quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet, misschien krijgt hij wel 4 keer per nacht een enorme odol en verstopt hij het dan zo. In toom houden. Of is het toon maar toompje en en en
Misschien slaap je nu juist wel heerlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik nachtmerries krijg straks weer ik.hoe het komt
Hm ja. Maar ik denk dat dat een lange weg is. Als je ziet hoe ze zich optut tegenover hoe ze er puur uitziet… wereld van verschil. Dat zegt veel over haar zelfbeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Als ze nou de pruik af zou laten en dit zonder slachtoffer gedrag gewoon puur zou laten zijn! Weet niet geeft mij een respect en power for you gevoel!
En begrijp me goed ik weet hoe t voelt. Na zwangerschap van dochter ook kale plekken gehad en arts dacht ook dat ik deze ziekte had.
die kan nog voor een hoop ellende gaan zorgenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, zo'n nep ding he, soms beweegt ie, ik weet niet of ik hem al geluid heb horen maken.
Beetje stiekem ejaculeren in je eigen broekzakquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie weet, misschien krijgt hij wel 4 keer per nacht een enorme odol en verstopt hij het dan zo. In toom houden. Of is het toon maar toompje en en en
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die kan nog voor een hoop ellende gaan zorgen
Klopt t gaat ook niet gebeuren denk ik. Maar ik was echt wel ff verrast toen ze m af deed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm ja. Maar ik denk dat dat een lange weg is. Als je ziet hoe ze zich optut tegenover hoe ze er puur uitziet… wereld van verschil. Dat zegt veel over haar zelfbeeld.
Het lijkt me extra lastig om daaraan te werken als je 24/7 onder camera’s leeft.
Bij 4 keer druipt het wel zijn broek uit dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje stiekem ejaculeren in je eigen broekzak
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij 4 keer druipt het wel zijn broek uit dan.![]()
Voor de mensen die goed in beeld denken zijn.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:36 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Klopt t gaat ook niet gebeuren denk ik. Maar ik was echt wel ff verrast toen ze m af deed.
Straks iedereen zwangerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij 4 keer druipt het wel zijn broek uit dan.![]()
Voor de mensen die goed in beeld denken zijn.
Ik had haar niet herkend met haar going to bed look. Dacht even dat het een nieuwe bewoonster was of Linda.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze zich optut tegenover hoe ze er puur uitziet… wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
tot nu geen borsten gezien, dat werd nix
Van wie zou je graag de borsten zien ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
Jij heb nog niks gezienquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
Dat ze moesten douchen zonder deurtjes ligt ver achter ons.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef mario390 het volgende:
om dat ik nog geen stream heb hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij heb nog niks gezienEn de camera's op de toilet zijn wel wat raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |