SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ze bepalen de nominatiesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik val niet net in, maar weet het ook niet
Gokjequote:
Goede gokquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gokje
Jeff heeft geen moeder meer
Elsa geeft hem dat gevoel dat zijn moeder hem gaf
Jeffrey loopt nogal hard van stapelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jeffrey vind nomineren moeilijk
Ja dat weet ik, maar bedoelde dat ik de trigger ff niet wist waarom ie begon te huilen..quote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:52 schreef freaky40 het volgende:
Elsa donder op met je leger symboliek.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gokje
Nou he he, welkom bij big brother.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jeffrey vind nomineren moeilijk
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gokje
Hoezo, dat vormt een mens gewoon. Niks mis mee.quote:
Stel je niet aan gewoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo, dat vormt een mens gewoon. Niks mis mee.
Hij knakt.......quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
Jeffrey huilt nooit, hij heeft zelfs niet op de begrafenis van zijn moeder gehuild.
Dat zou um wel eens kunnen zijn..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gokje
Ik denk dat dat het niet is .quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef -river- het volgende:
Ze hoeven Elsa toch ook niet perse te nomineren toch?
Fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb op smartphone gelezen zij huilte
Nee Mattheus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Was Jeff niet de gene die in zijn introfilmpje zei: ben benieuwd of BB me kan breken?
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
Jeffrey huilt nooit, hij heeft zelfs niet op de begrafenis van zijn moeder gehuild.
Snel gehaald danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Was Jeff niet de gene die in zijn introfilmpje zei: ben benieuwd of BB me kan breken?
Met de neus op de feiten denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.
Oh wat erg vind ik dit .........quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef Kinga het volgende:
Oh BB moet ff vragen of het wel met hem gaat. Jesus.
Dat denk ik ook. Lijkt me vreselijk als je je moeder op zo'n jonge leeftijd verliest.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.
Dat was matteuszquote:
Geen idee of ze diarree heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zij heeft race kack, of en strakse stimme?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb op smartphone gelezen zij huilte
Boeit dat zo?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zij heeft race kack, of en strakse stimme?
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageertquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik vind dit juist het mooiequote:
En hetbgemis van een svhijnbaar lieve moederquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageert
Jij vindt een telefoon net zo belangrijk als een bed ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageert
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.quote:
Niet iedereen kan dat zoals je nu wel zietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit juist het mooie
Het echte in de mensen zien
Ja, denk dat hij het zelfs vervelend vindt dat hij zich laat gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik geloof zijn tranen wel
Niet het zielig doen om het zielig doen
Die arme knul verdient een knuffel
Geen idee, ik heb dat seizoen niet gekeken i.v.m. hysterische vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.
Sonja, toch? Kwam later weer terugquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.
Ja, dat is sneuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, denk dat hij het zelfs vervelend vindt dat hij zich laat gaan.
Sonja kwam niet terugquote:
Machteloos , wat moet je zeggen , wat kan je zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef Kinga het volgende:
Arm kind. En die Niels zit er als een droogkloot naast.
Ja... de empathie spat er vanafquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef Kinga het volgende:
Arm kind. En die Niels zit er als een droogkloot naast.
Eigenlijk is dat heel mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Lrod01 het volgende:
Die jongen heeft zijn emoties gewoon altijd opgekropt en dat komt er nu uit omdat ze hem aan haar laat denken.
Als ik zou mogen kiezenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij vindt een telefoon net zo belangrijk als een bed ?
Die schrikt ook van deze reactie nu al na een paar dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
BB is wel een soort van lief voor ze nu.
Let dan even op?quote:
Ojaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sonja kwam niet terug
Ash moest weg en kwam terug
En Sonja had geen grote mondquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja sonja. Maar die kwam niet terug hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij vindt een telefoon net zo belangrijk als een bed ?
Alle hens aan dek.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die schrikt ook van deze reactie nu al na een paar dagen.
Mssn nooit de kans gekregen om echt te rouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Lrod01 het volgende:
Die jongen heeft zijn emoties gewoon altijd opgekropt en dat komt er nu uit omdat ze hem aan haar laat denken.
Ik gok dat @mario390 de streams niet aan heeftquote:
Elsa doet hem aan zijn dode moeder denkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Als die Jeff nu al zo heftig aan het huilen is dan houd hij het niet lang vol. Ze kiezen toch zelf voor elsa waarom dan zo emotioneel. Hij had ook voor een ander kunnen kiezen.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat @:Mario390 de streams niet aan heeft
Het is toch niet zeker dat ze voor Elsa kiezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Als die Jeff nu al zo heftig aan het huilen is dan houd hij het niet lang vol. Ze kiezen toch zelf voor elsa waarom dan zo emotioneel. Hij had ook voor een ander kunnen kiezen.
Daar wordt al +40 reacties over gesproken, misschien gewoon ff teruglezenquote:
Klopt , hij moest voor zijn broertjes en zusjes ? zorgen en zijn dove vader ondersteunenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn nooit de kans gekregen om echt te rouwen.
Ze gaan haar sowieso niet kiezen geloof ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch niet zeker dat ze voor Elsa kiezen.
Denk gewoon dat een ouder iemand waarvan hij het gevoel heeft van een soort moeder moet pleiten bij hem voor een plek in BB.
Dit gaat niet om een katquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik het laatst als dez.2021 mijn katz oveerleed of was het 2022
En tonijn, paprika's en wraps.quote:
Dit zijn misschien wel de momenten waarbij je idd even met de neus op de feiten gedrukt wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn nooit de kans gekregen om echt te rouwen.
Dan moet ie ook niet in de cos zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat @:Mario390 de streams niet aan heeft
En anders teruglezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet in de cos zitten.
Waarom, rouwen om een ouder duurt lang en voor velen juist een moeder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:04 schreef Lillfex het volgende:
Tijd voor een psycholoog voor rouwverwerking
Ja sprekend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik zit de hele tijd al te denken die Fleur doet me denken aan iemand. Nu weet ik het. Ze doet me qua uiterlijk en maniertjes Christine van der Horst van Call tv van vroeger. [ afbeelding ]
Juist omdat hij er vast inzit. Nooit gehuild dan stop je het wegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, rouwen om een ouder duurt lang en voor velen juist een moeder.
Herkenbaar , de laatste jaren ook erg mee bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet er niet aan denken om mn ouders te verliezen, al járen een actuele angst van mij.
Goed gesprek met Niels
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik zit de hele tijd al te denken die Fleur doet me denken aan iemand. Nu weet ik het. Ze doet me qua uiterlijk en maniertjes Christine van der Horst van Call tv van vroeger. [ afbeelding ]
nou ja van de dood van een van mijn katten heb ik ook een paar jaar in puin gelegenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een ouder vergelijken met een kat
Eens maar of BB daar de goede plaats voor isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,heb wel te doen met Jeffrey, die heeft zeker nog niet alles verwerkt
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef marky het volgende:
Ik snap het wel dat Elsa bij Jeffery iets trickert.
Elsa neemt graag de leiding. Maar ik vind het niet perse op een storende manierquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Is Elsa erg veel op de voorgrond of is dit toevallig nu even zo?
Zijn misschien ook wel leger trekjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Elsa neemt graag de leiding. Maar ik vind het niet perse op een storende manier
Dat + georganiseerd zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn misschien ook wel leger trekjes
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn misschien ook wel leger trekjes
Dat dachten we twee jaar terug bij Charlotte ook en die was net een half jaar ervoor haar vader verloren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Eens maar of BB daar de goede plaats voor is
Ook omdat hij de rol van zijn moeder (gedeeltelijk) heeft overgenomenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat dachten we twee jaar terug bij Charlotte ook en die was net een half jaar ervoor haar vader verloren.
Bij hem is het 7 jaar geleden maar op die leeftijd is het ook wel normaal dat het verdriet je soms in kan halen.
In het liveshowtje van vrijdag gaat BB bellen, en wie de eerste is heeft een vrijstelling....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat die telefooncel voor rol gaat spelen...
Iedereen hier al zowat. Hij doet aan Bart van de eerste BB denken in zijn doen en laten en 'wijsheden'.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik erger me aan Jordy.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
Glad ijs, deze discussie. Voor je het weet heb je de discriminatiepin van de Facebookkijkers.
Ik heb ook niets met jordy, ik weet niet waarom maar iets in hem irriteert het willen kijken naar hem.quote:
Allereerste BB heb ik niet gezien dus daar kan ik me niet over uitspreken. Ik vind hem gewoon niet aangenaam om naar te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iedereen hier al zowat. Hij doet aan Bart van de eerste BB denken in zijn doen en laten en 'wijsheden'.
Er is een mini exit show op vrijdag na de afleveringquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef ben34567 het volgende:
Geen liveshows meer is dat nog een budget besparing ?
Ongetwijfeld, daarvoor hebben we nu langere uitzendingen en een dag minder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef ben34567 het volgende:
Wie is linda?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
Linda wil samen aan tafel eten zodra ze een tafel hebben.
Wat mij betreft vooral tijdbesparing, die recap show was niet veel aan, zat gewoon te wachten op de exit in de laatste 10 minuten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef ben34567 het volgende:
Die dame, 40+quote:
En ook niet praktisch om elke zondag familie/vrienden van genomineerden tot in Amsterdam te laten reizen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft vooral tijdbesparing, die recap show was niet veel aan, zat gewoon te wachten op de exit in de laatste 10 minuten.
Ja veel herhalingen en tijdrekken was datquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft vooral tijdbesparing, die recap show was niet veel aan, zat gewoon te wachten op de exit in de laatste 10 minuten.
Wel een rustige vrouw, ze is een verbinder en een beetje een stille 'leider' of 'huismoeder'.quote:
Neequote:
Ik heb er nóg geen hekel aan, maar kan het al snel worden als te belerend en betuttelend gaat zitten wezen. Heb ik een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel een rustige vrouw, ze is een verbinder en een beetje een stille 'leider' of 'huismoeder'.
Eens. En dat heb ik dus wel bij Elsa.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb er nóg geen hekel aan, maar kan het al snel worden als te belerend en betuttelend gaat zitten wezen. Heb ik een broertje dood aan.
Die bedoel ik ook, over wie heb je het dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. En dat heb ik dus wel bij Elsa.
Ja, ze hebben weinig anders om over te praten momenteel. Het heeft een impact op ze. Maar ze hebben het ook wel over comfort. Mensen hebben al lichamelijk last van het slapen op de vloer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar we gaan het dus nu eerst een halve week over de nominatietargets hebben. En daarna nog 2 dagen over de nominaties .....
Ik ook welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Fleur eerlijk gezegd wel leuk
Over Lindaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, over wie heb je het dan?
Ik vind Milena niet zo leuk. Die houdt zich enorm in.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:24 schreef Lillfex het volgende:
Op dit moment heb ik nog geen voorkeuren of dat bewoners me irriteren. 1 persoon vind ik alsof ze niet aanwezig is en dat is Fleur. Maar die moet denk ik nog los komen
Vraag me af wanneer ze haar gaan afmaken en tweaken....Update 2.0 is nog niet uitgebracht zo te zien en te horen, of er zit een bug in....quote:
Storen is ook wel een heel groot woordquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Stoor me nog aan niemand
nog nauwelijks gekeken
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Storen is ook wel een heel groot woord
Krijg toch het idee dat hij veel meer empathie heeft dan hele Bart.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb nog steeds niet begrepen hoe Bart BB heeft gewonnen maar misschien wint Niels om dezelfde reden(en) ?
Zij is wel de enige waarvan we nu weten dat Jeffrey en Niels op haar zouden kunnen gaan stemmen /nomineren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:26 schreef Kinga het volgende:
Milena lijkt niet in deze groep te passen. Die was vorig jaar of het jaar daarvoor beter op haar plek denk ik.
Als ik iets moois wil zien kijk ik wel in de spiegel, ik wil karakters zien daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is de enigste vrouwelijke kandidate die ik nog wel mooi vind. Laat haar nog maar even.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Speeches, mis alleen het eerste gedeelte met Linda ......
Ik zou daar echt mee uitkijken om dat zo te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Speeches, mis alleen het eerste gedeelte met Linda ......
Kan em niet zo kijken, moet hem downloaden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch normaal voor een Moeraskat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze hebben weinig anders om over te praten momenteel. Het heeft een impact op ze. Maar ze hebben het ook wel over comfort. Mensen hebben al lichamelijk last van het slapen op de vloer.
Zelf heb ik weken lang in de rimboe op de vloer geslapen, en ja, dat is wel een omschakeling voor je lijf.
Ik denk dat Milena ook nog voor reuring kan zorgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik iets moois wil zien kijk ik wel in de spiegel, ik wil karakters zien daar.
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is toch normaal voor een Moeraskat?
Kan hem ook nog niet plaatsen maar dat heb ik met meerdere, moet echt nog wennen aan deze personenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Met die Kenau heb ik nog niets, beetje onsympathieke houding.
Ben daar zo blij mee......quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:30 schreef Kruimeltje77 het volgende:
De Belgen zijn wel beter verstaanbaar dan voorgaande jaren.
Ze denken en hopen dat, maar vraag me af hoe ze dat willen doen. Duurt wel even voordat dit is geïnstalleerdquote:
Klopt, ze hebben geen zwaar accent. Vooral rondom Antwerpen is het prima te verstaan. Tenzij ze plat antwerps spreken. Dat is wel wat lastiger.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:30 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ja, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:30 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik hou van de Vlaamse taalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:30 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Zelfquote: of ze moeten zo'n opblaasbare krijgen, die is zo geplaatst.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze denken en hopen dat, maar vraag me af hoe ze dat willen doen. Duurt wel even voordat dit is geïnstalleerd
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : We gaan zo het buikspierkwartier doen .. 5 minuten.
Grote bek maar kan niets.✅quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy blaast lekker al het as uit de kachel.
Ah ik zat op de verkeerde streamquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy blaast lekker al het as uit de kachel.
Gelukkig is er geen COS per stream.quote:
Leuk voor de beelddenkers onder kijkers }quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Fleur: "Mijn body zit niet goed, maar het is een beetje raar om in m'n kruis te gaan zitten grijpen hier, dus ik doe het zo wel in de wc"
Goed verhaal meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |