Voor ons dag 3 voor hun dag 6.quote:
Hij had zich ingeschreven voor een rusthuis en nu zit die in BBquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:38 schreef Hunter het volgende:
Niels hoopt op rustige mensen, hij vindt de groep te druk
oke dann is het weer niet eerlijkquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op de stream wel maar ze zitten al 6 dagen in het huis.
Maar dat zit het nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:38 schreef mario390 het volgende:
wanneer wc bad op selfe plek zit al de jaren erder dann is toch selfe gebouw
Ik denk dat het best galmt daar. Ergens snap ik het wel, het is toch wel anders dan je verwacht gok ik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij had zich ingeschreven voor een rusthuis en nu zit die in BB
Volgens mij mogen ze elkaars spullen niet delen. Dus ook geen spiegelquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey scheert zijn haarlijn bij (voorhoofd) en krijgt een zendercheck?
Ja, die hebben ze meegenomen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Zie nu dat er een best grote handspiegel staat.
Ah daar ging het BB dan omquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze elkaars spullen niet delen. Dus ook geen spiegel
Gisteren wilden ze stiekem al spullen laten staan zodat BB niet meer zou onthouden van wie welke spullen waren.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze elkaars spullen niet delen. Dus ook geen spiegel
het ziet maar in wc gelijk uit ,de ruimquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat zit het niet
Douche is buiten
Ja was gister in de aflevering toen Lennie haar kast mocht openen. Dat er geen spullen gedeeld mogen worden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah daar ging het BB dan omDat zou goed kunnen!
Vond het raar.. dat de vrouwen net wel in een spiegel mogen kijken maar hij dan niet.
ow stream 1 hing nog vast op slapende mensenquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:43 schreef Hunter het volgende:
Elza gaat douchen en daarna het eten klaarmaken voor het ontbijt
quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow stream 1 hing nog vast op slapende mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |