het waren al volgroeide plantjes met sla vooral geloof ik. Maar moeten ze idd wel even door eten want blijft weinig over als het zo koud is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok help ff waar is die moestuin?
Buiten dat het is winter.. ze zitten er maar 3 mnd zo snel groeien dingen niet
En elsaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:58 schreef ben34567 het volgende:
Voorlopige irritaties : Jordy; Niels, Fleur; Keanu (soms)
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het waren al volgroeide plantjes met sla vooral geloof ik. Maar moeten ze idd wel even door eten want blijft weinig over als het zo koud is.
BB kan er op later moment wel weer nieuwe plantjes in zetten (in de nacht of tijdens spel) natuurlijk. Vind het wel leuk bedacht.
Weljaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maakt het uit , als we maar een TT hebben
Straks denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:02 schreef Ireth het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen, al wat bekend wat Niels en Jeff hebben besloten?
[niels] Nee, is ambetantquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar ook erg irritant aanwezig
Deze lijken te verstaanquote:
En weer als de rest erbij komt, ik ben benieuwd hoelang ze daar mee gaan wachten.. en of de laatkomers ook langer moeten zittenquote:
Het is net de COS...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er staan ook veel te veel mensen omheen met allemaal hun mening
Er zijn vanochtend al blikken teruggegaan die over datum warenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:05 schreef Kinga het volgende:
Op de slob staat 9-1-2025... mogen ze wel eens dooreten dan.
Raar , vaak is het nog langer houdbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn vanochtend al blikken teruggegaan die over datum waren
Vermoed dat de blikken door de febo zijn gevuld met slob, dan is het niet zo lang houdbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar , vaak is het nog langer houdbaar
Ja vers gemaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vermoed dat de blikken door de febo zijn gevuld met slob, dan is het niet zo lang houdbaar
Misschien nog ergens achterin gevonden en was het eigenlijk bedoeld voor vorig jaar ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar , vaak is het nog langer houdbaar
KOUSEBANDquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa met de verb
Dacht vanacht wat zegt ze toch
Het vreten bevindt potvolblommen in een blik, dan moeten ze het al hebben ingekocht tijdens BB1.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn vanochtend al blikken teruggegaan die over datum waren
Zat er net aan te denken. Niet goed over nagedacht dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vermoed dat de blikken door de febo zijn gevuld met slob, dan is het niet zo lang houdbaar
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Misschien nog ergens achterin gevonden en was het eigenlijk bedoeld voor vorig jaar ofzo
Heeft het over iemand die ziek was... allez, niet ziek, maar gezondheidsproblemen. What's in a name.quote:
Welk?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Lennie heeft make op up..maar ze hebben toch geen spiegels
nu weer welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Misschien zit er zo kleintje in een poederdoos?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Overlijden van wie weet ik ff niet , weet wel dat haar moeder is overleden ,alleen niet wanneerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft het over iemand die ziek was... allez, niet ziek, maar gezondheidsproblemen. What's in a name.
Lennie en Fleur hebben hun kast open en kleine spiegeltjes zelf bij.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
vader toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Overlijden van wie weet ik ff niet , weet wel dat haar moeder is overleden ,alleen niet wanneer
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ja moeder en ze heeft geen afscheid kunnen nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Overlijden van wie weet ik ff niet , weet wel dat haar moeder is overleden ,alleen niet wanneer
Ik denk ook dat alle kandidaten een achtergrond hebben van iets. Daarom zijn ze ook gekozen dat levert TV Op.quote:
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:14 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat alle kandidaten een achtergrond hebben van iets. Daarom zijn ze ook gekozen dat levert TV Op.
Lennie heeft ook wel een verhaalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.
Ahja, dat kan ook. Inderdaad vandaag begrafenis. Sneu hoorquote:
Off topicquote:
Ja vond ik ook heftig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.
Niks sorry gekkiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Off topic
Ok ik zie nu me spel fout
Nu maakte ik die vroeger wel vaker
Maar gooi hem er nu maar weer gelijk in
Ik heb (maart 2025) 5 jaar long/post covid
Dat gaat gepaard met hersenmist en dergelijke
Wat maakt dat ik spelfouten maak , soms niet op juiste woorden kan komen ..en ik heb dat zelf dan niet door
Mijn excuses hiervoor
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar ziequote:
Ericquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar zie
Ja dat was grappig, zag het ookquote:
Zij ! De latte machiato vloog tegen mijn schermquote:
Geen tijd hier om te sufkutten, snel ff shoppen en de tas inpakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar zie
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heeft erg last van die haaruitvalziekte... zelfs bij haar pruik..
Waarom? Hou het gewoon bij zijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij, De latte machiato vloog tegen mijn scherm![]()
![]()
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:23 schreef Hznootje het volgende:
MiddagIk moet nog even wennen hoor aan de bewoners…Even weer in de flow komen.
quote:
Er zit idd geen theo/kitty/Ashley bijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.
Ja al paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al een blik geopend?
[ afbeelding ]
Sommige eten het smorgens begreep ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, die optie Slob eten is al na 2 dagen overboord gegooid door BB
Ook geen Jerrelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zit idd geen theo/kitty/Ashley bij
Hebben ze vanmorgen gedaan iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als je die slob kan warm maken zal het ook wel iets appetijtelijker zijn denk ik. Ik vind havermout warm lekkerder dan koud.
Genote?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Lennie is gewoon een zij. Hij, hen of het wordt verwijderd. Een volgende keer wordt genote [/modbreak]
Snap ik wel, maar dat ligt denk ik ook aan de Spartaanse setting. Groep is daardoor erg op elkaar aangewezen en aan het bonden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.quote:
Ik weet wat een note isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.
Ik borduurde voort op jouw antwoord. Sorryquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik borduurde voort op jouw antwoord. Sorry
Iedereen kan zijn notes inzien, is al lang niet meer tegen betaling.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.
oh ik dacht dat het een man was die zich voordoet als vrouw, maar het is dus toch een echte vrouw, dan zat ik er ook naastquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Lennie is gewoon een zij. Hij, hen of het wordt verwijderd. Een volgende keer wordt genote [/modbreak]
Miss Belgiëquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het een man was die zich voordoet als vrouw, maar het is dus toch een echte vrouw, dan zat ik er ook naast
Sorry, ik leef nog in 2007.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan zijn notes inzien, is al lang niet meer tegen betaling.
Die pruik en foundation, wij mannen zien dat soort zaken pas als een vrouw er ons op wijst.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
Zo Fleur, je had ook je handen in de foundation moeten stoppen, wat een kleur verschil
Ja, ze is in transite geweest en is helemaal een vrouw een trans vrouw. Staat ook wel in haar topicquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het een man was die zich voordoet als vrouw, maar het is dus toch een echte vrouw, dan zat ik er ook naast
Anders gaan ze allemaal in die badjaszakken lopenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Over notes gesproken, ik note dat het warm moet zijn in het huis. Er zitten er meerderen in een t-shirtje.
Fleur had het eerder nog koudquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Over notes gesproken, ik note dat het warm moet zijn in het huis. Er zitten er meerderen in een t-shirtje.
NEEquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
Chaos, ik kan geen gesprek volgen. Misschien ligt het aan mij.
Is atlijd tijdens het eten... haak ik meestal even af.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
Chaos, ik kan geen gesprek volgen. Misschien ligt het aan mij.
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.quote:
Maar, maar, ze zitten op de grondquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, ik leef nog in 2007.
Lekker met je knieën boven tafel. Onbeschoft vind ik het.
OKE GELUKKIGquote:
Dan kun je toch in kleermakerszit zitten?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.
Die heeft nog niet helemaal haar draai gevonden
+Fleur huilt oh en ik hoor nu ze heeft veel last van hyperventilatiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
+Fleur huilt oh en ik hoor nu ze heef veel last van hyperventilatie
Manman
Behalve haar stem is dat toch prima gelukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze is in transite geweest en is helemaal een vrouw een trans vrouw. Staat ook wel in haar topic
https://www.gva.be/cnt/dmf20250102_95581309
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Duidelijk nog niet in de fleur van haar leven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou dat kan ik zolang niet volhouden hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kun je toch in kleermakerszit zitten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve haar stem is dat toch prima gelukt.
Ze komt ook als een normaal aardig persoon over.Wat ik van haar gezien heb zo tussen neus en lippen door vind ik haar wel een lief, leuk mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dan zo naast je, weet je wel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou dat kan ik zolang niet volhouden hoor![]()
Maargoed zij zijn jonger
Hoop dat je met een gamechanger even een uurtje mag zien hoe de medebewoners over jou denken icm met de eliminatiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de rol van die nep papagaai.
Onzeker meisje, ik hoop dat ze snel gaat opfleurenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Duidelijk nog niet in de fleur van haar leven.
Ik weet niet wat je met het eerste bedoelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:39 schreef mario390 het volgende:
wat is en kruis? de zij op wc doen moet? ik heb 1,5 topics verpasst
volgens mij is lennie niet altijd en meid gewezen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve haar stem is dat toch prima gelukt.
Ze komt ook als een normaal aardig persoon over.Nooit op een metalfestival geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen kunnen evengoed prachtige bos haar hebben hoor
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Het zal vast iets zijn met het papagaaien van infoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoop dat je met een gamechanger even een uurtje mag zien hoe de medebewoners over jou denken icm met de eliminatie
Hoop op verraad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Nee haha, wel op gabber feesten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nooit op een metalfestival geweest?![]()
Mannen kunnen evengoed prachtige bos haar hebben hoor
Ja precies , daar hoop ik op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop op verraad.
Onderlinge en stiekeme gesprekjes hardop papegaaien.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee haha, wel op gabber feesten.
Daar had niemand haar.
wat is en kruis?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn met het papagaaien van info![]()
Vrijgespeeld gisteren blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef KangaP het volgende:
Ze hebben gekookt. Hoe hebben ze toegang gekregen tot het fornuis of zat die niet op slot?
Iets dat je kan winnen/betalen om gesprekken (en vooral roddels/nominatiepraat) van anderen te herbeluisteren was mijn eerste gok.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn met het papagaaien van info![]()
Mod edit, bericht verwijderd dit heeft niets meer met de streams te makenquote:
We gaan het meemakenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iets dat je kan winnen/betalen om gesprekken (en vooral roddels/nominatiepraat) van anderen te herbeluisteren was mijn eerste gok.
Gister in de aflevering had iedereen 100 euro per spel gekregen, misschien kunnen ze met dat gewonnen geld dingen vrij kopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef KangaP het volgende:
Ze hebben gekookt. Hoe hebben ze toegang gekregen tot het fornuis of zat die niet op slot?
Nee, ze hebben een spel gedaan. Iets met stokken een bal hooghouden 2 uur lang.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:43 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Gister in de aflevering had iedereen 100 euro per spel gekregen, misschien kunnen ze met dat gewonnen geld dingen vrij kopen.
Ze moet nog landenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Haar kruisquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
fleur zeg dat zij en kruis in wc doet
Ah oke, niet mee gekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een spel gedaan. Iets met stokken een bal hooghouden 2 uur lang.
En iets met rupsenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een spel gedaan. Iets met stokken een bal hooghouden 2 uur lang.
Daar lijkt het wel op. De muntjes zijn foetsie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:46 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Kunnen ze nu gewoon onbeperkt de wasmachine gebruiken? Zonder muntjes enzo?
Mod Edit: Niet uitdagenquote:
en wat bedoelt dat ? dat ik ook snapquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zucht: Ze moet haar kruis van haar body rechttrekken.
Niks geks aan.
Dat was ongeveer een uur geleden. Er zat iets niet lekker in haar kruis (kleding) en daar ging ze op de wc even iets aan doen (leistengegend/schritt)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
fleur zeg dat zij en kruis in wc doet
Dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wat en kreuz zoll zij daar doen, dat is toch niet logisch
Wat ik zeg. Ze moet het kruis van haar body rechttrekken omdat het niet lekker zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat bedoelt dat ? dat ik ook snap
Oh dat ja, dat was idd alweer ff geledenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was ongeveer een uur geleden. Er zat iets niet lekker in haar kruis (kleding) en daar ging ze op de wc even iets aan doen (leistengegend/schritt)
Het onderste gedeelte van de body, welke tussen je benen zit. Die zat niet lekker. Moest ze rechttrekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
PLease let it stopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was ongeveer een uur geleden. Er zat iets niet lekker in haar kruis (kleding) en daar ging ze op de wc even iets aan doen (leistengegend/schritt)
oke nu snap ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het onderste gedeelte van de body, welke tussen je benen zit. Die zat niet lekker. Moest ze rechttrekken.
gymbrosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: jullie zijn toch niet van die opgepompte, selfmade bruin.. ja hoe noem ik dat.
mario is okay.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er is maar 1 die dat kan doen, zelf stopt hij niet
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maakte een grapje over een te openen topic over dat.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:52 schreef mario390 het volgende:
fleur is de de al 2-3 keer jankte? wat lief is zij wel maar..
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakte een grapje over een te openen topic over dat.
En het zou minstens 1 post hebben, met bewijs.
https://streamable.com/2ier3n
Keanu heeft niet op Fok! gekeken voordat hij het huis in ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan laat je de verkeerde dingen zien op social media Keano.... of hoe die ook heet.
Keanuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan laat je de verkeerde dingen zien op social media Keano.... of hoe die ook heet.
🤣quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu heeft niet op Fok! gekeken voordat hij het huis in ging.
Ze overleeft het welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef mario390 het volgende:
meestal als en favorit van me huilte, was ik dann ook niet goed
Ze moet nog landen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu heeft niet op Fok! gekeken voordat hij het huis in ging.
Boomers worden nog amper geselecteerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Zou leuk zijn als een FOK!'er mee zou doen.
Ik hoop dat die gesmoes opneemt en dat dan gaat lopen roepen..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Kan ook tricky zijn weet ik nog uit vanuit een aantal jaren geledenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Zou leuk zijn als een FOK!'er mee zou doen.
Millennials wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Boomers worden nog amper geselecteerd
Was dat niet bij EJVJL?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan ook tricky zijn weet ik nog uit vanuit een aantal jaren geleden
Daar hoop ik wel opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gesmoes opneemt en dat dan gaat lopen roepen..
Weet ik niet meer.quote:
Heeft hij zoveel geld dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:00 schreef ben34567 het volgende:
Volgens kenners heeft Keanu zijn volgers gekocht (miljoen volgers maar amper likes op zijn videos)
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, geen last meer van hyperventileren dus hele grote blij
Groot geworden destijds met musically met dansfilmpjes😉quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:00 schreef ben34567 het volgende:
Volgens kenners heeft Keanu zijn volgers gekocht (miljoen volgers maar amper likes op zijn videos)
Wacht maar als de FEBO de kachels gaat uitzetten. Past wel in dit jaars concept.quote:
Inderdaad, maar ze had het steeds koud eerder, vandaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht maar als de FEBO de kachels gaat uitzetten. Past wel in dit jaars concept.
Ze komt uit Haarlemquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
fleur is belgische ? stream zie ik bij twi....
Overdags is ze een transvrouw, in de nacht is ze een vleermuis.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:05 schreef mario390 het volgende:
fleur is belgische ? stream zie ik bij twi....
We hebben van iedere bewoner een topic Daar kan je alles lezen over zequote:
Alleen dat taaltje alquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
Dit is volgens mij het eerste programma waarbij ik liever tussen de belgen zou willen zitten dan met de nederlanders.
Qua dit seizoen dan.
Top script.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Het zou grappig zijn als de papegaai wordt bestuurt door deelnemers die nog in het huis moeten komen en via een hotel vlakbij de bewoners mogen afluisteren en ook zelf geluiden kunnen sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |