quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:23 schreef BEFEM het volgende:
Blijkt maar weer dat je nooit met Klaassen en Berghuis moet spelen.
gewoon überhaupt heel weinig tegendoelpunten dit jaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Bofjijff het volgende:
Taylor![]()
500 minuten rugani, 0 tegendoelpunten
Zoals te verwachten viel met koning 1-0 aan het roer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
gewoon überhaupt heel weinig tegendoelpunten dit jaar.
Met wat beter materiaal heb ik daar ook wel vertrouwen in. Krijgen ook best wat kansen over het algemeen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals te verwachten viel met koning 1-0 aan het roer.
Maar goed, ik ben praktisch altijd voor aanvallend voetbal maar die geitekaas van vorig jaar kon echt niet.
Directie ook niet meer als je een kerstontbijt van paar K gaat aflasten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Niemand neemt Berghuis serieus .
3 K > 2 Kquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Directie ook niet meer als je een kerstontbijt van paar K gaat aflasten.
Eens ja, je mist creativiteit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Met wat beter materiaal heb ik daar ook wel vertrouwen in. Krijgen ook best wat kansen over het algemeen.
Hij was überhaupt alleen in z'n eerste jaar goed en dat kwam vooral omdat de rest ook goed was. Afgelopen 2 jaar heeft die ook weinig gedaan. Met z'n werkweigering als hoogtepuntquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel bijzonder hoe hard Berghuis is teruggevallen na zijn blessure.
Eerste wedstrijd tegen Heerenveen liep hij geen meter. Back had de tijd van zijn leven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Toch wel bijzonder hoe hard Berghuis is teruggevallen na zijn blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |