Bergwijn was niet handig omdat je toen altijd met Tadic op links wilde spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:08 schreef manny het volgende:
[..]
Menneer Wijdal. Daar zaten onze grote vrienden Ten Hag en Overmars ook al achteraan hè. Iedereen dacht toen dat Bergwijn en Wijndal enorme versterkingen zouden zijn. Mwa. Niet echt uitgekomen kunnen we vaststellen.
Het is bizar dat je met dit zooitje ongeregeld tweede staat, dat kan toch niet zo blijven?quote:Op zondag 12 januari 2025 01:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zodra je wisselt is het gewoon kut. Eerste 12/13 wel ok, de rest gewoon heel erg niks
Gunnery Sergeant Tom Highway wist van een zooitje ongeregeld anders een mooie eenheid en goed functionerend team te maken.quote:Op zondag 12 januari 2025 03:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is bizar dat je met dit zooitje ongeregeld tweede staat, dat kan toch niet zo blijven?
Nee over een paar weken zullen we wel eerste staan.quote:Op zondag 12 januari 2025 03:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is bizar dat je met dit zooitje ongeregeld tweede staat, dat kan toch niet zo blijven?
Van de mensen aan wie we goed geld kunnen verdienen lijkt dat me inderdaad de beste keuze. De rest kan nog beter worden, Taylor zit wel aan zijn piek (niet aan het buitenland vertellen) en ziet er op papier vrij goed uit.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Guido Albers zit bij Goedemorgen Eredivisie, Taylor gaat na dit seizoen waarschijnlijk weg en Berghuis is al heel dicht bij bijtekenen.
Erg mooi.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:12 schreef maxi-mus het volgende: en Berghuis is al heel dicht bij bijtekenen.
Taylor speelt dit seizoen echt ontzettend goed en ik denk eigenlijk dat er ook nog wel wat groei inzit maar deze zomer is ook in mijn ogen een mooi moment om hem te verkopen ja.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van de mensen aan wie we goed geld kunnen verdienen lijkt dat me inderdaad de beste keuze. De rest kan nog beter worden, Taylor zit wel aan zijn piek (niet aan het buitenland vertellen) en ziet er op papier vrij goed uit.
Wat zal hij opleveren, 30-35?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Taylor speelt dit seizoen echt ontzettend goed en ik denk eigenlijk dat er ook nog wel wat groei inzit maar deze zomer is ook in mijn ogen een mooi moment om hem te verkopen ja.
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:33 schreef DeeBee het volgende:
En dan koopt Ajax Mexx Meerdink voor ¤20M van dat geld en geeft hem ¤2M salaris / jaar
Taylor speelt momenteel beter dan vorige seizoenen, dus een goed verkoopmoment ja.
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is ook niet te verwachten dat hij onder een minder rigide coach hetzelfde laat zien. Tenzij er werkelijk een mentaliteitsverandering in zijn hoofd is geslopen.
Dus, als we in het najaar van 2025 stukjes lezen over dat Taylor tegenvalt in het buitenland, lachen wij erom met een biertje (of jij in Qatar met een glas water).
Taylor moet in elk geval niet het idee krijgen dat hij werkelijk goed is. Begin dit seizoen zag je bij hem nog wel eens de verleiding om zijn eigen wedstrijdje te spelen, met raar gedrag tegen de tegenstander incluus.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Probleem is dat Italiaanse clubs geen 30+ gaan neerleggen, dus het is te hopen dat er op z'n minst interesse is vanuit de PL.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Taylor na dit seizoen verkopen is een goed moment ja, hij heeft wel echt vooruitgang geboekt, maar zou toch (nog) beter moeten zijn in de Kleredivisie als hij klaar was voor het buitenland.
Premier League lijkt mij niks voor hem, de Nederlandse enclave bij Atalanta of zoiets dan weer een stuk meer.
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekendquote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat mag niet als je net bij een andere club hebt getekend
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom speelt Haller niet bij ajax ?
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:41 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vraag me af wie Taylor überhaupt wil hebben? Een speler die amper boven de eredivisie uitstijgt. Hij mag blij zijn met een middenmotor in de bundesliga of serie a. Ik denk ook niet dat die meer dan 20 miljoen oplevert.
wellicht dat er al wat speelt als die zaakwaarnemer zo stellig is. Benieuwd welquote:Op zondag 12 januari 2025 17:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, als er een club komt uit dat kaliber is hij weg.
Prima.
Kunnen er alle drie niks vanquote:Op zondag 12 januari 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat 3 spitsen er al eentje teveel is.
Als het voor minder centen dan voorheen isquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghius contract met 2 jaar verlengen . De puinhopen gaan vrolijk verder.
Ook gratis heb je niks aan hem.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als het voor minder centen dan voorheen is
ja slecht besluit. Ook al zou het salaris met 75% worden verminderd zou ik het niet doenquote:Op zondag 12 januari 2025 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghius contract met 2 jaar verlengen . De puinhopen gaan vrolijk verder.
En ik denk niet dat hij 75% gaat inleveren .quote:Op zondag 12 januari 2025 20:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja slecht besluit. Ook al zou het salaris met 75% worden verminderd zou ik het niet doen
ik ben heel benieuwd wat het bod dan zal zijn.quote:Op zondag 12 januari 2025 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ik denk niet dat hij 75% gaat inleveren .
Kan niet wachtenquote:Op maandag 13 januari 2025 06:46 schreef manny het volgende:
Dinsdag al weer de de wei in. Leuke potjes in aantocht.
Eens. We weten allemaal wel dat psv kampioen gaat worden, maar een beetje druk opvoeren is wel leuk.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Black-Death het volgende:
In de categorie scorebordjournalistiek was dit natuurlijk een prima weekend voor Ajax. Toch leuk dat PSV nog onder druk wordt gezet. Heb wel het idee dat die daar wat zenuwachtig van worden, nadat ze in het begin van het seizoen nogal de hemel in werden geprezen.
Hopelijk de komende weken nog een buitenspeler en liefst een aanvallende middenvelder met creativiteit.
Ik heb dat idee nietquote:Op maandag 13 januari 2025 08:41 schreef Black-Death het volgende:
In de categorie scorebordjournalistiek was dit natuurlijk een prima weekend voor Ajax. Toch leuk dat PSV nog onder druk wordt gezet. Heb wel het idee dat die daar wat zenuwachtig van worden
sutalo daar gaat niemand nog 5 miljoen voor betalen ....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gezien de discussie hier een overzichtje van wat iedereen nog waard is qua boekwaarde.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |