Wat zal hij opleveren, 30-35?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Taylor speelt dit seizoen echt ontzettend goed en ik denk eigenlijk dat er ook nog wel wat groei inzit maar deze zomer is ook in mijn ogen een mooi moment om hem te verkopen ja.
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:33 schreef DeeBee het volgende:
En dan koopt Ajax Mexx Meerdink voor ¤20M van dat geld en geeft hem ¤2M salaris / jaar
Taylor speelt momenteel beter dan vorige seizoenen, dus een goed verkoopmoment ja.
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.
Dus, als we in het najaar van 2025 stukjes lezen over dat Taylor tegenvalt in het buitenland, lachen wij erom met een biertje (of jij in Qatar met een glas water).
Taylor moet in elk geval niet het idee krijgen dat hij werkelijk goed is. Begin dit seizoen zag je bij hem nog wel eens de verleiding om zijn eigen wedstrijdje te spelen, met raar gedrag tegen de tegenstander incluus.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Probleem is dat Italiaanse clubs geen 30+ gaan neerleggen, dus het is te hopen dat er op z'n minst interesse is vanuit de PL.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekendquote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekend
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:41 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vraag me af wie Taylor überhaupt wil hebben? Een speler die amper boven de eredivisie uitstijgt. Hij mag blij zijn met een middenmotor in de bundesliga of serie a. Ik denk ook niet dat die meer dan 20 miljoen oplevert.
wellicht dat er al wat speelt als die zaakwaarnemer zo stellig is. Benieuwd welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.
Prima.
Kunnen er alle drie niks vanquote:Op zondag 12 januari 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.
Als het voor minder centen dan voorheen isquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghius contract met 2 jaar verlengen . De puinhopen gaan vrolijk verder.
Ook gratis heb je niks aan hem.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het voor minder centen dan voorheen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |