JA!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Belgische mayonaise vind ik juist heerlijk.. en het liefst de friet in een puntdak en dan op de helft en bovenop een klodder mayonaise
Puntzak spijtig genoeg moeilijker te vinden. Altijd bijna kartonnen bakjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Belgische mayonaise vind ik juist heerlijk.. en het liefst de friet in een puntdak en dan op de helft en bovenop een klodder mayonaise
Ik vind haar ook helemaal niet leuk.. te dominant en te veel op de voorgrond.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind Elsa haar stem vervelend. En dan is ze constant aan het woord
Een van die 2 gaat toch naar huis vanavond. Ik denk Fleurquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
maar thank got heb ik jou fleur tegen milena
Ja, stom he.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Puntzak spijtig genoeg moeilijker te vinden. Altijd bijna kartonnen bakjes.
Meestal hebben ze die nog wel maar doen het automatisch in bakjes. Ik vraag er altijd omquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een van die 2 gaat toch naar huis vanavond. Ik denk Fleur
Bij ons in de frituur altijd in een zak tenzij je om een bakje vraagt. Of je friet speciaal of stoofselsaus neemtquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
En in de laatste scan zat er iets niet helemaal goed, dus dat wordt nu verder onderzocht. Fleur vindt dat wel moeilijk, dat ze er niet kan zijn voor haar vriendin, want zij zou er voor haar zijn als..... Maar haar vriendin had gezegd dat ze BB moest gaan doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Een van Fleur haar beste vriendinnen droeg ook haarstukken want is ongeneselijk ziek.
Vanaf dag 1 een klik
Ja dat is ook zo heerlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, stom he.
Tartaarsaus vind ik ook zo lekker.
Ik krijg honger van julliequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij ons in de frituur altijd in een zak tenzij je om een bakje vraagt. Of je friet speciaal of stoofselsaus neemt
Bahquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:07 schreef Folies het volgende:
Els ging naar Amerika haar vriendin opzoeken, maar die had ineens een vriend. En de hele prullebak stonk de volgende ochtend naar sperma, hahaha.
Maar ze bleef er wel bij, omdat een ticket voor haar en dochter 8000 euro zou kosten.
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.quote:
Eindelijkquote:
Ja, ze is de koudwaterdouchecoach.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
Elsa gaat Jordy door de douche heen loodsen , WTF is dat voor een onzin?
Wij gaan regelmatig net over de grens in Poppel een frietje eten en dan neem ik soms ook een friet met stoofsaus en daar dan ook nog tartaarsaus opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij ons in de frituur altijd in een zak tenzij je om een bakje vraagt. Of je friet speciaal of stoofselsaus neemt
Belachelijk jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze is de koudwaterdouchecoach.
Kan ze haar ongevraagde tips en adviezen niet eens voor zich houdenquote:
Nee gisteravond was hij behoorlijk depri.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.
Of hij herpakt zichzelfquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.
Gaan ze niet dood van hoor.. er zijn genoeg mensen die dit dagelijks doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Is toch niet gezond om zo te moeten douchen?
Goed voor je lichaamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Nou lijkt mij niet gezond.quote:
Schijnt wel goed te zijn voor een mens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik moet ook zeggen dat ik hem nu ook beter te pruimen vind.quote:
Dieseltje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik hem nu ook beter te pruimen vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |