ik schrok al echt een beetje.quote:
Ik dacht het wel, ik dacht dat hij er 2 had? Maar onder voorbehoud, ik weet het niet zeker en heb geen zin om het op te zoeken.quote:
Misschien een koukleumquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo gaat die gast met kleding aan naar bed?
Wie was dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo gaat die gast met kleding aan naar bed?
Als ze nou de pruik af zou laten en dit zonder slachtoffer gedrag gewoon puur zou laten zijn! Weet niet geeft mij een respect en power for you gevoel!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik schrok al echt een beetje.![]()
Wat is het dan? Ik vind haar overigens ook irritant hoor. Maar over haar pruik heb ik geen mening, moet ze zelf weten. En ik begrijp het wel, ivm die ziekte.
Wie weet, misschien krijgt hij wel 4 keer per nacht een enorme odol en verstopt hij het dan zo. In toom houden. Of is het toon maar toompje en en enquote:
Oh...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Als ze nou de pruik af zou laten en dit zonder slachtoffer gedrag gewoon puur zou laten zijn! Weet niet geeft mij een respect en power for you gevoel!
En begrijp me goed ik weet hoe t voelt. Na zwangerschap van dochter ook kale plekken gehad en arts dacht ook dat ik deze ziekte had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |