Ik ben ook niet blij met die Kroes en de sluitende Europa League begroting. Gewoon failliet gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi, ook een positivo. Ik ga er van uit. Eindigen in het rechterrijtje of kampioen. De dood of de gladiolen.
Door de romantische Ajax-ziel is het de club geworden die het is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat was bij Farioli's vorige ploeg Nice ook het geval: het zag er niet uit maar het werkte. en ook dat was een ploeg die als allegaartje bij elkaar was gekocht, in dit geval met de grijpstuivers die INEOS nog over had nadat ze de club gekocht hadden.
het is overigens wel typisch Ajax hoor. Eerst mopperen dat de ploeg niks meer voorstelt, en zodra er dan toch resultaten worden geboekt gaan mopperen dat de resultaten niet Mooi worden geboekt. ga voorlopig eerst maar eens blij zijn dát je resultaten boekt. maar ik weet het ik ben te pragmatisch, zoiets is niks voor romantische zielen
Hier in Bommel noemen we de parken ook de wallen. Heel wat gebeurd hier tussen de boomstronken.quote:
pauperquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Black-Death het volgende:
Jezus is deze pot niet eens op een open kanaal te zien
Prijs je gelukkig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:49 schreef Black-Death het volgende:
Jezus is deze pot niet eens op een open kanaal te zien
Pseudo-Gerrard met alleen maar kut spelhervattingen en het is altijd de schuld van een ander als zijn ballen heel ver uit gaan.quote:
Het zou mij verbazen als we nog tot een goede kans komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Tis echt bedroevend vandaag.
Dag KNVB beker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |