Amerikaanse febo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat Slob noodrantsoen is voor de oorlog
Niels denkt dat het ruimte voedsel is
Ze denken niet dat het door de FEBO bedacht is
🤣🤣🤣🤣🤮🤮🤮🤮quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil graag een blik slob mee naar huis als souvenir
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat Slob noodrantsoen is voor de oorlog
Niels denkt dat het ruimte voedsel is
Ze denken niet dat het door de FEBO bedacht is
Die blijft nog een weekje, misschien 2, zijn complot theorieën spuien.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels zou het niet leuk vinden als Jordy naar huis gaat
Niels blijft bij mij ook in dubio. Kan er voorlopig niets van maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef lojanda het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van die Niels vind.. beetje een sneak denk ik.
Door hormonen krijg je geen hogere stemquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:40 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop wel voor lenny dat haar stem ooit wat vrouwwlijker gaat worden door hormoonbehandeling. Ik kan me voorstellen dat ze nu, onterecht, wel vaak online haatberichten zal krijgen. Zeker op Twitter
Is ook een radiator.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat ze in die kledingkamer zitten, daar is het het warmste
oh, dat dachtb ik. Lolquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Door hormonen krijg je geen hogere stem
Vind hem wel aardig. Af en toe onzeker over komen. Van mij mag hij nog wel blijven. Fleur heb ik minste meequote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy gaat bij mij echt op en neer qua gevoel. De ene dag vind ik m veel leuker dan de andere.
Nee, eerst logopedie, daarna een operatie. Maar die operatie is best wel risicovol.quote:
Oh ik lees het nuquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, eerst logopedie, daarna een operatie. Maar die operatie is best wel risicovol.
Het is ook zeer hoogpolig tapijt en er lijkt ook een beetje vering in te zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat hij het slapen op de grond niet echt erg vind.
Ja heb dat idee ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is ook zeer hoogpolig tapijt en het lijkt ook een beetje vering in te zitten.
Verbaast me nix. Niels verbaast zich waarschijnlijk zelfs over de belgische zorgverzekering.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels verbaasd zich over het Nederlandse zorgverzekeringstelsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |