Klinkt zeer logisch ivm krullen. Iig bescherming voor je haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Van die donkere mensen
Maar her is dus voor krullen en viezigheid Van haar
Of als je erg lang haar hebt en het snel inde klit zit. Zoals m’n dochter heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klinkt zeer logisch ivm krullen. Iig bescherming voor je haar.
Slapen met hindernissenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker zo'n bobbel in je rug/zij/buik/waar-je-verder-op-kan-slapen
Oh laat maar en quote een andere foto dan ik dacht.quote:
Ik dacht dat ze kaal was ofzo, maar dat is helemaal niet zoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:14 schreef Tascha071 het volgende:
Ik vind Fleur zonder pruik beter er uit zien. Misschien meer een model erin knippen. Maar beter dan de pruik. Je ziet hoe on comfortabel dit moet zijn. Maar begrijp dat ze zich onzeker voelt. Maar vind het persoonlijk zonde.
Ja, die met het haarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Links is Milena ja maar het ging over een andere GIF
Nee, er vallen plukken uit. Uiteindelijk kan je wel kaal worden ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze kaal was ofzo, maar dat is helemaal niet zo
Waarom wist ik vroeger niet van het bestaan af van zoiets. Want je zal er niet veel van voelen door de stof, is zeker geen bobbel en ik heb al met verschillende haartechnieken geslapenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of als je erg lang haar hebt en het snel inde klit zit. Zoals m’n dochter heeft.
Kijk naar voetballersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef Droopie het volgende:
Ze weten wel dat het een spel is, ze hebben best wel moeite met het feit dat je ook wel eens kan verliezen he.
ja klopt heb me vertanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Links is Milena ja maar het ging over een andere GIF
ik gok niet dat een voetballer savonds bij zijn vrouw nog steeds liep te miepen dat ie op de reservebank moest zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijk naar voetballers
Die hebben dat ook
Volgens mij kunnen er veel mensen slecht tegen verliezen
Ja klopt!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom wist ik vroeger niet van het bestaan af van zoiets. Want je zal er niet veel van voelen door de stof, is zeker geen bobbel en ik heb al met verschillende haartechnieken geslapenGelukkig voor je dochter is het nu veel bekender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |