het waren al volgroeide plantjes met sla vooral geloof ik. Maar moeten ze idd wel even door eten want blijft weinig over als het zo koud is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok help ff waar is die moestuin?
Buiten dat het is winter.. ze zitten er maar 3 mnd zo snel groeien dingen niet
En elsaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:58 schreef ben34567 het volgende:
Voorlopige irritaties : Jordy; Niels, Fleur; Keanu (soms)
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het waren al volgroeide plantjes met sla vooral geloof ik. Maar moeten ze idd wel even door eten want blijft weinig over als het zo koud is.
BB kan er op later moment wel weer nieuwe plantjes in zetten (in de nacht of tijdens spel) natuurlijk. Vind het wel leuk bedacht.
Weljaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maakt het uit , als we maar een TT hebben
Straks denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:02 schreef Ireth het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen, al wat bekend wat Niels en Jeff hebben besloten?
[niels] Nee, is ambetantquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haar ook erg irritant aanwezig
Deze lijken te verstaanquote:
En weer als de rest erbij komt, ik ben benieuwd hoelang ze daar mee gaan wachten.. en of de laatkomers ook langer moeten zittenquote:
Het is net de COS...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er staan ook veel te veel mensen omheen met allemaal hun mening
Er zijn vanochtend al blikken teruggegaan die over datum warenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:05 schreef Kinga het volgende:
Op de slob staat 9-1-2025... mogen ze wel eens dooreten dan.
Raar , vaak is het nog langer houdbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn vanochtend al blikken teruggegaan die over datum waren
Vermoed dat de blikken door de febo zijn gevuld met slob, dan is het niet zo lang houdbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar , vaak is het nog langer houdbaar
Ja vers gemaaktquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vermoed dat de blikken door de febo zijn gevuld met slob, dan is het niet zo lang houdbaar
Misschien nog ergens achterin gevonden en was het eigenlijk bedoeld voor vorig jaar ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar , vaak is het nog langer houdbaar
KOUSEBANDquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa met de verb
Dacht vanacht wat zegt ze toch
Het vreten bevindt potvolblommen in een blik, dan moeten ze het al hebben ingekocht tijdens BB1.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn vanochtend al blikken teruggegaan die over datum waren
Zat er net aan te denken. Niet goed over nagedacht dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vermoed dat de blikken door de febo zijn gevuld met slob, dan is het niet zo lang houdbaar
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Misschien nog ergens achterin gevonden en was het eigenlijk bedoeld voor vorig jaar ofzo
Heeft het over iemand die ziek was... allez, niet ziek, maar gezondheidsproblemen. What's in a name.quote:
Welk?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Lennie heeft make op up..maar ze hebben toch geen spiegels
nu weer welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Misschien zit er zo kleintje in een poederdoos?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Overlijden van wie weet ik ff niet , weet wel dat haar moeder is overleden ,alleen niet wanneerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft het over iemand die ziek was... allez, niet ziek, maar gezondheidsproblemen. What's in a name.
Lennie en Fleur hebben hun kast open en kleine spiegeltjes zelf bij.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
vader toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Overlijden van wie weet ik ff niet , weet wel dat haar moeder is overleden ,alleen niet wanneer
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ja moeder en ze heeft geen afscheid kunnen nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Overlijden van wie weet ik ff niet , weet wel dat haar moeder is overleden ,alleen niet wanneer
Ik denk ook dat alle kandidaten een achtergrond hebben van iets. Daarom zijn ze ook gekozen dat levert TV Op.quote:
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:14 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat alle kandidaten een achtergrond hebben van iets. Daarom zijn ze ook gekozen dat levert TV Op.
Lennie heeft ook wel een verhaalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.
Ahja, dat kan ook. Inderdaad vandaag begrafenis. Sneu hoorquote:
Off topicquote:
Ja vond ik ook heftig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.
Niks sorry gekkiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Off topic
Ok ik zie nu me spel fout
Nu maakte ik die vroeger wel vaker
Maar gooi hem er nu maar weer gelijk in
Ik heb (maart 2025) 5 jaar long/post covid
Dat gaat gepaard met hersenmist en dergelijke
Wat maakt dat ik spelfouten maak , soms niet op juiste woorden kan komen ..en ik heb dat zelf dan niet door
Mijn excuses hiervoor
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar ziequote:
Ericquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar zie
Ja dat was grappig, zag het ookquote:
Zij ! De latte machiato vloog tegen mijn schermquote:
Geen tijd hier om te sufkutten, snel ff shoppen en de tas inpakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar zie
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heeft erg last van die haaruitvalziekte... zelfs bij haar pruik..
Waarom? Hou het gewoon bij zijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij, De latte machiato vloog tegen mijn scherm![]()
![]()
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:23 schreef Hznootje het volgende:
MiddagIk moet nog even wennen hoor aan de bewoners…Even weer in de flow komen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |