nou ja van de dood van een van mijn katten heb ik ook een paar jaar in puin gelegenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een ouder vergelijken met een kat
Eens maar of BB daar de goede plaats voor isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:08 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,heb wel te doen met Jeffrey, die heeft zeker nog niet alles verwerkt
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef marky het volgende:
Ik snap het wel dat Elsa bij Jeffery iets trickert.
Elsa neemt graag de leiding. Maar ik vind het niet perse op een storende manierquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Is Elsa erg veel op de voorgrond of is dit toevallig nu even zo?
Zijn misschien ook wel leger trekjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Elsa neemt graag de leiding. Maar ik vind het niet perse op een storende manier
Dat + georganiseerd zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn misschien ook wel leger trekjes
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn misschien ook wel leger trekjes
Dat dachten we twee jaar terug bij Charlotte ook en die was net een half jaar ervoor haar vader verloren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Eens maar of BB daar de goede plaats voor is
Ook omdat hij de rol van zijn moeder (gedeeltelijk) heeft overgenomenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat dachten we twee jaar terug bij Charlotte ook en die was net een half jaar ervoor haar vader verloren.
Bij hem is het 7 jaar geleden maar op die leeftijd is het ook wel normaal dat het verdriet je soms in kan halen.
In het liveshowtje van vrijdag gaat BB bellen, en wie de eerste is heeft een vrijstelling....quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat die telefooncel voor rol gaat spelen...
Iedereen hier al zowat. Hij doet aan Bart van de eerste BB denken in zijn doen en laten en 'wijsheden'.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik erger me aan Jordy.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
Glad ijs, deze discussie. Voor je het weet heb je de discriminatiepin van de Facebookkijkers.
Ik heb ook niets met jordy, ik weet niet waarom maar iets in hem irriteert het willen kijken naar hem.quote:
Allereerste BB heb ik niet gezien dus daar kan ik me niet over uitspreken. Ik vind hem gewoon niet aangenaam om naar te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iedereen hier al zowat. Hij doet aan Bart van de eerste BB denken in zijn doen en laten en 'wijsheden'.
Er is een mini exit show op vrijdag na de afleveringquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef ben34567 het volgende:
Geen liveshows meer is dat nog een budget besparing ?
Ongetwijfeld, daarvoor hebben we nu langere uitzendingen en een dag minder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef ben34567 het volgende:
Wie is linda?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
Linda wil samen aan tafel eten zodra ze een tafel hebben.
Wat mij betreft vooral tijdbesparing, die recap show was niet veel aan, zat gewoon te wachten op de exit in de laatste 10 minuten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:17 schreef ben34567 het volgende:
Die dame, 40+quote:
En ook niet praktisch om elke zondag familie/vrienden van genomineerden tot in Amsterdam te laten reizen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft vooral tijdbesparing, die recap show was niet veel aan, zat gewoon te wachten op de exit in de laatste 10 minuten.
Ja veel herhalingen en tijdrekken was datquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft vooral tijdbesparing, die recap show was niet veel aan, zat gewoon te wachten op de exit in de laatste 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |