Mod Edit: Niet uitdagenquote:
en wat bedoelt dat ? dat ik ook snapquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zucht: Ze moet haar kruis van haar body rechttrekken.
Niks geks aan.
Dat was ongeveer een uur geleden. Er zat iets niet lekker in haar kruis (kleding) en daar ging ze op de wc even iets aan doen (leistengegend/schritt)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
fleur zeg dat zij en kruis in wc doet
Dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wat en kreuz zoll zij daar doen, dat is toch niet logisch
Wat ik zeg. Ze moet het kruis van haar body rechttrekken omdat het niet lekker zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat bedoelt dat ? dat ik ook snap
Oh dat ja, dat was idd alweer ff geledenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was ongeveer een uur geleden. Er zat iets niet lekker in haar kruis (kleding) en daar ging ze op de wc even iets aan doen (leistengegend/schritt)
Het onderste gedeelte van de body, welke tussen je benen zit. Die zat niet lekker. Moest ze rechttrekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
PLease let it stopquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was ongeveer een uur geleden. Er zat iets niet lekker in haar kruis (kleding) en daar ging ze op de wc even iets aan doen (leistengegend/schritt)
oke nu snap ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het onderste gedeelte van de body, welke tussen je benen zit. Die zat niet lekker. Moest ze rechttrekken.
gymbrosquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
Milena: jullie zijn toch niet van die opgepompte, selfmade bruin.. ja hoe noem ik dat.
mario is okay.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er is maar 1 die dat kan doen, zelf stopt hij niet
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maakte een grapje over een te openen topic over dat.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:52 schreef mario390 het volgende:
fleur is de de al 2-3 keer jankte? wat lief is zij wel maar..
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maakte een grapje over een te openen topic over dat.
En het zou minstens 1 post hebben, met bewijs.
https://streamable.com/2ier3n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |