Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.quote:
Eindelijkquote:
Ja, ze is de koudwaterdouchecoach.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
Elsa gaat Jordy door de douche heen loodsen , WTF is dat voor een onzin?
Wij gaan regelmatig net over de grens in Poppel een frietje eten en dan neem ik soms ook een friet met stoofsaus en daar dan ook nog tartaarsaus opquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bij ons in de frituur altijd in een zak tenzij je om een bakje vraagt. Of je friet speciaal of stoofselsaus neemt
Belachelijk jaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze is de koudwaterdouchecoach.
Kan ze haar ongevraagde tips en adviezen niet eens voor zich houdenquote:
Nee gisteravond was hij behoorlijk depri.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.
Of hij herpakt zichzelfquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat hij genomineerd is... toneelstukje.. maar goed, kan 'm helpen erin te blijven.
Gaan ze niet dood van hoor.. er zijn genoeg mensen die dit dagelijks doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Is toch niet gezond om zo te moeten douchen?
Goed voor je lichaamquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Nou lijkt mij niet gezond.quote:
Schijnt wel goed te zijn voor een mens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik moet ook zeggen dat ik hem nu ook beter te pruimen vind.quote:
Dieseltje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik hem nu ook beter te pruimen vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |