Ik vind dit juist het mooiequote:
En hetbgemis van een svhijnbaar lieve moederquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageert
Jij vindt een telefoon net zo belangrijk als een bed ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageert
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.quote:
Niet iedereen kan dat zoals je nu wel zietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit juist het mooie
Het echte in de mensen zien
Ja, denk dat hij het zelfs vervelend vindt dat hij zich laat gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik geloof zijn tranen wel
Niet het zielig doen om het zielig doen
Die arme knul verdient een knuffel
Geen idee, ik heb dat seizoen niet gekeken i.v.m. hysterische vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.
Sonja, toch? Kwam later weer terugquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.
Ja, dat is sneuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, denk dat hij het zelfs vervelend vindt dat hij zich laat gaan.
Sonja kwam niet terugquote:
Machteloos , wat moet je zeggen , wat kan je zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef Kinga het volgende:
Arm kind. En die Niels zit er als een droogkloot naast.
Ja... de empathie spat er vanafquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef Kinga het volgende:
Arm kind. En die Niels zit er als een droogkloot naast.
Eigenlijk is dat heel mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Lrod01 het volgende:
Die jongen heeft zijn emoties gewoon altijd opgekropt en dat komt er nu uit omdat ze hem aan haar laat denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |