Maar voor hoelang? Jeff wil gewoon een relaxte tijd, maar Jolien probeert hem vanaf dag een dat zij er is al aan de ketting te leggen.quote:
Ze tetteren door elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:20 schreef zodeju het volgende:
Ach ze praten weer Jolien en Jeffrey.....weet niet of ik het goed hoorde maar hij zei zoiets ik wist het niet en zij zei ah je was er ook niet bij he.
Neem me niet kwalijk als ik het niet goed gehoord heb in al dat lawaai.
Dat gaat niet gebeuren hopelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar voor hoelang? Jeff wil gewoon een relaxte tijd, maar Jolien probeert hem vanaf dag een dat zij er is al aan de ketting te leggen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als ze het 3 maanden volhoudt is een stage langlaufster
houden zou, missen we weinig aan wat hij zegtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Keanu heeft zijn zender gesloopt
blijven hangen aan het draadje in de wc begreep ik en zender is dood
Het is idd wel een kippenhok daarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:23 schreef Paul het volgende:
kan nog steeds amper een gesprek volgen
ik kijk ook een x live hoor
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als ze het 3 maanden volhoudt is een stage langlaufster
pausbakjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ok ik dacht is geraldine,betje selfde pausbakjes
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt daarom staat ze ook zo hoog in de populariteitspoll
[ afbeelding ]
jolien is wel een babequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Zeg maar Nee dan heb je er Twee..![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |