Bedjestijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:03 schreef Dotteke het volgende:
Child wat wil je als tt? Jij had laatste post.
Nou! Heel ander meisje, maar wel beter om zo te slapen lijkt mequote:
Ja, maar nu zie je dus wel wat voor zelfbeeld ze heeft.quote:
Zijden mutsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom doet Lennie een zak over d'r hoofd?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Subtielquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bescherming van het haar? Of tegen olie in het haar wat niet in kussen trekt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah okequote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bescherming van het haar? Of tegen olie in het haar wat niet in kussen trekt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
The big 5, heb ze allemaal gezien.
Ik dacht even dat het over piemels ging
Dat ziet er toch zo al beter uit.quote:
Sorry lieverd.quote:
Uch ik kijk daarvan bijna elke stad en nooit me verdiept in zakken over hoofdenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt wel eens voorbij bij Real Housewives.![]()
Jeej iets geleerd.
Dancemonkyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu al naar bed ...
Wil dat die aapjes me vermaken
Soms blijven zulke dingen hangen bij mij, ik heb niet echt keus wat mijn hersens goed onthouden. Vooral donkere dames dragen dit snachts.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uch ik kijk daarvan bijna elke stad en nooit me verdiept in zakken over hoofden
Ja klopt. Van die donkere mensenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms blijven zulke dingen hangen bij mij, ik heb niet echt keus wat mijn hersens goed onthouden. Vooral donkere dames dragen dit snachts.
Klinkt zeer logisch ivm krullen. Iig bescherming voor je haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Van die donkere mensen
Maar her is dus voor krullen en viezigheid Van haar
Of als je erg lang haar hebt en het snel inde klit zit. Zoals m’n dochter heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klinkt zeer logisch ivm krullen. Iig bescherming voor je haar.
Slapen met hindernissenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker zo'n bobbel in je rug/zij/buik/waar-je-verder-op-kan-slapen
Oh laat maar en quote een andere foto dan ik dacht.quote:
Ik dacht dat ze kaal was ofzo, maar dat is helemaal niet zoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:14 schreef Tascha071 het volgende:
Ik vind Fleur zonder pruik beter er uit zien. Misschien meer een model erin knippen. Maar beter dan de pruik. Je ziet hoe on comfortabel dit moet zijn. Maar begrijp dat ze zich onzeker voelt. Maar vind het persoonlijk zonde.
Ja, die met het haarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Links is Milena ja maar het ging over een andere GIF
Nee, er vallen plukken uit. Uiteindelijk kan je wel kaal worden ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze kaal was ofzo, maar dat is helemaal niet zo
Waarom wist ik vroeger niet van het bestaan af van zoiets. Want je zal er niet veel van voelen door de stof, is zeker geen bobbel en ik heb al met verschillende haartechnieken geslapenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of als je erg lang haar hebt en het snel inde klit zit. Zoals m’n dochter heeft.
Kijk naar voetballersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef Droopie het volgende:
Ze weten wel dat het een spel is, ze hebben best wel moeite met het feit dat je ook wel eens kan verliezen he.
ja klopt heb me vertanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Links is Milena ja maar het ging over een andere GIF
ik gok niet dat een voetballer savonds bij zijn vrouw nog steeds liep te miepen dat ie op de reservebank moest zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijk naar voetballers
Die hebben dat ook
Volgens mij kunnen er veel mensen slecht tegen verliezen
Ja klopt!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom wist ik vroeger niet van het bestaan af van zoiets. Want je zal er niet veel van voelen door de stof, is zeker geen bobbel en ik heb al met verschillende haartechnieken geslapenGelukkig voor je dochter is het nu veel bekender.
Nou zo te zien valt het nog mee, en is alles beter dan die helm met haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, er vallen plukken uit. Uiteindelijk kan je wel kaal worden ja.
Bij de professionele ? Verwacht het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik gok niet dat een voetballer savonds bij zijn vrouw nog steeds liep te miepen dat ie op de reservebank moest zitten
Het valt blijkbaar voor haar niet mee, anders geef je niet zoveel geld uit aan een haarwerkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te zien valt het nog mee, en is alles beter dan die helm met haar.
Nou deze komt van ali-express hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het valt blijkbaar voor haar niet mee, anders geef je niet zoveel geld uit aan een haarwerk
Zoveel mannen doen nu ook haartransplantaties voor een wat terugtrekkende haarlijn dus snap wel dat ze hier heel onzeker van wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het valt blijkbaar voor haar niet mee, anders geef je niet zoveel geld uit aan een haarwerk
Tja, wellicht kon ze geen betere betalen. Maar ik snap haar onzekerheid wel. Misschien had ze eerst wel een volle kop met dik haar. Dan is dit natuurlijk wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te zien valt het nog mee, en is alles beter dan die helm met haar.
Dat zou mooi zijn!!! Zou mijn blik op haar ook veranderen. Tot nu toe kon ze me best irriterenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zag dacht ik wel een klein plekje rechts op haar hoofd wat kaal leek, daar deed ze ook haar andere haar overheen. Dat kan in het begin ook nog, bedekken van de kleine kale plekjes. Lijkt me dat een pruik het versnelt omdat dat misschien niet goed ademt, aan de andere kant snap ik dat haar dit zeer onzeker maakt en ze dan denkt dat een pruik beter is. Wie weet draagt ze hem binnenkort niet meer omdat ze dan wat zekerder wordt.
Ja koppijn of klitten op een bepaalde plek. Vlecht die iedere keer in de weg zit, hele vechtpartijen met mijn haar soms als het los is. Gelukkig niet de enige met dat probleem.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt!
Ja, had het zelf ook. En gauw koppijn van een elastiek
Dus een pruik veranderd jouw blik op haar?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:20 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn!!! Zou mijn blik op haar ook veranderen. Tot nu toe kon ze me best irriteren
Ik gebruik het ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Of ze jokt zei mattheusVoor mij een zeer ouderwets woord, Vlamingen die het nu nog gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus een pruik veranderd jouw blik op haar?
Wauw …
Nee mijn mening is echt iets genuanceerder!!!
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deur op slot doen in BB
(Zou ik ook doen. Maar wel grappig op een plek waar ze opgesloten zitten)
Leugenaarquote:
Ah, hier is het woord heel normaal eigenlijk. Klinkt iets minder heftig dan liegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
LeugenaarJokken heb ik iig heel lang niet gehoord of gebruikt. Ik vind het weer grappig iig. Jokkebrok schiet me ook te binnen nu.
Hij komt wel vrolijk over op mij deze avond, veel fluiten en zingen ook. Of heb ik nou weer een verkeerde in mijn hoofd.quote:
ik schrok al echt een beetje.quote:
Ik dacht het wel, ik dacht dat hij er 2 had? Maar onder voorbehoud, ik weet het niet zeker en heb geen zin om het op te zoeken.quote:
Misschien een koukleumquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo gaat die gast met kleding aan naar bed?
Wie was dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo gaat die gast met kleding aan naar bed?
Als ze nou de pruik af zou laten en dit zonder slachtoffer gedrag gewoon puur zou laten zijn! Weet niet geeft mij een respect en power for you gevoel!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik schrok al echt een beetje.![]()
Wat is het dan? Ik vind haar overigens ook irritant hoor. Maar over haar pruik heb ik geen mening, moet ze zelf weten. En ik begrijp het wel, ivm die ziekte.
Wie weet, misschien krijgt hij wel 4 keer per nacht een enorme odol en verstopt hij het dan zo. In toom houden. Of is het toon maar toompje en en enquote:
Oh...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Als ze nou de pruik af zou laten en dit zonder slachtoffer gedrag gewoon puur zou laten zijn! Weet niet geeft mij een respect en power for you gevoel!
En begrijp me goed ik weet hoe t voelt. Na zwangerschap van dochter ook kale plekken gehad en arts dacht ook dat ik deze ziekte had.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet, misschien krijgt hij wel 4 keer per nacht een enorme odol en verstopt hij het dan zo. In toom houden. Of is het toon maar toompje en en en
Misschien slaap je nu juist wel heerlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik nachtmerries krijg straks weer ik.hoe het komt
Hm ja. Maar ik denk dat dat een lange weg is. Als je ziet hoe ze zich optut tegenover hoe ze er puur uitziet… wereld van verschil. Dat zegt veel over haar zelfbeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Als ze nou de pruik af zou laten en dit zonder slachtoffer gedrag gewoon puur zou laten zijn! Weet niet geeft mij een respect en power for you gevoel!
En begrijp me goed ik weet hoe t voelt. Na zwangerschap van dochter ook kale plekken gehad en arts dacht ook dat ik deze ziekte had.
die kan nog voor een hoop ellende gaan zorgenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, zo'n nep ding he, soms beweegt ie, ik weet niet of ik hem al geluid heb horen maken.
Beetje stiekem ejaculeren in je eigen broekzakquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet, misschien krijgt hij wel 4 keer per nacht een enorme odol en verstopt hij het dan zo. In toom houden. Of is het toon maar toompje en en en
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die kan nog voor een hoop ellende gaan zorgen
Klopt t gaat ook niet gebeuren denk ik. Maar ik was echt wel ff verrast toen ze m af deed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm ja. Maar ik denk dat dat een lange weg is. Als je ziet hoe ze zich optut tegenover hoe ze er puur uitziet… wereld van verschil. Dat zegt veel over haar zelfbeeld.
Het lijkt me extra lastig om daaraan te werken als je 24/7 onder camera’s leeft.
Bij 4 keer druipt het wel zijn broek uit dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje stiekem ejaculeren in je eigen broekzak
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij 4 keer druipt het wel zijn broek uit dan.![]()
Voor de mensen die goed in beeld denken zijn.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:36 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Klopt t gaat ook niet gebeuren denk ik. Maar ik was echt wel ff verrast toen ze m af deed.
Straks iedereen zwangerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij 4 keer druipt het wel zijn broek uit dan.![]()
Voor de mensen die goed in beeld denken zijn.
Ik had haar niet herkend met haar going to bed look. Dacht even dat het een nieuwe bewoonster was of Linda.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze zich optut tegenover hoe ze er puur uitziet… wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
tot nu geen borsten gezien, dat werd nix
Van wie zou je graag de borsten zien ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
Jij heb nog niks gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
Dat ze moesten douchen zonder deurtjes ligt ver achter ons.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
om dat ik nog geen stream heb hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij heb nog niks gezienEn de camera's op de toilet zijn wel wat raar.
Ja zag het ook net. Misschien werkzaamheden of geen personeel hahaquote:Op woensdag 8 januari 2025 03:00 schreef freaky40 het volgende:
2 streams in SL. Weet niet hoe lang al maar vreemd tijdstip.
Ik heb gemist hoe dat werkt. Kan je me dat uitleggen?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:22 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Spaarkaart begint zich te vullen
Ze is ook wel heel mager, volgens mij zit er geen grammetje vet aan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:19 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu gaat met slaapzak en al weer op z'n plek liggen.
Lennie heeft last van haar botten, door de harde ondergrond.
Nee, het valt me nu opeens op. Ze kunnen kennelijk de rest van de keuken er mee ontsluitenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gemist hoe dat werkt. Kan je me dat uitleggen?
Ze is ook al 2 kilo afgevallen daarquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is ook wel heel mager, volgens mij zit er geen grammetje vet aan.
Dat ligt dan ook niet echt lekker op de grond lijkt mij.
Ah okequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:23 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, het valt me nu opeens op. Ze kunnen kennelijk de rest van de keuken er mee ontsluiten
O dat is bij iemand die al niets heeft bij te zetten niet goed.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze is ook al 2 kilo afgevallen daar
Ja, bizar he. Maar goed dat die weegschaal er staat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is bij iemand die al niets heeft bij te zetten niet goed.
Kan je nagaan hoe snel dat gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
The Adams Family, op de voorgrond Lurge?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:24 schreef Hunter het volgende:
Fleur hoopt dat de nieuwen met een eetpakket binnenkomen
[ afbeelding ]
Dan ben ik benieuwd als ze nog meer afvalt men er iets aan gaat doenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, bizar he. Maar goed dat die weegschaal er staat.
Mishandeling! Petitie opstarten!quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd als ze nog meer afvalt men er iets aan gaat doen
Zou wel moeten inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd als ze nog meer afvalt men er iets aan gaat doen
Klopt. Vorig jaar werd er heel veel verteld ook over wat ze gezien hadden. Jaar daarvoor mocht dat niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
Er was toch een jaar dat nieuwe bewoners de stream hadden gekeken en daardoor informatie hadden over wie roddelt etc.
Omdat ze nu amper tot niet roddelen, gaat die vlieger al niet op.
Een nieuwe bewoner heeft nu naar mijn mening, weinig achter de hand qua info voor de huidige bewoners.
Met Amy en zo was dat toch ook, volgens mij was dat 2 jaar terug. Of het mocht niet en ze deed het stiekem wel een beetje. Weet niet meer hoe het zat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar werd er heel veel verteld ook over wat ze gezien hadden. Jaar daarvoor mocht dat niet.
Ja toen deden ze het stiekem.. mocht het niet.. vorig jaar werd er veel info gedeeld zonder dat ze erop aangesproken werden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met Amy en zo was dat toch ook, volgens mij was dat 2 jaar terug. Of het mocht niet en ze deed het stiekem wel een beetje. Weet niet meer hoe het zat.
Ah okequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja toen deden ze het stiekem.. mocht het niet.. vorig jaar werd er veel info gedeeld zonder dat ze erop aangesproken werden.
Vorig jaar deelden ze ook info van de social media.. hoeveel erbij etc etcquote:
Zeker een testje of dat effect zou hebben?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vorig jaar deelden ze ook info van de social media.. hoeveel erbij etc etc
Mocht opeens allemaal.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker een testje of dat effect zou hebben?
Bah, dan ga je toch koud douchen? Ik vind dat vette haar ranzig, geen wonder dat ze de hele dag aan die pruik loopt te klauwen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: ik wil vandaag wel douchen, anders is het dag 3 dat ik niet gedoucht heb.
Voor ons dag 3 voor hun dag 6.quote:
Hij had zich ingeschreven voor een rusthuis en nu zit die in BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:38 schreef Hunter het volgende:
Niels hoopt op rustige mensen, hij vindt de groep te druk
oke dann is het weer niet eerlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op de stream wel maar ze zitten al 6 dagen in het huis.
Maar dat zit het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:38 schreef mario390 het volgende:
wanneer wc bad op selfe plek zit al de jaren erder dann is toch selfe gebouw
Ik denk dat het best galmt daar. Ergens snap ik het wel, het is toch wel anders dan je verwacht gok ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij had zich ingeschreven voor een rusthuis en nu zit die in BB
Volgens mij mogen ze elkaars spullen niet delen. Dus ook geen spiegelquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey scheert zijn haarlijn bij (voorhoofd) en krijgt een zendercheck?
Ja, die hebben ze meegenomen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Zie nu dat er een best grote handspiegel staat.
Ah daar ging het BB dan omquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze elkaars spullen niet delen. Dus ook geen spiegel
Gisteren wilden ze stiekem al spullen laten staan zodat BB niet meer zou onthouden van wie welke spullen waren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze elkaars spullen niet delen. Dus ook geen spiegel
het ziet maar in wc gelijk uit ,de ruimquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat zit het niet
Douche is buiten
Ja was gister in de aflevering toen Lennie haar kast mocht openen. Dat er geen spullen gedeeld mogen worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah daar ging het BB dan omDat zou goed kunnen!
Vond het raar.. dat de vrouwen net wel in een spiegel mogen kijken maar hij dan niet.
ow stream 1 hing nog vast op slapende mensenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:43 schreef Hunter het volgende:
Elza gaat douchen en daarna het eten klaarmaken voor het ontbijt
quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow stream 1 hing nog vast op slapende mensen![]()
Fleur en Lennie hebben beide kast open dus misschien mag het dan wel?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah daar ging het BB dan omDat zou goed kunnen!
Vond het raar.. dat de vrouwen net wel in een spiegel mogen kijken maar hij dan niet.
Vind haar leuker uitzien zoquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:46 schreef Hunter het volgende:
Fleur ziet er een stuk minder fake out zonder die pruik
Daar doe ik niet aanquote:
Succes Fritsiequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik ga afsluiten, veel plezier hier en tot over 'n paar dagen
Succes!! En sterktequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
nee Fleur heeft een pruik omdat ze een ziekte heeft waardoor ze kale plekken op haar hoofd heeft en weinig /dun haar.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:54 schreef mario390 het volgende:
is dat blond van fleur geen echte haren?
Jordy is niet genomineerdquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:56 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Toch zie je weer in zo'n groep dat er een aantal zijn die anderen kwalijk nemen dat ze hun nomineren.
Ze zeggen dat het niets uitmaakt maar ze zijn er wel boos om.
Jordy is er een voorbeeld van.
Jordy,Fleur en Mil zijn daar een voorbeeld van, terwijl ze zelf ook nomineren, dat vergeten ze blijkbaar.
Maar er is nog niet bekend wie er nu wel daadwerkelijk genomineerd zijn toch? Of heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is niet genomineerd
Die had een target door het spel
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar er is nog niet bekend wie er nu wel daadwerkelijk genomineerd zijn toch? Of heb ik dat gemist?
Ow ik vind het voornamelijk een zeur...quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie Fleur met haar echte haren. Ze heeft dus niet gejokt over de reden van haar pruik.
Ik hoop niet dat ze er al uit wordt gestemd vrijdag want het is een pittig vrouwtje met veel humor en hart op de tong.
Eerlijk is eerlijk, in Million Dollar Island en is LoveIsland vond ik hem zwaar irritant. Vind hem hier nog wel meevallenquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
Ik snap niet dat die Mattheüs’ zo populair is op FB groepen
Ik zie weinig van hem tot nu toequote:Op woensdag 8 januari 2025 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, in Million Dollar Island en is LoveIsland vond ik hem zwaar irritant. Vind hem hier nog wel meevallen
oh man, zo kann man zich täuschenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee Fleur heeft een pruik omdat ze een ziekte heeft waardoor ze kale plekken op haar hoofd heeft en weinig /dun haar.
Ze hebben gisteren moeten nomineren. Misschien dat de hamers naar BB worden geroepen als er een gelijke stand is en anders zullen ze het wel horen eind van de ochtend?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar er is nog niet bekend wie er nu wel daadwerkelijk genomineerd zijn toch? Of heb ik dat gemist?
quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren moeten nomineren. Misschien dat de hamers naar BB worden geroepen als er een gelijke stand is en anders zullen ze het wel horen eind van de ochtend?
Hoe ging dat in vorige jaren? Ook in de ochtend of rond 12 uur toch?
Misschien dat ie mij daarom nu nog meevaltquote:Op woensdag 8 januari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie weinig van hem tot nu toe
Beetje onopvallend
Dat weet ik, maar kan nu genomineerd zijn doordat er 5 een target hadden waarop gestemd kon worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy is niet genomineerd
Die had een target door het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |