Ze hebben ook al blikken gehad met eerdere houdbaarheidsdatums,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Slob in blik met een houdbaarheidsdatum 18 jan.
Lijkt mij een verwijzing tot wanneer ze dat moeten eten.
Dan lijkt het mij niet echt professioneel ingeblikt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben ook al blikken gehad met eerdere houdbaarheidsdatums,
Ja ander kan ze zich niet tonenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stickers onder de ogen tegen de wallen
Nee dit trekt volle zalenquote:
Ik ben niet thuis in de make-up, maar dient dat effectief tegen de wallen ? Zag Lennie eerder deze week ook al met die stickers onder de ogen rondlopen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stickers onder de ogen tegen de wallen
Ik heb ook geen verstand van make-upquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de make-up, maar dient dat effectief tegen de wallen ? Zag Lennie eerder deze week ook al met die stickers onder de ogen rondlopen.
[ afbeelding ]
Gel oogpads verminderen zwellingen en wallen onder de ogen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de make-up, maar dient dat effectief tegen de wallen ? Zag Lennie eerder deze week ook al met die stickers onder de ogen rondlopen.
[ afbeelding ]
Febo kaboutertjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De deur van de slaapkamer was vannacht dicht, toen fleur wilde gaan plassen.
Ook heeft ze iets horen lopen
We kunnen nu zien of die dingen werken. Is er een cap dat Fleur die dingen nog niet op had? Ze klaagde dat ze enorme wallen had.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh spannend!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De deur van de slaapkamer was vannacht dicht, toen fleur wilde gaan plassen.
Ook heeft ze iets horen lopen
Ziet er ook niet uitnodigend uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda vindt alles niet lekker aan de Slob
Ik hoop nog op Amerikaanse BB toestanden waar een deel gewoon te eten krijgt en een paar uitsluitend Slobquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uitnodigend uit.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Amerikaanse BB toestanden waar een deel gewoon te eten krijgt en een paar uitsluitend Slob
Maar dat zullen deze tere zieltjes niet aankunnen
Aan de slob zijn extra vitamines toegevoegdquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:19 schreef -river- het volgende:
BB moet naar mijn mening er wel voor zorgen dat er fruit en drinkwater is anders schiet je achteruit in je gezondheid. Drinkwater is er voldoende, nu nog zorgen dat er altijd fruit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |