Ze hebben appels. Ga er ook van uit dat die aangevuld wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:19 schreef -river- het volgende:
BB moet naar mijn mening er wel voor zorgen dat er fruit en drinkwater is anders schiet je achteruit in je gezondheid. Drinkwater is er voldoende, nu nog zorgen dat er altijd fruit is.
Die geeft vooral energie, maar iedereen moet 3 stuks fruit per dag eten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Aan de slob zijn extra vitamines toegevoegd
Ik had in mijn staptijd altijd een creme mee naar festivals en ik snap er nog steeds niets van maar je wallen vlogen eraf.quote:
Aambeienzalf?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had in mijn staptijd altijd een creme mee naar festivals en ik snap er nog steeds niets van maar je wallen vlogen eraf.
Spontaan zingen is leuk, heel de dag Jordy zijn white trash zangkunsten is irritant.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Gister kreeg jordy te horen dat mensen zijn zingen zat waren en nu is er ook iemand aan het zingen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Spontaan zingen is leuk, heel de dag Jordy zijn white trash zangkunsten is irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |