quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt daarom staat ze ook zo hoog in de populariteitspoll
[ afbeelding ]
klopt de regie is aan het eten tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook voor dat nu even geen tijd de juiste microfoons te versterken of dempen.
Idd, dat is jammer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, maar is iets te snel begonnen met janken om nix
Mooie brilquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe snoezig en onschuldig
lolquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:27 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe snoezig en onschuldig
Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik snap nog steeds het nut niet van het fake bewoner concept. Misschien moet de groep later raden wie de fake mensen zijn of zo?
Niet zo zeer op deze manier.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ik gisteren een filmpje zag langskomen waarin ze het er bij de wc met Jeff over had
Ze is mooi zonder, en misschien nog mooier met een andere bril.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat de pootjes te kort zijn en daardoor haar oren iets naar voren worden getrokken
Flappies kan je ook krijgen door je haar achter je oren te doen, eigenlijk is dat vaak de reden van flappies bij vrouwen . En met extensions zal dat nog wel erger wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat de pootjes te kort zijn en daardoor haar oren iets naar voren worden getrokken
komende week krijgen ze een opdracht.. "er zijn onder jullie 2 bewoners die een fake identiteit hebben.quote:
Het wordt vast snel duidelijkerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
komende week krijgen ze een opdracht.. "er zijn onder jullie 2 bewoners die een fake identiteit hebben. Als jullie dat goed hebben winnen jullie de rest vd keuken" oid.
Hebben jullie het niet goed, dan winnen de 2 fake bewoners een week in luxe in de suite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |