SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was al om toen hij poëtisch begon te oreren over een ommetje tijdens het gouden uur door de Arena en de helden van weleer begon te vereren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het lijstje van Francesco Farioli
• Veel speelminuten voor iedereen (zeven spelers met minstens tweeduizend minuten)
• Betere resultaten en hogere plek op de ranglijst dan vorig seizoen
• Zeges op Feyenoord en PSV in vier dagen
• Eén punt verwijderd van de top acht in de Europa League
• Door in het bekertoernooi
• In 21 van de 30 wedstrijden meer gelopen dan de tegenstander, in 19 van de 30 wedstrijden ook meer sprints getrokken
• Bij meer dan 90 procent van de wedstrijden was de selectie compleet
• Er zijn 16 van de 18 punten behaald in wedstrijden na een Europees duel. Dat zijn gemiddeld 2,67 punten per wedstrijd, het hoogste van alle clubs in de vijf Europese topcompetities
• Er waren slechts twee zwaardere blessures die voortkwamen uit een fysiek duel en slechts één serieuze spierblessure zonder fysiek contact
Corona en het vertrek van Overmars.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef PSVCL het volgende:
Centjes schrapen??
Dacht dat ¨jullie¨ zwommen in het geld..
[ afbeelding ]
Dat komt wel en begint het weer van voren af aan, Ajax wordt kampioen als er geen 2 NL clubs meer meedoen met de CL.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef PSVCL het volgende:
Centjes schrapen??
[ afbeelding ]
Er is tijdens corona ook veel geld geleend. Dat gaat met de hoge rente aardig in de kosten lopen + de gemiste inkomsten tijdens corona + de Mislantat rel + geen CLquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Corona en het vertrek van Overmars.
Al met al heeft het zo'n 100 miljoen gekost, dickpic, corona en sven, dan valt het uiteindelijk nog mee hoe je er voor staat.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:01 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er is tijdens corona ook veel geld geleend. Dat gaat met de hoge rente aardig in de kosten lopen + de gemiste inkomsten tijdens corona + de Mislantat rel + geen CL
Die rechts op het spandoek moet jij voorstellenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:54 schreef PSVCL het volgende:
Centjes schrapen??
[ afbeelding ]
Werkweigering moet gewoon aangepakt worden natuurlijk. Aan de andere kant als je 100 miljoen krijgtquote:
Je kan zo'n jongen wel uit de favela halen, maar je haalt de favela nooit uit de jongen.quote:
Ja. De waarde van de spelerscontracten dan, dus niet de geschatte marktprijzen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:12 schreef BEFEM het volgende:
Dat eigen vermogen zit grotendeels toch in spelrrs op de balans?
Ja dus je kan een groot deel van je eigen vermogen al weggooien. En dat is sowieso ook niet liquide.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ja. De waarde van de spelerscontracten dan, dus niet de geschatte marktprijzen.
Ik geloof dat de boekwaarde van de contracten iets minder dan 1/3 van het totale eigen vermogen is momenteel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja dus je kan een groot deel van je eigen vermogen al weggooien. En dat is sowieso ook niet liquide.
Hoezo weggooien?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:12 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ja dus je kan een groot deel van je eigen vermogen al weggooien. En dat is sowieso ook niet liquide.
152 miljoen is de post vergoedingssommen op de balans.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik geloof dat de boekwaarde van de contracten iets minder dan 1/3 van het totale eigen vermogen is momenteel.
Dat we voor veel spelers die we gekocht hebben niet terugkrijgen voor hoeveel ze in de boeken staan.quote:
Het lijkt mij meer te zijn. De rest van het eigen vermogen zal de Toekomst zijn, het deel ArenA wat je bezit en de 73% aandelen. Oftewel, allemaal eigen vermogen waar je niks mee kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik geloof dat de boekwaarde van de contracten iets minder dan 1/3 van het totale eigen vermogen is momenteel.
Dat was voorheen niet anders als je kijkt wat Overmars aan puin gekocht heeft loopt dat ook aardig in de papieren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat we voor veel spelers die we gekocht hebben niet terugkrijgen voor hoeveel ze in de boeken staan.
Daar staat dan tegenover dat je eigen jeugd prima kan verkopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat we voor veel spelers die we gekocht hebben niet terugkrijgen voor hoeveel ze in de boeken staan.
Alleen Hato en Taylor lijkt me. Rest is wisselgeld. Brobbey geen eigen jeugd meer want is gekocht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar staat dan tegenover dat je eigen jeugd prima kan verkopen.
Ajax heeft 121 miljoen vlottende activa daarboven op een kleine 94 miljoen lang lopende vorderingen. Dat is 215 miljoen pakweg evenveel vorderingen op de balans als de gehele balanstotaal van PSV en ruimschoots meer dan de balanstotaal van Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Alleen Hato en Taylor lijkt me. Rest is wisselgeld. Brobbey geen eigen jeugd meer want is gekocht.
Wat mijn initiële punt is, ons eigen vermogen zit of vast of is eigenlijk niet zo rooskleurig als dat het in de boeken staat als je het vergelijkt met voorgaande jaren.
Maar dat is niet echt een verrassing ofzo, maar die 200 miljoen die vaak genoemd wordt kan je niet zoveel mee. De selectie van PSV zal een stuk meer waard zijn en dan hebben zij feitelijk gezien (niet op papier) waarschijnlijk een hoger eigen vermogen.
LOOP JE ME NOU TE TROLLEN POTVERDOMME.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef BEFEM het volgende:
Ja dat zijn dus spelers. Wijndal staat waarschijnlijk ook voor 6 miljoen op de balans maar daarvan mag je blij zijn als iemand hem gratis wil hebben.
Spelers van Ajax staan voor te hoog op de balans, op jeugdspelers na uiteraard maar dat zijn er niet veel, afschrijcen zoals bij bedrijven als iets nutteloos is gebeurt niet in de voefballerij, het gaat allemaal via contractjaren. Bij PSV staan veel spelers voor minder op de balans omdat ze meer geld waard zjjn geworden. Dat is heel mijn punt
Een paar ton boete voor het missen van een paar trainingen klinkt sowieso wel wat veel.. en volgens mij speelde met Alvarez destijds hetzelfde? Makkelijk verdiend dan.. benieuwd of dat blijft staanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:07 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Werkweigering moet gewoon aangepakt worden natuurlijk. Aan de andere kant als je 100 miljoen krijgthaggod
moet je misschien niet zo zeiken over een paar ton.
Vergeet Godts nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Alleen Hato en Taylor lijkt me. Rest is wisselgeld. Brobbey geen eigen jeugd meer want is gekocht.
Wat mijn initiële punt is, ons eigen vermogen zit of vast of is eigenlijk niet zo rooskleurig als dat het in de boeken staat als je het vergelijkt met voorgaande jaren.
Maar dat is niet echt een verrassing ofzo, maar die 200 miljoen die vaak genoemd wordt kan je niet zoveel mee. De selectie van PSV zal een stuk meer waard zijn en dan hebben zij feitelijk gezien (niet op papier) waarschijnlijk een hoger eigen vermogen.
Lijkt me inderdaad ook wat buitensporig maar hangt ook een beetje van het salaris en hoe vaak het voorkomt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een paar ton boete voor het missen van een paar trainingen klinkt sowieso wel wat veel.. en volgens mij speelde met Alvarez destijds hetzelfde? Makkelijk verdiend dan.. benieuwd of dat blijft staan
Op de bankrekening staat niet veel, we hebben niet voor niks leningen moeten afsluiten vanwege ons liquidatieprobleem. Tevens kunnen we ook niks uitgeven. Dat eigen vermogen zegt dus niks.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:05 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Vergeet Godts niet![]()
Punt is dat ik ook maar vooral onderbuik gevoelens lees, moet toch makkelijk met feiten te onderbouwen zijn wat nou precies op de bankrekening staat en wat niet? Zeker met al die boekhouders hier op Fok.
Niet helemaal niks, maar het is geen cash, ook denk ik dat inmiddels alle miskopen wel hun afgeschreven waarde hebben bereikt dus veel verlies op transfers zal je in die zin niet meer maken, neemt niet weg dat Ajax er eigenlijk winst op had moeten maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:16 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Op de bankrekening staat niet veel, we hebben niet voor niks leningen moeten afsluiten vanwege ons liquidatieprobleem. Tevens kunnen we ook niks uitgeven. Dat eigen vermogen zegt dus niks.
Alle spelers van vorig jaar zijn nu 30% afgeschreven uitgaande van 5 jaar contract. Van jaar ervoor zoals wijndal 50%. Denk dat voor veel spelers geldt dat je dan nog niet aan hun werkelijke waarde zit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal niks, maar het is geen cash, ook denk ik dat inmiddels alle miskopen wel hun afgeschreven waarde hebben bereikt dus veel verlies op transfers zal je in die zin niet meer maken, neemt niet weg dat Ajax er eigenlijk winst op had moeten maken.
Het verdienmodel van spelers kopen "opwaarderen" en dan weer voor tig verkopen heeft een aardige knauw opgelopen en dat was samen met CL de kurk waar Ajax op dreef.
Al doe ik dan de commerciele afdeling misschien tekort, dat is ook zo'n kurk en die zit gelukkig nog wel goed dankzij Geelen.
Ik denk dat je er redelijk op zit, maar dat blijft altijd afwachten en het is ook maar een papieren gebeuren, spelers waar je op het veld niets aan hebt zijn altijd ballast.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Alle spelers van vorig jaar zijn nu 30% afgeschreven uitgaande van 5 jaar contract. Van jaar ervoor zoals wijndal 50%. Denk dat voor veel spelers geldt dat je dan nog niet aan hun werkelijke waarde zit.
De boekhoudkundige waardering van spelers is ook niet relevant in de problematiek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gezien de discussie hier een overzichtje van wat iedereen nog waard is qua boekwaarde.
[ afbeelding ]
6 miljoen voor Wijndal? 10 miljoen voor Brobsy? Ik zou van de drank afblijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gezien de discussie hier een overzichtje van wat iedereen nog waard is qua boekwaarde.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon transfersom gedeeld door contractjaren x overgebleven contractjaren. Meer niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
6 miljoen voor Wijndal? 10 miljoen voor Brobsy? Ik zou van de drank afblijven.
Als ik zo reken met mijn woningwaarde kan ik over 5 jaar stoppen met werken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is gewoon transfersom gedeeld door contractjaren x overgebleven contractjaren. Meer niet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
6 miljoen voor Wijndal? 10 miljoen voor Brobsy? Ik zou van de drank afblijven.
Ik heb niets tegen domme mensen maar je hoeft niet te reageren als je het niet snapt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik zo reken met mijn woningwaarde kan ik over 5 jaar stoppen met werken.
Ik snap best hoe cijfers werken, en ik zou voor de rest je arrogante muil huilen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niets tegen domme mensen maar je hoeft niet te reageren als je het niet snapt.
Tnxs. Ik had niet helemaal door dat het alweer begon.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:31 schreef Bofjijff het volgende:
Vanavond die waalwijkers maar weer een stukje richting de kkd sturen. 5-0
Nog maar 1 te gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:46 schreef Heeinz het volgende:
Ohja KramerDan moeten we dus minimaal twee keer scoren
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:23 schreef BEFEM het volgende:
Blijkt maar weer dat je nooit met Klaassen en Berghuis moet spelen.
gewoon überhaupt heel weinig tegendoelpunten dit jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Bofjijff het volgende:
Taylor![]()
500 minuten rugani, 0 tegendoelpunten
Zoals te verwachten viel met koning 1-0 aan het roer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
gewoon überhaupt heel weinig tegendoelpunten dit jaar.
Met wat beter materiaal heb ik daar ook wel vertrouwen in. Krijgen ook best wat kansen over het algemeen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals te verwachten viel met koning 1-0 aan het roer.
Maar goed, ik ben praktisch altijd voor aanvallend voetbal maar die geitekaas van vorig jaar kon echt niet.
Directie ook niet meer als je een kerstontbijt van paar K gaat aflasten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Niemand neemt Berghuis serieus .
3 K > 2 Kquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Directie ook niet meer als je een kerstontbijt van paar K gaat aflasten.
Eens ja, je mist creativiteit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Met wat beter materiaal heb ik daar ook wel vertrouwen in. Krijgen ook best wat kansen over het algemeen.
Hij was überhaupt alleen in z'n eerste jaar goed en dat kwam vooral omdat de rest ook goed was. Afgelopen 2 jaar heeft die ook weinig gedaan. Met z'n werkweigering als hoogtepuntquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel bijzonder hoe hard Berghuis is teruggevallen na zijn blessure.
Eerste wedstrijd tegen Heerenveen liep hij geen meter. Back had de tijd van zijn leven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel bijzonder hoe hard Berghuis is teruggevallen na zijn blessure.
Misschien antikraak.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:37 schreef Näsenbar het volgende:
Die verhuurperiode van Wijndal gaat dus ook niet door.
2.5 miljoen per jaar allen, welke dronken gek heeft daar z'n handtekening onder gezet...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:37 schreef Näsenbar het volgende:
Die verhuurperiode van Wijndal gaat dus ook niet door.
Die zit nog steeds thuis met een burn-out . Of in een kliniek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:43 schreef DeeBee het volgende:
Zo, dat RKC weet ook weer waar ze staan!
Brandhoutgenot, 250 miljoen in de fik gestoken
[..]
2.5 miljoen per jaar allen, welke dronken gek heeft daar z'n handtekening onder gezet...
Veel beter dan Perez ga je ze inderdaad niet vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:44 schreef raptorix het volgende:
Zijn er dan echt geen betere mensen dan Vink en Perez?
Ton Ojers genot!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veel beter dan Perez ga je ze inderdaad niet vinden
Menneer Wijdal. Daar zaten onze grote vrienden Ten Hag en Overmars ook al achteraan hè. Iedereen dacht toen dat Bergwijn en Wijndal enorme versterkingen zouden zijn. Mwa. Niet echt uitgekomen kunnen we vaststellen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:43 schreef DeeBee het volgende:
Zo, dat RKC weet ook weer waar ze staan!
Brandhoutgenot, 250 miljoen in de fik gestoken
[..]
2.5 miljoen per jaar allen, welke dronken gek heeft daar z'n handtekening onder gezet...
Bergwijn was niet handig omdat je toen altijd met Tadic op links wilde spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:08 schreef manny het volgende:
[..]
Menneer Wijdal. Daar zaten onze grote vrienden Ten Hag en Overmars ook al achteraan hè. Iedereen dacht toen dat Bergwijn en Wijndal enorme versterkingen zouden zijn. Mwa. Niet echt uitgekomen kunnen we vaststellen.
Het is bizar dat je met dit zooitje ongeregeld tweede staat, dat kan toch niet zo blijven?quote:Op zondag 12 januari 2025 01:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zodra je wisselt is het gewoon kut. Eerste 12/13 wel ok, de rest gewoon heel erg niks
Gunnery Sergeant Tom Highway wist van een zooitje ongeregeld anders een mooie eenheid en goed functionerend team te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 03:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is bizar dat je met dit zooitje ongeregeld tweede staat, dat kan toch niet zo blijven?
Nee over een paar weken zullen we wel eerste staan.quote:Op zondag 12 januari 2025 03:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is bizar dat je met dit zooitje ongeregeld tweede staat, dat kan toch niet zo blijven?
Van de mensen aan wie we goed geld kunnen verdienen lijkt dat me inderdaad de beste keuze. De rest kan nog beter worden, Taylor zit wel aan zijn piek (niet aan het buitenland vertellen) en ziet er op papier vrij goed uit.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Guido Albers zit bij Goedemorgen Eredivisie, Taylor gaat na dit seizoen waarschijnlijk weg en Berghuis is al heel dicht bij bijtekenen.
Erg mooi.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende: en Berghuis is al heel dicht bij bijtekenen.
Taylor speelt dit seizoen echt ontzettend goed en ik denk eigenlijk dat er ook nog wel wat groei inzit maar deze zomer is ook in mijn ogen een mooi moment om hem te verkopen ja.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van de mensen aan wie we goed geld kunnen verdienen lijkt dat me inderdaad de beste keuze. De rest kan nog beter worden, Taylor zit wel aan zijn piek (niet aan het buitenland vertellen) en ziet er op papier vrij goed uit.
Wat zal hij opleveren, 30-35?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Taylor speelt dit seizoen echt ontzettend goed en ik denk eigenlijk dat er ook nog wel wat groei inzit maar deze zomer is ook in mijn ogen een mooi moment om hem te verkopen ja.
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:33 schreef DeeBee het volgende:
En dan koopt Ajax Mexx Meerdink voor ¤20M van dat geld en geeft hem ¤2M salaris / jaar
Taylor speelt momenteel beter dan vorige seizoenen, dus een goed verkoopmoment ja.
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.
Dus, als we in het najaar van 2025 stukjes lezen over dat Taylor tegenvalt in het buitenland, lachen wij erom met een biertje (of jij in Qatar met een glas water).
Taylor moet in elk geval niet het idee krijgen dat hij werkelijk goed is. Begin dit seizoen zag je bij hem nog wel eens de verleiding om zijn eigen wedstrijdje te spelen, met raar gedrag tegen de tegenstander incluus.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Probleem is dat Italiaanse clubs geen 30+ gaan neerleggen, dus het is te hopen dat er op z'n minst interesse is vanuit de PL.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekendquote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekend
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:41 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vraag me af wie Taylor überhaupt wil hebben? Een speler die amper boven de eredivisie uitstijgt. Hij mag blij zijn met een middenmotor in de bundesliga of serie a. Ik denk ook niet dat die meer dan 20 miljoen oplevert.
wellicht dat er al wat speelt als die zaakwaarnemer zo stellig is. Benieuwd welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.
Prima.
Kunnen er alle drie niks vanquote:Op zondag 12 januari 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.
Als het voor minder centen dan voorheen isquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghius contract met 2 jaar verlengen . De puinhopen gaan vrolijk verder.
Ook gratis heb je niks aan hem.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het voor minder centen dan voorheen is
ja slecht besluit. Ook al zou het salaris met 75% worden verminderd zou ik het niet doenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghius contract met 2 jaar verlengen . De puinhopen gaan vrolijk verder.
En ik denk niet dat hij 75% gaat inleveren .quote:Op zondag 12 januari 2025 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja slecht besluit. Ook al zou het salaris met 75% worden verminderd zou ik het niet doen
ik ben heel benieuwd wat het bod dan zal zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ik denk niet dat hij 75% gaat inleveren .
Kan niet wachtenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:46 schreef manny het volgende:
Dinsdag al weer de de wei in. Leuke potjes in aantocht.
Eens. We weten allemaal wel dat psv kampioen gaat worden, maar een beetje druk opvoeren is wel leuk.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Black-Death het volgende:
In de categorie scorebordjournalistiek was dit natuurlijk een prima weekend voor Ajax. Toch leuk dat PSV nog onder druk wordt gezet. Heb wel het idee dat die daar wat zenuwachtig van worden, nadat ze in het begin van het seizoen nogal de hemel in werden geprezen.
Hopelijk de komende weken nog een buitenspeler en liefst een aanvallende middenvelder met creativiteit.
Ik heb dat idee nietquote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Black-Death het volgende:
In de categorie scorebordjournalistiek was dit natuurlijk een prima weekend voor Ajax. Toch leuk dat PSV nog onder druk wordt gezet. Heb wel het idee dat die daar wat zenuwachtig van worden
sutalo daar gaat niemand nog 5 miljoen voor betalen ....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
psv kan zomaar in de war rakenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. We weten allemaal wel dat psv kampioen gaat worden, maar een beetje druk opvoeren is wel leuk.
Hoe dan ook, 2de worden is echt noodzakelijk. Leuk dat dit haalbaar is, hadden we van te voren niet gedacht.
Ik zou me als Feyenoorder op dit moment over andere dingen druk maken dan de transferwaardes van Ajacieden.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sutalo daar gaat niemand nog 5 miljoen voor betalen ....
brobby is op dit moment ook maar 5 miljoen waard en de rest nog minder
Kan.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
psv kan zomaar in de war raken
@:buitendam
Dit is ook zo'n speler waarvan ik vrij zeker weet dat hij sportief gezien beter bij Ajax kan blijven.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
"AS Roma meldt zich bij Ajax voor Rensch" (vi.nl)
Lijkt me dat je dit moet doen voor 5 miljoen. Hij loopt anders over een paar maanden gratis de deur uit. Hij is ook nog één van de grootverdieners.
Gat dat ontstaat is misschien wel goedkoop op te vullen met Fosu-Mensah.
Regeer als rechtsback?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:28 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben wel klaar met slapertje Rensch. Als je hier nog 5 mio voor kan pakken en kan vervangen met Regeer vind ik het best.
Dat werd ergens gesuggereerd.. maar das misschien niet zo logisch iddquote:
Contract van Rensch werd verlengd tm 2025 in 2021. Toen was hij net basisspeler, dacht ik.. zou hij dan echt zo’n enorm contract hebben gekregen dat hij een grootverdiener is? Dat lijkt me stug.. heb eerder het idee dat hij nu 1 van de grootverdieners wil worden als hij verlengtquote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Lijkt me dat je dit moet doen voor 5 miljoen. Hij loopt anders over een paar maanden gratis de deur uit. Hij is ook nog één van de grootverdieners.
Oh, ik lees het ja. Lijkt me een prima speler, maar niet zozeer als rechtsbackquote:Op maandag 13 januari 2025 13:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat werd ergens gesuggereerd.. maar das misschien niet zo logisch idd
Verlengd in 2021, dan is die zeker een grootverdiener. Alles na zomer 2022 is een stuk minder geworden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Contract van Rensch werd verlengd tm 2025 in 2021. Toen was hij net basisspeler, dacht ik.. zou hij dan echt zo’n enorm contract hebben gekregen dat hij een grootverdiener is? Dat lijkt me stug.. heb eerder het idee dat hij nu 1 van de grootverdieners wil worden als hij verlengt
Ja, hij heeft in de goede periode verlengd, maar toen had hij 20 wedstrijden in het 1e gespeeld? Zou hij op basis daarvan al een miljoenensalaris hebben gekregen?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verlengd in 2021, dan is die zeker een grootverdiener. Alles na zomer 2022 is een stuk minder geworden.
Zelfs een talent als Unuvar kreeg toen een miljoenensalaris.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij heeft in de goede periode verlengd, maar toen had hij 20 wedstrijden in het 1e gespeeld? Zou hij op basis daarvan al een miljoenensalaris hebben gekregen?
Bounida 700k als 16-jarige, Van Axel Dongen klein miljoen GENOTquote:Op maandag 13 januari 2025 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs een talent als Unuvar kreeg toen een miljoenensalaris.
Serieus ja? Dan gaat het inderdaad wel heel hard..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs een talent als Unuvar kreeg toen een miljoenensalaris.
Een miljoen bruto p/j volgens Capology.com.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Contract van Rensch werd verlengd tm 2025 in 2021. Toen was hij net basisspeler, dacht ik.. zou hij dan echt zo’n enorm contract hebben gekregen dat hij een grootverdiener is? Dat lijkt me stug.. heb eerder het idee dat hij nu 1 van de grootverdieners wil worden als hij verlengt
Rensch is geen superster maar het maakt in dit elftal echt veel uit of hij meedoet of niet, dus tenzij je een goeie vervanger kan huren zou ik hem houden en meestal kost een goeie ook wel wat aan huur.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
stel hier krijg je 8 miljoen voor moet je het wel echt doen. Fosu mensah tot einde seizoen kan je er dan hopelijk wel neerzetten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch is geen superster maar het maakt in dit elftal echt veel uit of hij meedoet of niet, dus tenzij je een goeie vervanger kan huren zou ik hem houden en meestal kost een goeie ook wel wat aan huur.
Speler is er zelf ook nog bij hè, waarom zou hij weggaan als hij komende zomer een paar miljoen aan tekengeld kan opstrijken?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
stel hier krijg je 8 miljoen voor moet je het wel echt doen. Fosu mensah tot einde seizoen kan je er dan hopelijk wel neerzetten.
dat is zeker waar.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speler is er zelf ook nog bij hè, waarom zou hij weggaan als hij komende zomer een paar miljoen aan tekengeld kan opstrijken?
We weten het snel genoeg.
AS Roma lijkt me een zeer goede ploeg voor Rensch en de kans dat ze hem deze zomer nog steeds willen klein.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speler is er zelf ook nog bij hè, waarom zou hij weggaan als hij komende zomer een paar miljoen aan tekengeld kan opstrijken?
We weten het snel genoeg.
Die laatste 2 alinea's stemmen me niet vrolijk over de gang van zaken op dit moment bij het technische deel van Ajax.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:23 schreef Marcoss het volgende:
Rensch zelf al rond (op hoofdlijnen dan.. ) met AS Roma blijkbaar
https://www.telegraaf.nl/(...)klaar-tot-medio-2029
Vreemde alinea inderdaad. Wat bedoelen ze met belastingstechnisch niet mogelijkquote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die laatste 2 alinea's stemmen me niet vrolijk over de gang van zaken op dit moment bij het technische deel van Ajax.
Maar gewoon lekker verkopen dan, verdienen we er nog wat aan. Rensch gaat het verschil niet zijn tussen plek 1 en plek 3.
Van welke club ben je ook alweerquote:Op maandag 13 januari 2025 19:30 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat lullie boven ons kunnen blijven?
Ik lees net dat hij zelf al rond is, dan kan het snel gaan, al zou ik dat nu wel jammer vindenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AS Roma lijkt me een zeer goede ploeg voor Rensch en de kans dat ze hem deze zomer nog steeds willen klein.
Met zo'n selectie Overmars ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
‘Bij Overmars had Farioli voor baan moeten vrezen’
Fosu Mensah maar een contract geven?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij zelf al rond is, dan kan het snel gaan, al zou ik dat nu wel jammer vinden
quote:Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk.
- Alex Kroes
Het is waarschijnlijker dat de additionele afdrachten loonheffingen t.o.v de begroting dusdanig op de liquiditeit drukken dat het niet kan. Cashflow lijkt mij het grootste pijnpunt voor de situatie van Ajax bij missen Champions League. Daarnaast zijn betalingen van transfers veelal gespreid.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vreemde alinea inderdaad. Wat bedoelen ze met belastingstechnisch niet mogelijkWelke niet-gangbare constructie hebben ze bedacht dan.
Rensch is dit seizoen wel belangrijk in systeem van Farioli. Gaaei is toch echt stuk beperkter.
Kroes heeft natuurlijk gelijk qua resultaten, de andere heren hebben gelijk qua vertoond spel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:21 schreef tong80 het volgende:
Alex Kroes en Wesley Sneijder staan maandagavond lijnrecht tegenover elkaar als het gaat om het roulatiebeleid van Francesco Farioli. Volgens Sneijder kan er met het huidige roulatiebeleid bij Ajax geen attractief voetbal worden gespeeld.
[ afbeelding ]
Presentator Wytse van der Goot wekt het vuurtje op bij Rondo met een vraag aan Kroes. "De ergernis die bij de supporters werd opgeroepen, omdat er zoveel gerouleerd werd, heb je dat besproken (met Farioli, red.)? Kroes is verbaasd over de uitspraak van Van der Goot en probeert gelijk wat recht te zetten. "Je zegt 'ergernis bij de supporters'. De supporters zijn zeer positief, enthousiast, steunen ons: elke wedstrijd is het overvol, is de sfeer fantastisch. Ik denk dat die 'ergernis' ook wel een beetje gecreëerd wordt."
De technisch directeur van Ajax probeert vervolgens het beleid van Farioli te verdedigen. "De trainer zoekt naar een balans. We hebben geen 25 spelers, die allemaal top zijn om Ajax elke wedstrijd attractief voetbal te laten spelen en te laten winnen. De trainer heeft een x-aantal spelers in zijn hoofd waarmee hij attractief kan spelen. Maar wat is belangrijker: attractiviteit of winnen? Hij denkt: ik wil winnen. Daar ben ik het met hem eens. Als hij altijd met zijn beste elf speelt, wordt de kans op blessures groter."
'Zo krijg je geen attractief voetbal'
Youri Mulder denkt echter dat het rouleren uiteindelijk niet al te positieve effecten zal hebben voor de Amsterdammers. "Die ontevredenheid straalt wel een beetje van Ajax af. Elke wedstrijd zie ik een spits met zo'n gezicht gewisseld worden. Dat irriteert de mensen wel." Sneijder sluit zich daar, met iets meer venijn dan zijn tafelgenoot, bij aan. "Dat irriteert ook écht de supporters. Ik spreek ook supporters, die zeggen dat. Als je dan met Weghorst, dan met Brobbey, dan met Akpom speelt, of opeens tegen Sparta-uit met een 5-3-2-formatie gaat voetballen... Zo krijg je geen vastigheden, zo krijg je geen attractief voetbal. Onmogelijk!"
Marco van Basten mengt zich ook in de discussie en hoopt toch snel beter voetbal te zien bij zijn club. "Een slechte wedstrijd kan voorkomen. Maar dit seizoen is goed voetbal bij Ajax geen zekerheidje. Normaal gesproken winnen ze en is het wat aantrekkelijker om naar te kijken." Kroes reageert en stelt dat de heren te hoge verwachtingen hebben bij Ajax. "Ik begrijp de ergernis van Francesco. Die jongen denkt: 'Zijn jullie helemaal gek geworden in dit land? Vorig jaar zijn jullie dertig punten achter PSV en Feyenoord geëindigd. We zitten nu op de helft, zitten vlak achter PSV en staan voor op Feyenoord. En jullie zitten alleen maar te zeuren over hoe slecht het is.'"
https://www.msn.com/nl-nl(...)32dd980229184dd&ei=7
Kroes![]()
Ik niet. We zijn Ajax.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kroes heeft natuurlijk gelijk qua resultaten, de andere heren hebben gelijk qua vertoond spel.
Helaas zit Ajax nog niet in de positie om beiden te kunnen, en is op dit moment resultaat nu even belangrijker. Ik word liever heel lelijk 2e dan met prachtig voetbal 4e dit seizoen.
Dit is natuurlijk wel waar, we zijn nog steeds nummer 1 als het om zeiken gaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:21 schreef tong80 het volgende:
Kroes reageert en stelt dat de heren te hoge verwachtingen hebben bij Ajax. "Ik begrijp de ergernis van Francesco. Die jongen denkt: 'Zijn jullie helemaal gek geworden in dit land? Vorig jaar zijn jullie dertig punten achter PSV en Feyenoord geëindigd. We zitten nu op de helft, zitten vlak achter PSV en staan voor op Feyenoord. En jullie zitten alleen maar te zeuren over hoe slecht het is.'"
Kan niet snel genoeg voorbij zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel waar, we zijn nog steeds nummer 1 als het om zeiken gaat.
Liever dit seizoen smerig 2de en CL spelen en dan zien we na de zomer wel weer verder. We zijn nu op de helft, voor je het weet is het voorbij.
Nee, dat weet ik. Maar het is wat het is.quote:
Dat is toch eigenlijk altijd ook zo en ook geheel terecht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar het is wat het is.
Als je begin dit seizoen mocht kiezen tussen 2de staan met vaak slecht voetbal dan had je gekozen.
Het gaat mij niet een eens om de filosofie. Het is momenteel helemaal niks. Misschien heb je gelijk, nu ik er over nadenk. Maar het is te beroerd. RKC man. Met hangen en wurgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk altijd ook zo en ook geheel terecht.
Al komt het dan nu wel voornamelijk van mensen die altijd zo prat gingen op de eigen identiteit en VOETBALFILOSOFIE. Daar wil ik in de toekomst geen enkele Ajacied meer over horen.
Het kan zijn dat het Wijndal al rond is in die ruil met Moro. En dat Avila inderdaad ook vertrekt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
Rensch laten gaan voor een miljoentje of 7-8 lijkt me prima. Wel een vervanger halen.
En een vierde linksback is waanzin. Alleen als Wijndal vertrekt.
Dat is ook overdreven. Het was tot een minuut of 70 alleen Ajax. Door de wissels ging de energie eruit en dan wordt het idd nog even spannender dan je als Ajax moet willen, maar het beeld over de gehele wedstrijd was er niet een van hangen en wurgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet een eens om de filosofie. Het is momenteel helemaal niks. Misschien heb je gelijk, nu ik er over nadenk. Maar het is te beroerd. RKC man. Met hangen en wurgen.
Hear hear. 10 jaar geleden zou Farioli voor deze manier van spelen de hoogste boom krijgen, nu gaat hij op de platte kar door Amsterdam. Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk altijd ook zo en ook geheel terecht.
Al komt het dan nu wel voornamelijk van mensen die altijd zo prat gingen op de eigen identiteit en VOETBALFILOSOFIE. Daar wil ik in de toekomst geen enkele Ajacied meer over horen.
2014/15quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hear hear. 10 jaar geleden zou Farioli voor deze manier van spelen de hoogste boom krijgen, nu gaat hij op de platte kar door Amsterdam. Het kan verkeren.
platte kar? Zie jij hier tevreden mensen die het spel fantastisch vinden? Dat het niet beter kan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hear hear. 10 jaar geleden zou Farioli voor deze manier van spelen de hoogste boom krijgen, nu gaat hij op de platte kar door Amsterdam. Het kan verkeren.
Hangen en wurgen is misschien overdreven. Toch is het op vele fronten echt niks. Hoef er niks uit te lichten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven. Het was tot een minuut of 70 alleen Ajax. Door de wissels ging de energie eruit en dan wordt het idd nog even spannender dan je als Ajax moet willen, maar het beeld over de gehele wedstrijd was er niet een van hangen en wurgen.
Wat een onzin. Er is hier niemand die de vlag uithangt vanwege het vertoonde spel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De orginele Frankioli ging naar 7 magere jaren ook de eerste jaren met de platte kar door Amsterdam......quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel kampioen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het voetbal onder Drank de Boer was echt nog een stuk erger, dat was 80 minuten lang een driehoekje tussen de 2 centrale verdedigers en de keeper.
Mooi, ook een positivo. Ik ga er van uit. Eindigen in het rechterrijtje of kampioen. De dood of de gladiolen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar beste Tong Farioli gaat ook gewoon kampioen worden. Geloof mij nou maar.
dat was bij Farioli's vorige ploeg Nice ook het geval: het zag er niet uit maar het werkte. en ook dat was een ploeg die als allegaartje bij elkaar was gekocht, in dit geval met de grijpstuivers die INEOS nog over had nadat ze de club gekocht hadden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hangen en wurgen is misschien overdreven. Toch is het op vele fronten echt niks. Hoef er niks uit te lichten.
Ik ben ook niet blij met die Kroes en de sluitende Europa League begroting. Gewoon failliet gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi, ook een positivo. Ik ga er van uit. Eindigen in het rechterrijtje of kampioen. De dood of de gladiolen.
Door de romantische Ajax-ziel is het de club geworden die het is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat was bij Farioli's vorige ploeg Nice ook het geval: het zag er niet uit maar het werkte. en ook dat was een ploeg die als allegaartje bij elkaar was gekocht, in dit geval met de grijpstuivers die INEOS nog over had nadat ze de club gekocht hadden.
het is overigens wel typisch Ajax hoor. Eerst mopperen dat de ploeg niks meer voorstelt, en zodra er dan toch resultaten worden geboekt gaan mopperen dat de resultaten niet Mooi worden geboekt. ga voorlopig eerst maar eens blij zijn dát je resultaten boekt. maar ik weet het ik ben te pragmatisch, zoiets is niks voor romantische zielen
Hier in Bommel noemen we de parken ook de wallen. Heel wat gebeurd hier tussen de boomstronken.quote:
pauperquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Black-Death het volgende:
Jezus is deze pot niet eens op een open kanaal te zien
Prijs je gelukkig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Black-Death het volgende:
Jezus is deze pot niet eens op een open kanaal te zien
Pseudo-Gerrard met alleen maar kut spelhervattingen en het is altijd de schuld van een ander als zijn ballen heel ver uit gaan.quote:
Het zou mij verbazen als we nog tot een goede kans komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Tis echt bedroevend vandaag.
Dag KNVB beker
Je mist vooral een spits die daadwerkelijk eens een doelpunt maakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Je mist op 10 toch ook wel echte topkwaliteit en scorend vermogen, Fitz-Jim is het ook niet
Yup, Brobbey mag je onderhand wel gaan afschrijvenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je mist vooral een spits die daadwerkelijk eens een doelpunt maakt.
ohjaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:39 schreef Coco het volgende:
Jammer jongens, de Beker is toch maar een troostprijs.
Dan moet je wel tot kansen komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
jullie beste spits speelt nooit (akpom)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet nog een analyse op los gelaten op VI Pro?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:39 schreef Caland het volgende:
Die Baas jongens, is dat eigenlijk wel een verdediger?
Fitz-Jimquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Je mist op 10 toch ook wel echte topkwaliteit en scorend vermogen, Fitz-Jim is het ook niet
Je bent niet goed geïnformeerd. Die speelt regelmatig. Alleen niet in de spits.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
jullie beste spits speelt nooit (akpom)
Rensch verkopen koop je een fatsoenlijke middenvelder en Fitz-Jim op rechtsback proberen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fitz-Jim
Hlynsson
Berghuis
Komen allemaal tekort op die positie.
Het was een saaie tactische wedstrijd, waar AZ iets meer in de leunstoel zat. Ajax voetbalde in de eerste helft aardig, de tweede helft was heel matig. Niet best is een groot woord, maar na de 1-0 was alleen de kans van Traoré (paal) iets waar we van opveerden. Voor de 1-0 was Ajax licht beter.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Was niet best dus, begrijp ik. Weinig gemist.
Heel droevigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef cherrycoke het volgende:
Tikke terug, tikkie breed, wat voorspelbaar allemaal. Clasie die alle duels op het middenveld wint en doe brobbey weg aub.
Toch raar dat je dan 2 wedstrijden in 4 dagen opeens wel weet wat voetbal ook alweer was. Daarvoor was dit het hele beeld qua seizoen en daarna ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:33 schreef Wotte het volgende:
Zelf aanvallend onmachtig. Goal uit standaardsituatie en het deksel op de neus als je wat probeert te forceren zo'n beetje.
Veruit het slechtste nieuws van de dagquote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:33 schreef Black-Death het volgende:
Wijndal ligt er 6 weken uit. Geen transfer dus
Ajax speelde de gehele wedstrijd alsof ze al 3-0 voor stonden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:33 schreef Wotte het volgende:
Zelf aanvallend onmachtig. Goal uit standaardsituatie en het deksel op de neus als je wat probeert te forceren zo'n beetje.
Beetje zoals Brubbie en Goes dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef Wotte het volgende:
Puntje bij paaltje werd Francesco Farioli weer stevig tactisch bij ballen gepakt door Maarten Martens.
eens. Maar het was wel erg matig weer. Alleen een moro erbij is niet voldoende.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja, AZ uit is een pot die je kunt verliezen. Gewoon ook pech qua loting.
Moro schijnt ook helemaal niet makkelijk rond te komen....quote:Op woensdag 15 januari 2025 07:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eens. Maar het was wel erg matig weer. Alleen een moro erbij is niet voldoende.
Zit 'ie in de bijstand?quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moro schijnt ook helemaal niet makkelijk rond te komen....
Weghorst is helemaal een mega debielquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:01 schreef RipCity het volgende:
Vreemd hoe Ajax fans Brobbey zo blijven steunen. Zijn jullie daar niet eens totaal klaar mee?
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:01 schreef RipCity het volgende:
Vreemd hoe Ajax fans Brobbey zo blijven steunen. Zijn jullie daar niet eens totaal klaar mee?
That's the spirit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja, AZ uit is een pot die je kunt verliezen. Gewoon ook pech qua loting.
Wie weet krijgt hij nog een groeispurt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:31 schreef StevenHyde het volgende:
Unuvar volgens Ajax Showtime gratis naar Twente. Lijkt me onverstandig.
Zo oogt het inderdaad. Totaal geen inspiratie of vuur om een tegenstander in de tang te krijgen. Gisteren ook weer een kansloze missie. Wordt een erg zware tweede seizoenshelft zo en met name de komende 2,5 week heb je weer pittige wedstrijden op het programma staan.quote:
Het scheelt dat Ajax tussen de duels met Rigas en Galatasaray vrij is in de competitie. Maar er zit vervolgens maar weer dik 60 uur tussen Galatasaray en Feyenoord. Dat wordt weer wat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt een erg zware tweede seizoenshelft zo en met name de komende 2,5 week heb je weer pittige wedstrijden op het programma staan.
Waarom onverstandig?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:31 schreef StevenHyde het volgende:
Unuvar volgens Ajax Showtime gratis naar Twente. Lijkt me onverstandig.
Ja!quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Brobbey ooit nog een keer een doelpunt maken?
Waarom zijn we eigenlijk vrij tussen Riga en Galatasarayquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het scheelt dat Ajax tussen de duels met Rigas en Galatasaray vrij is in de competitie. Maar er zit vervolgens maar weer dik 60 uur tussen Galatasaray en Feyenoord. Dat wordt weer wat.
Het is wel zaak om bij de eerste acht van de UEL te eindigen zodat ze die tussenrondeduels op 13 en 20 februari niet hoeven te spelen. Kwartfinale beker (4/5/6 februari) is "gelukkig" al weggevallen. Dat kán een rustige maand worden.
Om maximaal te kunnen presteren in Europa.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zijn we eigenlijk vrij tussen Riga en Galatasaray
Muv PSV zijn alle Europees spelende ploegen dan vrij. Voor focus op laatste Europese duel qua groepsfasequote:Op woensdag 15 januari 2025 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zijn we eigenlijk vrij tussen Riga en Galatasaray
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon 2 potjes per week met zelfde basiselftal kon spelen...quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Om maximaal te kunnen presteren in Europa.
Unuvar verdient een miljoen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:45 schreef StevenHyde het volgende:
Een miljoen salaris besparen we en ook een doorverkoop van 25%. Daar word ik een stuk enthousiaster van.
Er is geen geld dus er gaat niets binnenkomen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ja en Bounida bijvoorbeeld hetzelfde verhaal. Absurde salarissen voor jeugdspelers.
Blijft wel echt muisstil rondom inkomende transfers. Zorgelijk ergens wel.
Als er geen nieuwe buitenspeler komt (ookal is het huur), dat kun je toch haast niet voorstellen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is geen geld dus er gaat niets binnenkomen.
Ik weet niet of Ajax nu al break-even draait ten opzichte van een begroting gebaseerd op EL-inkomsten. Als dat niet het geval is dan moet er helaas nog meer bespaard worden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als er geen nieuwe buitenspeler komt (ookal is het huur), dat kun je toch haast niet voorstellen.
Avila nu weg op huurbasis waar je een miljoen salaris op bespaard. Unuvar nu een miljoen salaris besparing.
Wijndal gaat niet vertrekken, die is 6 weken geblesseerd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ajax nu al break-even draait ten opzichte van een begroting gebaseerd op EL-inkomsten. Als dat niet het geval is dan moet er helaas nog meer bespaard worden.
Met vertrek van Wijndal en Avila heb je wellicht wel meer ruimte gecreëerd in salarishuis, echter willen bijna alle clubs tegenwoordig een verplichte optie tot koop bij een huur. Daar moet je dan nog wel kapitaal voor hebben.
Waar Wijndal staat moet Unuvar zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wijndal gaat niet vertrekken, die is 6 weken geblesseerd.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:46 schreef Red_85 het volgende:
Gelukkig zijn wij niet het lachertje van de avond.
Dat dan weer wel.
Ik denk dat het er toen nog op leek dat PSV uitgeschakeld zou worden voor Excelsior.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik denk dat het er toen nog op leek dat PSV uitgeschakeld zou worden voor Excelsior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |