Wat zal hij opleveren, 30-35?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Taylor speelt dit seizoen echt ontzettend goed en ik denk eigenlijk dat er ook nog wel wat groei inzit maar deze zomer is ook in mijn ogen een mooi moment om hem te verkopen ja.
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:33 schreef DeeBee het volgende:
En dan koopt Ajax Mexx Meerdink voor ¤20M van dat geld en geeft hem ¤2M salaris / jaar
Taylor speelt momenteel beter dan vorige seizoenen, dus een goed verkoopmoment ja.
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.
Dus, als we in het najaar van 2025 stukjes lezen over dat Taylor tegenvalt in het buitenland, lachen wij erom met een biertje (of jij in Qatar met een glas water).
Taylor moet in elk geval niet het idee krijgen dat hij werkelijk goed is. Begin dit seizoen zag je bij hem nog wel eens de verleiding om zijn eigen wedstrijdje te spelen, met raar gedrag tegen de tegenstander incluus.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Probleem is dat Italiaanse clubs geen 30+ gaan neerleggen, dus het is te hopen dat er op z'n minst interesse is vanuit de PL.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekendquote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekend
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:41 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vraag me af wie Taylor überhaupt wil hebben? Een speler die amper boven de eredivisie uitstijgt. Hij mag blij zijn met een middenmotor in de bundesliga of serie a. Ik denk ook niet dat die meer dan 20 miljoen oplevert.
wellicht dat er al wat speelt als die zaakwaarnemer zo stellig is. Benieuwd welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.
Prima.
Kunnen er alle drie niks vanquote:Op zondag 12 januari 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.
Als het voor minder centen dan voorheen isquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghius contract met 2 jaar verlengen . De puinhopen gaan vrolijk verder.
Ook gratis heb je niks aan hem.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het voor minder centen dan voorheen is
ja slecht besluit. Ook al zou het salaris met 75% worden verminderd zou ik het niet doenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghius contract met 2 jaar verlengen . De puinhopen gaan vrolijk verder.
En ik denk niet dat hij 75% gaat inleveren .quote:Op zondag 12 januari 2025 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja slecht besluit. Ook al zou het salaris met 75% worden verminderd zou ik het niet doen
ik ben heel benieuwd wat het bod dan zal zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ik denk niet dat hij 75% gaat inleveren .
Kan niet wachtenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:46 schreef manny het volgende:
Dinsdag al weer de de wei in. Leuke potjes in aantocht.
Eens. We weten allemaal wel dat psv kampioen gaat worden, maar een beetje druk opvoeren is wel leuk.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Black-Death het volgende:
In de categorie scorebordjournalistiek was dit natuurlijk een prima weekend voor Ajax. Toch leuk dat PSV nog onder druk wordt gezet. Heb wel het idee dat die daar wat zenuwachtig van worden, nadat ze in het begin van het seizoen nogal de hemel in werden geprezen.
Hopelijk de komende weken nog een buitenspeler en liefst een aanvallende middenvelder met creativiteit.
Ik heb dat idee nietquote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Black-Death het volgende:
In de categorie scorebordjournalistiek was dit natuurlijk een prima weekend voor Ajax. Toch leuk dat PSV nog onder druk wordt gezet. Heb wel het idee dat die daar wat zenuwachtig van worden
sutalo daar gaat niemand nog 5 miljoen voor betalen ....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gezien de discussie hier een overzichtje van wat iedereen nog waard is qua boekwaarde.
[ afbeelding ]
psv kan zomaar in de war rakenquote:Op maandag 13 januari 2025 08:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. We weten allemaal wel dat psv kampioen gaat worden, maar een beetje druk opvoeren is wel leuk.
Hoe dan ook, 2de worden is echt noodzakelijk. Leuk dat dit haalbaar is, hadden we van te voren niet gedacht.
Ik zou me als Feyenoorder op dit moment over andere dingen druk maken dan de transferwaardes van Ajacieden.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sutalo daar gaat niemand nog 5 miljoen voor betalen ....
brobby is op dit moment ook maar 5 miljoen waard en de rest nog minder
Kan.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
psv kan zomaar in de war raken
@:buitendam
Dit is ook zo'n speler waarvan ik vrij zeker weet dat hij sportief gezien beter bij Ajax kan blijven.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
"AS Roma meldt zich bij Ajax voor Rensch" (vi.nl)
Lijkt me dat je dit moet doen voor 5 miljoen. Hij loopt anders over een paar maanden gratis de deur uit. Hij is ook nog één van de grootverdieners.
Gat dat ontstaat is misschien wel goedkoop op te vullen met Fosu-Mensah.
Regeer als rechtsback?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:28 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben wel klaar met slapertje Rensch. Als je hier nog 5 mio voor kan pakken en kan vervangen met Regeer vind ik het best.
Dat werd ergens gesuggereerd.. maar das misschien niet zo logisch iddquote:
Contract van Rensch werd verlengd tm 2025 in 2021. Toen was hij net basisspeler, dacht ik.. zou hij dan echt zo’n enorm contract hebben gekregen dat hij een grootverdiener is? Dat lijkt me stug.. heb eerder het idee dat hij nu 1 van de grootverdieners wil worden als hij verlengtquote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
Lijkt me dat je dit moet doen voor 5 miljoen. Hij loopt anders over een paar maanden gratis de deur uit. Hij is ook nog één van de grootverdieners.
Oh, ik lees het ja. Lijkt me een prima speler, maar niet zozeer als rechtsbackquote:Op maandag 13 januari 2025 13:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat werd ergens gesuggereerd.. maar das misschien niet zo logisch idd
Verlengd in 2021, dan is die zeker een grootverdiener. Alles na zomer 2022 is een stuk minder geworden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Contract van Rensch werd verlengd tm 2025 in 2021. Toen was hij net basisspeler, dacht ik.. zou hij dan echt zo’n enorm contract hebben gekregen dat hij een grootverdiener is? Dat lijkt me stug.. heb eerder het idee dat hij nu 1 van de grootverdieners wil worden als hij verlengt
Ja, hij heeft in de goede periode verlengd, maar toen had hij 20 wedstrijden in het 1e gespeeld? Zou hij op basis daarvan al een miljoenensalaris hebben gekregen?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verlengd in 2021, dan is die zeker een grootverdiener. Alles na zomer 2022 is een stuk minder geworden.
Zelfs een talent als Unuvar kreeg toen een miljoenensalaris.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij heeft in de goede periode verlengd, maar toen had hij 20 wedstrijden in het 1e gespeeld? Zou hij op basis daarvan al een miljoenensalaris hebben gekregen?
Bounida 700k als 16-jarige, Van Axel Dongen klein miljoen GENOTquote:Op maandag 13 januari 2025 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs een talent als Unuvar kreeg toen een miljoenensalaris.
Serieus ja? Dan gaat het inderdaad wel heel hard..quote:Op maandag 13 januari 2025 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs een talent als Unuvar kreeg toen een miljoenensalaris.
Een miljoen bruto p/j volgens Capology.com.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Contract van Rensch werd verlengd tm 2025 in 2021. Toen was hij net basisspeler, dacht ik.. zou hij dan echt zo’n enorm contract hebben gekregen dat hij een grootverdiener is? Dat lijkt me stug.. heb eerder het idee dat hij nu 1 van de grootverdieners wil worden als hij verlengt
Rensch is geen superster maar het maakt in dit elftal echt veel uit of hij meedoet of niet, dus tenzij je een goeie vervanger kan huren zou ik hem houden en meestal kost een goeie ook wel wat aan huur.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
stel hier krijg je 8 miljoen voor moet je het wel echt doen. Fosu mensah tot einde seizoen kan je er dan hopelijk wel neerzetten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch is geen superster maar het maakt in dit elftal echt veel uit of hij meedoet of niet, dus tenzij je een goeie vervanger kan huren zou ik hem houden en meestal kost een goeie ook wel wat aan huur.
Speler is er zelf ook nog bij hč, waarom zou hij weggaan als hij komende zomer een paar miljoen aan tekengeld kan opstrijken?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
stel hier krijg je 8 miljoen voor moet je het wel echt doen. Fosu mensah tot einde seizoen kan je er dan hopelijk wel neerzetten.
dat is zeker waar.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speler is er zelf ook nog bij hč, waarom zou hij weggaan als hij komende zomer een paar miljoen aan tekengeld kan opstrijken?
We weten het snel genoeg.
AS Roma lijkt me een zeer goede ploeg voor Rensch en de kans dat ze hem deze zomer nog steeds willen klein.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speler is er zelf ook nog bij hč, waarom zou hij weggaan als hij komende zomer een paar miljoen aan tekengeld kan opstrijken?
We weten het snel genoeg.
Die laatste 2 alinea's stemmen me niet vrolijk over de gang van zaken op dit moment bij het technische deel van Ajax.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:23 schreef Marcoss het volgende:
Rensch zelf al rond (op hoofdlijnen dan.. ) met AS Roma blijkbaar
https://www.telegraaf.nl/(...)klaar-tot-medio-2029
Vreemde alinea inderdaad. Wat bedoelen ze met belastingstechnisch niet mogelijkquote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die laatste 2 alinea's stemmen me niet vrolijk over de gang van zaken op dit moment bij het technische deel van Ajax.
Maar gewoon lekker verkopen dan, verdienen we er nog wat aan. Rensch gaat het verschil niet zijn tussen plek 1 en plek 3.
Van welke club ben je ook alweerquote:Op maandag 13 januari 2025 19:30 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat lullie boven ons kunnen blijven?
Ik lees net dat hij zelf al rond is, dan kan het snel gaan, al zou ik dat nu wel jammer vindenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
AS Roma lijkt me een zeer goede ploeg voor Rensch en de kans dat ze hem deze zomer nog steeds willen klein.
Met zo'n selectie Overmars ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
‘Bij Overmars had Farioli voor baan moeten vrezen’
Fosu Mensah maar een contract geven?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij zelf al rond is, dan kan het snel gaan, al zou ik dat nu wel jammer vinden
quote:Vier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad. Vier linkerverdedigers en geen enkele rechtsbuiten. Het is echt verschrikkelijk.
- Alex Kroes
Het is waarschijnlijker dat de additionele afdrachten loonheffingen t.o.v de begroting dusdanig op de liquiditeit drukken dat het niet kan. Cashflow lijkt mij het grootste pijnpunt voor de situatie van Ajax bij missen Champions League. Daarnaast zijn betalingen van transfers veelal gespreid.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vreemde alinea inderdaad. Wat bedoelen ze met belastingstechnisch niet mogelijkWelke niet-gangbare constructie hebben ze bedacht dan.
Rensch is dit seizoen wel belangrijk in systeem van Farioli. Gaaei is toch echt stuk beperkter.
Kroes heeft natuurlijk gelijk qua resultaten, de andere heren hebben gelijk qua vertoond spel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:21 schreef tong80 het volgende:
Alex Kroes en Wesley Sneijder staan maandagavond lijnrecht tegenover elkaar als het gaat om het roulatiebeleid van Francesco Farioli. Volgens Sneijder kan er met het huidige roulatiebeleid bij Ajax geen attractief voetbal worden gespeeld.
[ afbeelding ]
Presentator Wytse van der Goot wekt het vuurtje op bij Rondo met een vraag aan Kroes. "De ergernis die bij de supporters werd opgeroepen, omdat er zoveel gerouleerd werd, heb je dat besproken (met Farioli, red.)? Kroes is verbaasd over de uitspraak van Van der Goot en probeert gelijk wat recht te zetten. "Je zegt 'ergernis bij de supporters'. De supporters zijn zeer positief, enthousiast, steunen ons: elke wedstrijd is het overvol, is de sfeer fantastisch. Ik denk dat die 'ergernis' ook wel een beetje gecreëerd wordt."
De technisch directeur van Ajax probeert vervolgens het beleid van Farioli te verdedigen. "De trainer zoekt naar een balans. We hebben geen 25 spelers, die allemaal top zijn om Ajax elke wedstrijd attractief voetbal te laten spelen en te laten winnen. De trainer heeft een x-aantal spelers in zijn hoofd waarmee hij attractief kan spelen. Maar wat is belangrijker: attractiviteit of winnen? Hij denkt: ik wil winnen. Daar ben ik het met hem eens. Als hij altijd met zijn beste elf speelt, wordt de kans op blessures groter."
'Zo krijg je geen attractief voetbal'
Youri Mulder denkt echter dat het rouleren uiteindelijk niet al te positieve effecten zal hebben voor de Amsterdammers. "Die ontevredenheid straalt wel een beetje van Ajax af. Elke wedstrijd zie ik een spits met zo'n gezicht gewisseld worden. Dat irriteert de mensen wel." Sneijder sluit zich daar, met iets meer venijn dan zijn tafelgenoot, bij aan. "Dat irriteert ook écht de supporters. Ik spreek ook supporters, die zeggen dat. Als je dan met Weghorst, dan met Brobbey, dan met Akpom speelt, of opeens tegen Sparta-uit met een 5-3-2-formatie gaat voetballen... Zo krijg je geen vastigheden, zo krijg je geen attractief voetbal. Onmogelijk!"
Marco van Basten mengt zich ook in de discussie en hoopt toch snel beter voetbal te zien bij zijn club. "Een slechte wedstrijd kan voorkomen. Maar dit seizoen is goed voetbal bij Ajax geen zekerheidje. Normaal gesproken winnen ze en is het wat aantrekkelijker om naar te kijken." Kroes reageert en stelt dat de heren te hoge verwachtingen hebben bij Ajax. "Ik begrijp de ergernis van Francesco. Die jongen denkt: 'Zijn jullie helemaal gek geworden in dit land? Vorig jaar zijn jullie dertig punten achter PSV en Feyenoord geëindigd. We zitten nu op de helft, zitten vlak achter PSV en staan voor op Feyenoord. En jullie zitten alleen maar te zeuren over hoe slecht het is.'"
https://www.msn.com/nl-nl(...)32dd980229184dd&ei=7
Kroes![]()
Ik niet. We zijn Ajax.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kroes heeft natuurlijk gelijk qua resultaten, de andere heren hebben gelijk qua vertoond spel.
Helaas zit Ajax nog niet in de positie om beiden te kunnen, en is op dit moment resultaat nu even belangrijker. Ik word liever heel lelijk 2e dan met prachtig voetbal 4e dit seizoen.
Dit is natuurlijk wel waar, we zijn nog steeds nummer 1 als het om zeiken gaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:21 schreef tong80 het volgende:
Kroes reageert en stelt dat de heren te hoge verwachtingen hebben bij Ajax. "Ik begrijp de ergernis van Francesco. Die jongen denkt: 'Zijn jullie helemaal gek geworden in dit land? Vorig jaar zijn jullie dertig punten achter PSV en Feyenoord geëindigd. We zitten nu op de helft, zitten vlak achter PSV en staan voor op Feyenoord. En jullie zitten alleen maar te zeuren over hoe slecht het is.'"
Kan niet snel genoeg voorbij zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel waar, we zijn nog steeds nummer 1 als het om zeiken gaat.
Liever dit seizoen smerig 2de en CL spelen en dan zien we na de zomer wel weer verder. We zijn nu op de helft, voor je het weet is het voorbij.
Nee, dat weet ik. Maar het is wat het is.quote:
Dat is toch eigenlijk altijd ook zo en ook geheel terecht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar het is wat het is.
Als je begin dit seizoen mocht kiezen tussen 2de staan met vaak slecht voetbal dan had je gekozen.
Het gaat mij niet een eens om de filosofie. Het is momenteel helemaal niks. Misschien heb je gelijk, nu ik er over nadenk. Maar het is te beroerd. RKC man. Met hangen en wurgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk altijd ook zo en ook geheel terecht.
Al komt het dan nu wel voornamelijk van mensen die altijd zo prat gingen op de eigen identiteit en VOETBALFILOSOFIE. Daar wil ik in de toekomst geen enkele Ajacied meer over horen.
Het kan zijn dat het Wijndal al rond is in die ruil met Moro. En dat Avila inderdaad ook vertrekt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:42 schreef Black-Death het volgende:
Rensch laten gaan voor een miljoentje of 7-8 lijkt me prima. Wel een vervanger halen.
En een vierde linksback is waanzin. Alleen als Wijndal vertrekt.
Dat is ook overdreven. Het was tot een minuut of 70 alleen Ajax. Door de wissels ging de energie eruit en dan wordt het idd nog even spannender dan je als Ajax moet willen, maar het beeld over de gehele wedstrijd was er niet een van hangen en wurgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet een eens om de filosofie. Het is momenteel helemaal niks. Misschien heb je gelijk, nu ik er over nadenk. Maar het is te beroerd. RKC man. Met hangen en wurgen.
Hear hear. 10 jaar geleden zou Farioli voor deze manier van spelen de hoogste boom krijgen, nu gaat hij op de platte kar door Amsterdam. Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk altijd ook zo en ook geheel terecht.
Al komt het dan nu wel voornamelijk van mensen die altijd zo prat gingen op de eigen identiteit en VOETBALFILOSOFIE. Daar wil ik in de toekomst geen enkele Ajacied meer over horen.
2014/15quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hear hear. 10 jaar geleden zou Farioli voor deze manier van spelen de hoogste boom krijgen, nu gaat hij op de platte kar door Amsterdam. Het kan verkeren.
platte kar? Zie jij hier tevreden mensen die het spel fantastisch vinden? Dat het niet beter kan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hear hear. 10 jaar geleden zou Farioli voor deze manier van spelen de hoogste boom krijgen, nu gaat hij op de platte kar door Amsterdam. Het kan verkeren.
Hangen en wurgen is misschien overdreven. Toch is het op vele fronten echt niks. Hoef er niks uit te lichten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven. Het was tot een minuut of 70 alleen Ajax. Door de wissels ging de energie eruit en dan wordt het idd nog even spannender dan je als Ajax moet willen, maar het beeld over de gehele wedstrijd was er niet een van hangen en wurgen.
Wat een onzin. Er is hier niemand die de vlag uithangt vanwege het vertoonde spel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De orginele Frankioli ging naar 7 magere jaren ook de eerste jaren met de platte kar door Amsterdam......quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel kampioen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het voetbal onder Drank de Boer was echt nog een stuk erger, dat was 80 minuten lang een driehoekje tussen de 2 centrale verdedigers en de keeper.
Mooi, ook een positivo. Ik ga er van uit. Eindigen in het rechterrijtje of kampioen. De dood of de gladiolen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar beste Tong Farioli gaat ook gewoon kampioen worden. Geloof mij nou maar.
dat was bij Farioli's vorige ploeg Nice ook het geval: het zag er niet uit maar het werkte. en ook dat was een ploeg die als allegaartje bij elkaar was gekocht, in dit geval met de grijpstuivers die INEOS nog over had nadat ze de club gekocht hadden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hangen en wurgen is misschien overdreven. Toch is het op vele fronten echt niks. Hoef er niks uit te lichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |