Stel je niet aan gewoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo, dat vormt een mens gewoon. Niks mis mee.
Hij knakt.......quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
Jeffrey huilt nooit, hij heeft zelfs niet op de begrafenis van zijn moeder gehuild.
Dat zou um wel eens kunnen zijn..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gokje
Jeff heeft geen moeder meer
Elsa geeft hem dat gevoel dat zijn moeder hem gaf
Ik denk dat dat het niet is .quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef -river- het volgende:
Ze hoeven Elsa toch ook niet perse te nomineren toch?
Fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb op smartphone gelezen zij huilte
Nee Mattheus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Was Jeff niet de gene die in zijn introfilmpje zei: ben benieuwd of BB me kan breken?
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
Jeffrey huilt nooit, hij heeft zelfs niet op de begrafenis van zijn moeder gehuild.
Snel gehaald danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Was Jeff niet de gene die in zijn introfilmpje zei: ben benieuwd of BB me kan breken?
Met de neus op de feiten denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.
Oh wat erg vind ik dit .........quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef Kinga het volgende:
Oh BB moet ff vragen of het wel met hem gaat. Jesus.
Dat denk ik ook. Lijkt me vreselijk als je je moeder op zo'n jonge leeftijd verliest.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.
Dat was matteuszquote:
Geen idee of ze diarree heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zij heeft race kack, of en strakse stimme?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb op smartphone gelezen zij huilte
Boeit dat zo?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zij heeft race kack, of en strakse stimme?
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageertquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |