Er zit idd geen theo/kitty/Ashley bijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.
Ja al paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al een blik geopend?
[ afbeelding ]
Sommige eten het smorgens begreep ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, die optie Slob eten is al na 2 dagen overboord gegooid door BB
Ook geen Jerrelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zit idd geen theo/kitty/Ashley bij
Hebben ze vanmorgen gedaan iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als je die slob kan warm maken zal het ook wel iets appetijtelijker zijn denk ik. Ik vind havermout warm lekkerder dan koud.
Genote?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Lennie is gewoon een zij. Hij, hen of het wordt verwijderd. Een volgende keer wordt genote [/modbreak]
Snap ik wel, maar dat ligt denk ik ook aan de Spartaanse setting. Groep is daardoor erg op elkaar aangewezen en aan het bonden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.quote:
Ik weet wat een note isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.
Ik borduurde voort op jouw antwoord. Sorryquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik borduurde voort op jouw antwoord. Sorry
Iedereen kan zijn notes inzien, is al lang niet meer tegen betaling.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |