Zou wel moeten inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd als ze nog meer afvalt men er iets aan gaat doen
Klopt. Vorig jaar werd er heel veel verteld ook over wat ze gezien hadden. Jaar daarvoor mocht dat niet.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:31 schreef Moeraskat het volgende:
Er was toch een jaar dat nieuwe bewoners de stream hadden gekeken en daardoor informatie hadden over wie roddelt etc.
Omdat ze nu amper tot niet roddelen, gaat die vlieger al niet op.
Een nieuwe bewoner heeft nu naar mijn mening, weinig achter de hand qua info voor de huidige bewoners.
Met Amy en zo was dat toch ook, volgens mij was dat 2 jaar terug. Of het mocht niet en ze deed het stiekem wel een beetje. Weet niet meer hoe het zat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar werd er heel veel verteld ook over wat ze gezien hadden. Jaar daarvoor mocht dat niet.
Ja toen deden ze het stiekem.. mocht het niet.. vorig jaar werd er veel info gedeeld zonder dat ze erop aangesproken werden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met Amy en zo was dat toch ook, volgens mij was dat 2 jaar terug. Of het mocht niet en ze deed het stiekem wel een beetje. Weet niet meer hoe het zat.
Ah okequote:Op woensdag 8 januari 2025 08:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja toen deden ze het stiekem.. mocht het niet.. vorig jaar werd er veel info gedeeld zonder dat ze erop aangesproken werden.
Vorig jaar deelden ze ook info van de social media.. hoeveel erbij etc etcquote:
Zeker een testje of dat effect zou hebben?quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vorig jaar deelden ze ook info van de social media.. hoeveel erbij etc etc
Mocht opeens allemaal.
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker een testje of dat effect zou hebben?
Bah, dan ga je toch koud douchen? Ik vind dat vette haar ranzig, geen wonder dat ze de hele dag aan die pruik loopt te klauwen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
Fleur: ik wil vandaag wel douchen, anders is het dag 3 dat ik niet gedoucht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |