Keanu heeft niet op Fok! gekeken voordat hij het huis in ging.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan laat je de verkeerde dingen zien op social media Keano.... of hoe die ook heet.
Keanuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan laat je de verkeerde dingen zien op social media Keano.... of hoe die ook heet.
🤣quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu heeft niet op Fok! gekeken voordat hij het huis in ging.
Ze overleeft het welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef mario390 het volgende:
meestal als en favorit van me huilte, was ik dann ook niet goed
Ze moet nog landen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fleur heeft het koud, Fleur heeft het warm, Fleur is moe, Fleur heeft jeuk, Fleur pakt haar spullen uit, Fleur pakt haar spullen in.
Die heeft nog niet helemaal haar draai gevonden
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu heeft niet op Fok! gekeken voordat hij het huis in ging.
Boomers worden nog amper geselecteerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Zou leuk zijn als een FOK!'er mee zou doen.
Ik hoop dat die gesmoes opneemt en dat dan gaat lopen roepen..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de rol van die nep papagaai.
Kan ook tricky zijn weet ik nog uit vanuit een aantal jaren geledenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Zou leuk zijn als een FOK!'er mee zou doen.
Millennials wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Boomers worden nog amper geselecteerd
Was dat niet bij EJVJL?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan ook tricky zijn weet ik nog uit vanuit een aantal jaren geleden
Daar hoop ik wel opquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gesmoes opneemt en dat dan gaat lopen roepen..
Weet ik niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |