Nou zo te zien valt het nog mee, en is alles beter dan die helm met haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, er vallen plukken uit. Uiteindelijk kan je wel kaal worden ja.
Bij de professionele ? Verwacht het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik gok niet dat een voetballer savonds bij zijn vrouw nog steeds liep te miepen dat ie op de reservebank moest zitten
Het valt blijkbaar voor haar niet mee, anders geef je niet zoveel geld uit aan een haarwerkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te zien valt het nog mee, en is alles beter dan die helm met haar.
Nou deze komt van ali-express hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het valt blijkbaar voor haar niet mee, anders geef je niet zoveel geld uit aan een haarwerk
Zoveel mannen doen nu ook haartransplantaties voor een wat terugtrekkende haarlijn dus snap wel dat ze hier heel onzeker van wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het valt blijkbaar voor haar niet mee, anders geef je niet zoveel geld uit aan een haarwerk
Tja, wellicht kon ze geen betere betalen. Maar ik snap haar onzekerheid wel. Misschien had ze eerst wel een volle kop met dik haar. Dan is dit natuurlijk wel een groot verschil.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo te zien valt het nog mee, en is alles beter dan die helm met haar.
Dat zou mooi zijn!!! Zou mijn blik op haar ook veranderen. Tot nu toe kon ze me best irriterenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zag dacht ik wel een klein plekje rechts op haar hoofd wat kaal leek, daar deed ze ook haar andere haar overheen. Dat kan in het begin ook nog, bedekken van de kleine kale plekjes. Lijkt me dat een pruik het versnelt omdat dat misschien niet goed ademt, aan de andere kant snap ik dat haar dit zeer onzeker maakt en ze dan denkt dat een pruik beter is. Wie weet draagt ze hem binnenkort niet meer omdat ze dan wat zekerder wordt.
Ja koppijn of klitten op een bepaalde plek. Vlecht die iedere keer in de weg zit, hele vechtpartijen met mijn haar soms als het los is. Gelukkig niet de enige met dat probleem.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja klopt!
Ja, had het zelf ook. En gauw koppijn van een elastiek
Dus een pruik veranderd jouw blik op haar?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:20 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn!!! Zou mijn blik op haar ook veranderen. Tot nu toe kon ze me best irriteren
Ik gebruik het ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
Of ze jokt zei mattheusVoor mij een zeer ouderwets woord, Vlamingen die het nu nog gebruiken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus een pruik veranderd jouw blik op haar?
Wauw …
Nee mijn mening is echt iets genuanceerder!!!
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deur op slot doen in BB
(Zou ik ook doen. Maar wel grappig op een plek waar ze opgesloten zitten)
Leugenaarquote:
Ah, hier is het woord heel normaal eigenlijk. Klinkt iets minder heftig dan liegen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
LeugenaarJokken heb ik iig heel lang niet gehoord of gebruikt. Ik vind het weer grappig iig. Jokkebrok schiet me ook te binnen nu.
Hij komt wel vrolijk over op mij deze avond, veel fluiten en zingen ook. Of heb ik nou weer een verkeerde in mijn hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |