Behalve haar stem is dat toch prima gelukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze is in transite geweest en is helemaal een vrouw een trans vrouw. Staat ook wel in haar topic
https://www.gva.be/cnt/dmf20250102_95581309
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Duidelijk nog niet in de fleur van haar leven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.
Die heeft nog niet helemaal haar draai gevonden
Nou dat kan ik zolang niet volhouden hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kun je toch in kleermakerszit zitten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve haar stem is dat toch prima gelukt.
Ze komt ook als een normaal aardig persoon over.Wat ik van haar gezien heb zo tussen neus en lippen door vind ik haar wel een lief, leuk mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dan zo naast je, weet je wel?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nou dat kan ik zolang niet volhouden hoor![]()
Maargoed zij zijn jonger
Hoop dat je met een gamechanger even een uurtje mag zien hoe de medebewoners over jou denken icm met de eliminatiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de rol van die nep papagaai.
Onzeker meisje, ik hoop dat ze snel gaat opfleurenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Duidelijk nog niet in de fleur van haar leven.
Ik weet niet wat je met het eerste bedoelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:39 schreef mario390 het volgende:
wat is en kruis? de zij op wc doen moet? ik heb 1,5 topics verpasst
volgens mij is lennie niet altijd en meid gewezen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Behalve haar stem is dat toch prima gelukt.
Ze komt ook als een normaal aardig persoon over.Nooit op een metalfestival geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen kunnen evengoed prachtige bos haar hebben hoor
It's weird being the same age as old people
Het zal vast iets zijn met het papagaaien van infoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoop dat je met een gamechanger even een uurtje mag zien hoe de medebewoners over jou denken icm met de eliminatie
Hoop op verraad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de rol van die nep papagaai.
Nee haha, wel op gabber feesten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nooit op een metalfestival geweest?![]()
Mannen kunnen evengoed prachtige bos haar hebben hoor
Ja precies , daar hoop ik op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop op verraad.
Onderlinge en stiekeme gesprekjes hardop papegaaien.
Hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee haha, wel op gabber feesten.
Daar had niemand haar.
wat is en kruis?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn met het papagaaien van info![]()
Vrijgespeeld gisteren blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef KangaP het volgende:
Ze hebben gekookt. Hoe hebben ze toegang gekregen tot het fornuis of zat die niet op slot?
Iets dat je kan winnen/betalen om gesprekken (en vooral roddels/nominatiepraat) van anderen te herbeluisteren was mijn eerste gok.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zal vast iets zijn met het papagaaien van info![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |