Er zit idd geen theo/kitty/Ashley bijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.
Ja al paar keer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze al een blik geopend?
[ afbeelding ]
Sommige eten het smorgens begreep ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, die optie Slob eten is al na 2 dagen overboord gegooid door BB
Ook geen Jerrelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er zit idd geen theo/kitty/Ashley bij
Hebben ze vanmorgen gedaan iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als je die slob kan warm maken zal het ook wel iets appetijtelijker zijn denk ik. Ik vind havermout warm lekkerder dan koud.
Genote?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Lennie is gewoon een zij. Hij, hen of het wordt verwijderd. Een volgende keer wordt genote [/modbreak]
Snap ik wel, maar dat ligt denk ik ook aan de Spartaanse setting. Groep is daardoor erg op elkaar aangewezen en aan het bonden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.quote:
Ik weet wat een note isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.
Ik borduurde voort op jouw antwoord. Sorryquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik borduurde voort op jouw antwoord. Sorry
Iedereen kan zijn notes inzien, is al lang niet meer tegen betaling.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een notitie die je alleen kunt zien tegen betaling of een andere Mod kan inlezen.
oh ik dacht dat het een man was die zich voordoet als vrouw, maar het is dus toch een echte vrouw, dan zat ik er ook naastquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Lennie is gewoon een zij. Hij, hen of het wordt verwijderd. Een volgende keer wordt genote [/modbreak]
Miss Belgiëquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het een man was die zich voordoet als vrouw, maar het is dus toch een echte vrouw, dan zat ik er ook naast
Sorry, ik leef nog in 2007.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen kan zijn notes inzien, is al lang niet meer tegen betaling.
Die pruik en foundation, wij mannen zien dat soort zaken pas als een vrouw er ons op wijst.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
Zo Fleur, je had ook je handen in de foundation moeten stoppen, wat een kleur verschil
Ja, ze is in transite geweest en is helemaal een vrouw een trans vrouw. Staat ook wel in haar topicquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het een man was die zich voordoet als vrouw, maar het is dus toch een echte vrouw, dan zat ik er ook naast
Anders gaan ze allemaal in die badjaszakken lopenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Over notes gesproken, ik note dat het warm moet zijn in het huis. Er zitten er meerderen in een t-shirtje.
Fleur had het eerder nog koudquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Over notes gesproken, ik note dat het warm moet zijn in het huis. Er zitten er meerderen in een t-shirtje.
NEEquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
Chaos, ik kan geen gesprek volgen. Misschien ligt het aan mij.
Is atlijd tijdens het eten... haak ik meestal even af.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
Chaos, ik kan geen gesprek volgen. Misschien ligt het aan mij.
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.quote:
Maar, maar, ze zitten op de grondquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, ik leef nog in 2007.
Lekker met je knieën boven tafel. Onbeschoft vind ik het.
OKE GELUKKIGquote:
Dan kun je toch in kleermakerszit zitten?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.
Die heeft nog niet helemaal haar draai gevonden
+Fleur huilt oh en ik hoor nu ze heeft veel last van hyperventilatiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.
Die heeft nog niet helemaal haar draai gevonden
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
+Fleur huilt oh en ik hoor nu ze heef veel last van hyperventilatie
Manman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |