Dat staat best goedquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Lennie wil graag even het haarstuk van Fleur proberen
[ afbeelding ]
Gisteren tegen Jolien sowieso.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft Remi al over zichzelf verteld eigenlijk? want hij loopt altijd wel mensen te interviewen, hij praat wel veel, maar voornamelijk over een ander.
Was er al bang voor. Hij is gewoon opzoek naar zwaktes en informatie die hij later kan gebruiken. Best slim. Maar toch vind ik het een naar mannetje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren tegen Jolien sowieso.
Maar en public heb ik niet gezien.
Die belgische mayonaise is ook niet te vreten.quote:
okayquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die belgische mayonaise is ook niet te vreten.
Ieder jaar in Bobbejaanland trapte ik er weer in.
Niet moeilijk met die nest op je hoofd. Vind ze er beter uitzien zonder die pruik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:15 schreef -river- het volgende:
Ja
[..]
ik zag het, ze heeft volgens mij echt enorm veel jeuk aan haar hoofd.
Klopt, ze heeft best veel haar maar ik snap haar wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar haren heeftt zij wel, ik dacht bijna niks
Mee eens, er zitten en maar twee in een relatie en alles wat daar buiten staat is niet verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:44 schreef lojanda het volgende:
Elsa heeft wel een goed punt.. als je je vriend ziet met een andere vrouw ga je die vrouw kapot slaan maar je moet je vriend dan kapotslaan.
Goedemorgen..
Bij die haarziekte is dat heel vaak verschillend. De ene keer heb je meer haar en dan ineens weer bijna niets meer. Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft best veel haar maar ik snap haar wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |