Ze hebben ook al blikken gehad met eerdere houdbaarheidsdatums,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Slob in blik met een houdbaarheidsdatum 18 jan.
Lijkt mij een verwijzing tot wanneer ze dat moeten eten.
Dan lijkt het mij niet echt professioneel ingeblikt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben ook al blikken gehad met eerdere houdbaarheidsdatums,
Ja ander kan ze zich niet tonenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stickers onder de ogen tegen de wallen
Nee dit trekt volle zalenquote:
Ik ben niet thuis in de make-up, maar dient dat effectief tegen de wallen ? Zag Lennie eerder deze week ook al met die stickers onder de ogen rondlopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stickers onder de ogen tegen de wallen
Ik heb ook geen verstand van make-upquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de make-up, maar dient dat effectief tegen de wallen ? Zag Lennie eerder deze week ook al met die stickers onder de ogen rondlopen.
[ afbeelding ]
Gel oogpads verminderen zwellingen en wallen onder de ogen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de make-up, maar dient dat effectief tegen de wallen ? Zag Lennie eerder deze week ook al met die stickers onder de ogen rondlopen.
[ afbeelding ]
Febo kaboutertjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De deur van de slaapkamer was vannacht dicht, toen fleur wilde gaan plassen.
Ook heeft ze iets horen lopen
We kunnen nu zien of die dingen werken. Is er een cap dat Fleur die dingen nog niet op had? Ze klaagde dat ze enorme wallen had.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh spannend!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De deur van de slaapkamer was vannacht dicht, toen fleur wilde gaan plassen.
Ook heeft ze iets horen lopen
Ziet er ook niet uitnodigend uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda vindt alles niet lekker aan de Slob
Ik hoop nog op Amerikaanse BB toestanden waar een deel gewoon te eten krijgt en een paar uitsluitend Slobquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uitnodigend uit.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Amerikaanse BB toestanden waar een deel gewoon te eten krijgt en een paar uitsluitend Slob
Maar dat zullen deze tere zieltjes niet aankunnen
Aan de slob zijn extra vitamines toegevoegdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:19 schreef -river- het volgende:
BB moet naar mijn mening er wel voor zorgen dat er fruit en drinkwater is anders schiet je achteruit in je gezondheid. Drinkwater is er voldoende, nu nog zorgen dat er altijd fruit is.
Ze hebben appels. Ga er ook van uit dat die aangevuld wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:19 schreef -river- het volgende:
BB moet naar mijn mening er wel voor zorgen dat er fruit en drinkwater is anders schiet je achteruit in je gezondheid. Drinkwater is er voldoende, nu nog zorgen dat er altijd fruit is.
Die geeft vooral energie, maar iedereen moet 3 stuks fruit per dag eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aan de slob zijn extra vitamines toegevoegd
Ik had in mijn staptijd altijd een creme mee naar festivals en ik snap er nog steeds niets van maar je wallen vlogen eraf.quote:
Aambeienzalf?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had in mijn staptijd altijd een creme mee naar festivals en ik snap er nog steeds niets van maar je wallen vlogen eraf.
Spontaan zingen is leuk, heel de dag Jordy zijn white trash zangkunsten is irritant.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Gister kreeg jordy te horen dat mensen zijn zingen zat waren en nu is er ook iemand aan het zingen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Spontaan zingen is leuk, heel de dag Jordy zijn white trash zangkunsten is irritant.
Waarom White trash? Ik vind borsato, hazes enzo af en toe ook leuk om te horen ben ik dan trashquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Spontaan zingen is leuk, heel de dag Jordy zijn white trash zangkunsten is irritant.
Het gaat om de manier waarop hij zijn stem gebruikt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom White trash? Ik vind borsato, hazes enzo af en toe ook leuk om te horen ben ik dan trash
Van de week maakte iemand appelthee. Dus ze weten wel dat het kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom snappen ze niet dat ze water warm kunnen maken.
Mooi meisje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie wil graag even het haarstuk van Fleur proberen
[ afbeelding ]
Stond haar goed, maar ze heeft zelf van die mooie haren, en ook die mooie krullenquote:
Ja inderdaad, dit meisje is mooi van binnen en van buiten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond haar goed, maar ze heeft zelf van die mooie haren, en ook die mooie krullen
Dat staat best goedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie wil graag even het haarstuk van Fleur proberen
[ afbeelding ]
Gisteren tegen Jolien sowieso.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft Remi al over zichzelf verteld eigenlijk? want hij loopt altijd wel mensen te interviewen, hij praat wel veel, maar voornamelijk over een ander.
Was er al bang voor. Hij is gewoon opzoek naar zwaktes en informatie die hij later kan gebruiken. Best slim. Maar toch vind ik het een naar mannetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren tegen Jolien sowieso.
Maar en public heb ik niet gezien.
Die belgische mayonaise is ook niet te vreten.quote:
okayquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die belgische mayonaise is ook niet te vreten.
Ieder jaar in Bobbejaanland trapte ik er weer in.
Niet moeilijk met die nest op je hoofd. Vind ze er beter uitzien zonder die pruik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:15 schreef -river- het volgende:
Ja
[..]
ik zag het, ze heeft volgens mij echt enorm veel jeuk aan haar hoofd.
Klopt, ze heeft best veel haar maar ik snap haar wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar haren heeftt zij wel, ik dacht bijna niks
Mee eens, er zitten en maar twee in een relatie en alles wat daar buiten staat is niet verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:44 schreef lojanda het volgende:
Elsa heeft wel een goed punt.. als je je vriend ziet met een andere vrouw ga je die vrouw kapot slaan maar je moet je vriend dan kapotslaan.
Goedemorgen..
Bij die haarziekte is dat heel vaak verschillend. De ene keer heb je meer haar en dan ineens weer bijna niets meer. Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft best veel haar maar ik snap haar wel.
Dat is het ook , een vriendinnetje van mijn dochter had dat ook maar die mocht pas later toen ze wat ouder werd een pruik,.. zij heeft heel lang gelopen met hoe Elsa haar haar nu heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij die haarziekte is dat heel vaak verschillend. De ene keer heb je meer haar en dan ineens weer bijna niets meer. Lijkt me echt verschrikkelijk
Mij ook, ik ben zo blij met mijn lang haar en zou ongelukkig zijn als het eruit zou vallen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij die haarziekte is dat heel vaak verschillend. De ene keer heb je meer haar en dan ineens weer bijna niets meer. Lijkt me echt verschrikkelijk
Dat is wel zielig voor zo’n meisje want kinderen kunnen erg hard zijn en zal vast gepest zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook , een vriendinnetje van mijn dochter had dat ook maar die mocht pas later toen ze wat ouder werd een pruik,.. zij heeft heel lang gelopen met hoe Elsa haar haar nu heeft
Voor mannen is het ook erg om kaal te zijn natuurlijk maar voor een vrouw helemaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Mij ook, ik ben zo blij met mijn lang haar en zou ongelukkig zijn als het eruit zou vallen.
Zij werd op school absoluut niet gepest, en de klas was heel hecht .quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel zielig voor zo’n meisje want kinderen kunnen erg hard zijn en zal vast gepest zijn.
Oké, nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij werd op school absoluut niet gepest, en de klas was heel hecht .
Maar het blijft gewoon moeilijk en verdrietig voor iemand ,jong en oud.
Ik heb nog nooit zo vaak van streams gewisseld als de afgelopen dagen als die twee weer zuur zijn over de nominaties.quote:
Alles is bij haar een leeuw? Gisteren had ze het erover dat ze voor behandeling zichzelf een leeuw in een kleine kooi voelde.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie legde uit dat ze een open relatie had met een metafoor : Stel je stopt een leeuw in een kooi, dan wordt die leeuw onrustig. Maar als de deur openstaat, en hij weet dat ie eruit kan, wordt de leeuw rustig. Maar dat wil niet zeggen dat de leeuw uit de kooi gaat.
Begrijp het wel, er zullen er weinig zijn die na een week weer moeten vertrekken leuk vinden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo vaak van streams gewisseld als de afgelopen dagen als die twee weer zuur zijn over de nominaties.
Milena vroeg er ook naar. Maar het is een net gesprek. Ze maakt hem niet zwart of iets.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Fleur vertelt wel veel over haar ex....
Die van Bobbejaanland ook... Dat is geen mayonnaise, maar witte olie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die belgische mayonaise is ook niet te vreten.
Ieder jaar in Bobbejaanland trapte ik er weer in.
Nee, ze praat heel positief over hem... maar vertelt best wel wat prive dingen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Milena vroeg er ook naar. Maar het is een net gesprek. Ze maakt hem niet zwart of iets.
Ik Vind dat ze het wel mooi verwoordquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:56 schreef Folies het volgende:
[..]
Alles is bij haar een leeuw? Gisteren had ze het erover dat ze voor behandeling zichzelf een leeuw in een kleine kooi voelde.
Ja dat wel. Maar gelukkig wel positief.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze praat heel positief over hem... maar vertelt best wel wat prive dingen.
Belgische mayonaise vind ik juist heerlijk.. en het liefst de friet in een puntdak en dan op de helft en bovenop een klodder mayonaisequote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die van Bobbejaanland ook... Dat is geen mayonnaise, maar witte olie.
JA!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Belgische mayonaise vind ik juist heerlijk.. en het liefst de friet in een puntdak en dan op de helft en bovenop een klodder mayonaise
Puntzak spijtig genoeg moeilijker te vinden. Altijd bijna kartonnen bakjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Belgische mayonaise vind ik juist heerlijk.. en het liefst de friet in een puntdak en dan op de helft en bovenop een klodder mayonaise
Ik vind haar ook helemaal niet leuk.. te dominant en te veel op de voorgrond.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind Elsa haar stem vervelend. En dan is ze constant aan het woord
Een van die 2 gaat toch naar huis vanavond. Ik denk Fleurquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
maar thank got heb ik jou fleur tegen milena
Ja, stom he.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Puntzak spijtig genoeg moeilijker te vinden. Altijd bijna kartonnen bakjes.
Meestal hebben ze die nog wel maar doen het automatisch in bakjes. Ik vraag er altijd omquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een van die 2 gaat toch naar huis vanavond. Ik denk Fleur
Bij ons in de frituur altijd in een zak tenzij je om een bakje vraagt. Of je friet speciaal of stoofselsaus neemtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En in de laatste scan zat er iets niet helemaal goed, dus dat wordt nu verder onderzocht. Fleur vindt dat wel moeilijk, dat ze er niet kan zijn voor haar vriendin, want zij zou er voor haar zijn als..... Maar haar vriendin had gezegd dat ze BB moest gaan doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Een van Fleur haar beste vriendinnen droeg ook haarstukken want is ongeneselijk ziek.
Vanaf dag 1 een klik
Ja dat is ook zo heerlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, stom he.
Tartaarsaus vind ik ook zo lekker.
Ik krijg honger van julliequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij ons in de frituur altijd in een zak tenzij je om een bakje vraagt. Of je friet speciaal of stoofselsaus neemt
Bahquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:07 schreef Folies het volgende:
Els ging naar Amerika haar vriendin opzoeken, maar die had ineens een vriend. En de hele prullebak stonk de volgende ochtend naar sperma, hahaha.
Maar ze bleef er wel bij, omdat een ticket voor haar en dochter 8000 euro zou kosten.
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.quote:
Eindelijkquote:
Ja, ze is de koudwaterdouchecoach.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
Elsa gaat Jordy door de douche heen loodsen , WTF is dat voor een onzin?
Wij gaan regelmatig net over de grens in Poppel een frietje eten en dan neem ik soms ook een friet met stoofsaus en daar dan ook nog tartaarsaus opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij ons in de frituur altijd in een zak tenzij je om een bakje vraagt. Of je friet speciaal of stoofselsaus neemt
Belachelijk jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze is de koudwaterdouchecoach.
Kan ze haar ongevraagde tips en adviezen niet eens voor zich houdenquote:
Nee gisteravond was hij behoorlijk depri.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.
Of hij herpakt zichzelfquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.
Gaan ze niet dood van hoor.. er zijn genoeg mensen die dit dagelijks doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Is toch niet gezond om zo te moeten douchen?
Goed voor je lichaamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Nou lijkt mij niet gezond.quote:
Schijnt wel goed te zijn voor een mens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik moet ook zeggen dat ik hem nu ook beter te pruimen vind.quote:
Dieseltje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik hem nu ook beter te pruimen vind.
Moeten ze warm water hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
De damp slaat van het lichaam af, echt niet normaal dit
Ik vindt Niels een wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef lojanda het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van die Niels vind.. beetje een sneak denk ik.
Koud water op een warm lichaam in de vrieskou krijg je ook damp.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten ze warm water hebben
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vindt Niels een wolf in schaapskleren
Lekker het oorsmeer wat dieper duwenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
lekker even met een wattenstokje frutten in je oor
Jordy en Niels zijn wel he5 meeste met het spel bezig en houden alles en iedereen in de gaten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda gaat vaak naar de DBK aldus Niels
Jeffrey ook vult Jordy aan
Het hele huis zit vol papegaaien en kraaienquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Die papegaai heeft nog weinig tekst. Hij had 1 taak deze week, en daar tussendoor enkel wat kraai geluiden.
Dat heeft hij dan mis.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt niet dat er nog een oudere dame komt dan hem, want er zijn er al 2 ouder dan hem
Ze zijn nog weinig met het spel bezig. Hoop dat de komende week iedereen met het spel bezig zal zijn. Het is toch BB.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jordy en Niels zijn wel he5 meeste met het spel bezig en houden alles en iedereen in de gaten.
Dat gaat heel snel komen denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zijn nog weinig met het spel bezig. Hoop dat de komende week iedereen met het spel bezig zal zijn. Het is toch BB.
Klopt maar van die er nu in het huis zitten zijn zij de twee die er het meeste mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze zijn nog weinig met het spel bezig. Hoop dat de komende week iedereen met het spel bezig zal zijn. Het is toch BB.
Klinkt logisch gezien vorige BBsquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt niet dat er nog een oudere dame komt dan hem, want er zijn er al 2 ouder dan hem
Het is ook een spel natuurlijk maar het is wel wat vroeg.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jordy en Niels zijn wel he5 meeste met het spel bezig en houden alles en iedereen in de gaten.
Amerikaanse febo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat Slob noodrantsoen is voor de oorlog
Niels denkt dat het ruimte voedsel is
Ze denken niet dat het door de FEBO bedacht is
🤣🤣🤣🤣🤮🤮🤮🤮quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil graag een blik slob mee naar huis als souvenir
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat Slob noodrantsoen is voor de oorlog
Niels denkt dat het ruimte voedsel is
Ze denken niet dat het door de FEBO bedacht is
Die blijft nog een weekje, misschien 2, zijn complot theorieën spuien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels zou het niet leuk vinden als Jordy naar huis gaat
Niels blijft bij mij ook in dubio. Kan er voorlopig niets van maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef lojanda het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van die Niels vind.. beetje een sneak denk ik.
Door hormonen krijg je geen hogere stemquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:40 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop wel voor lenny dat haar stem ooit wat vrouwwlijker gaat worden door hormoonbehandeling. Ik kan me voorstellen dat ze nu, onterecht, wel vaak online haatberichten zal krijgen. Zeker op Twitter
Is ook een radiator.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat ze in die kledingkamer zitten, daar is het het warmste
oh, dat dachtb ik. Lolquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Door hormonen krijg je geen hogere stem
Vind hem wel aardig. Af en toe onzeker over komen. Van mij mag hij nog wel blijven. Fleur heb ik minste meequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy gaat bij mij echt op en neer qua gevoel. De ene dag vind ik m veel leuker dan de andere.
Nee, eerst logopedie, daarna een operatie. Maar die operatie is best wel risicovol.quote:
Oh ik lees het nuquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, eerst logopedie, daarna een operatie. Maar die operatie is best wel risicovol.
Het is ook zeer hoogpolig tapijt en er lijkt ook een beetje vering in te zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat hij het slapen op de grond niet echt erg vind.
Ja heb dat idee ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ook zeer hoogpolig tapijt en het lijkt ook een beetje vering in te zitten.
Verbaast me nix. Niels verbaast zich waarschijnlijk zelfs over de belgische zorgverzekering.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels verbaasd zich over het Nederlandse zorgverzekeringstelsel
Volgens mij zijn de wattenstaafjes en watjes voor algemeen gebruikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
Boter kaas en eieren
Maar tegen de regels van bb
Want nu "gebruiken" degene zonder koffer toch de spullen van diegene die wel een koffer hebben
Maar niet voor het eigenlijke doel. En zijn die dingen van iemand of van bb? Want lijkt me een beetje gek om wattenstaafjes en wattenschijfjes mee te nemen naar bbquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:45 schreef b_engeltje het volgende:
Boter kaas en eieren
Maar tegen de regels van bb
Want nu "gebruiken" degene zonder koffer toch de spullen van diegene die wel een koffer hebben
Dan zit hij daar op de totaal verkeerde plaats.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy kijkt het liefst naar mensen die puur en oprecht zijn.
Ik hoorde toch iedereen zeggen dat ze dat bij zich haddenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wattenstaafjes en watjes voor algemeen gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |