Niels. Ze doet wel heel erg haar best om Jeffrey binnen te harken.
Sergeant toch ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet iemand die echt een hoge rang had hé
Peletonscommandant kan nog. Brigadegeneraal is iets andersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is niet iemand die echt een hoge rang had hé
zie je het voor jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peletonscommandant kan nog. Brigadegeneraal is iets anders
Welnee , er wordt van alles bijgehaald en uit de context getrokken , dat is dan wel weer typisch FOK!quote:
Dat zie je verkeerd. Terwijl de rest de lamme tak uit hangt is zij voor de groep bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen vlucht wel steeds meer naar andere ruimtes dan waar Elsa is
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze maakt er gewoon een mega ding van en blijft er in hangen. Maar ik denk dat ze het niet kan accepteren dat hij niet direct aan d'r voeten ligt.
Misschien moet ze dat wat minder gaan doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Terwijl de rest de lamme tak uit hangt is zij voor de groep bezig
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:20 schreef Flory- het volgende:
Ik blijf maar switchen met die zenders
er zaten er twee, en dan ineens ......quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
ik hoop dat er nog wat smeuiige dingen komen voordat widm begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |