Stel je niet aan gewoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo, dat vormt een mens gewoon. Niks mis mee.
Hij knakt.......quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
Jeffrey huilt nooit, hij heeft zelfs niet op de begrafenis van zijn moeder gehuild.
Dat zou um wel eens kunnen zijn..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gokje
Jeff heeft geen moeder meer
Elsa geeft hem dat gevoel dat zijn moeder hem gaf
Ik denk dat dat het niet is .quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef -river- het volgende:
Ze hoeven Elsa toch ook niet perse te nomineren toch?
Fleurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb op smartphone gelezen zij huilte
Nee Mattheus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Was Jeff niet de gene die in zijn introfilmpje zei: ben benieuwd of BB me kan breken?
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:54 schreef Puzzie het volgende:
Jeffrey huilt nooit, hij heeft zelfs niet op de begrafenis van zijn moeder gehuild.
Snel gehaald danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Was Jeff niet de gene die in zijn introfilmpje zei: ben benieuwd of BB me kan breken?
Met de neus op de feiten denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.
Oh wat erg vind ik dit .........quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef Kinga het volgende:
Oh BB moet ff vragen of het wel met hem gaat. Jesus.
Dat denk ik ook. Lijkt me vreselijk als je je moeder op zo'n jonge leeftijd verliest.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan komt het er nu uit denk ik. Plus alle spanning van de afgelopen dagen.
Dat was matteuszquote:
Geen idee of ze diarree heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zij heeft race kack, of en strakse stimme?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb op smartphone gelezen zij huilte
Boeit dat zo?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en zij heeft race kack, of en strakse stimme?
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageertquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik vind dit juist het mooiequote:
En hetbgemis van een svhijnbaar lieve moederquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageert
Jij vindt een telefoon net zo belangrijk als een bed ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef mensen 1 week geen bed en telefoon en kijken hoe de gemiddelde persoon reageert
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.quote:
Niet iedereen kan dat zoals je nu wel zietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit juist het mooie
Het echte in de mensen zien
Ja, denk dat hij het zelfs vervelend vindt dat hij zich laat gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik geloof zijn tranen wel
Niet het zielig doen om het zielig doen
Die arme knul verdient een knuffel
Geen idee, ik heb dat seizoen niet gekeken i.v.m. hysterische vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.
Sonja, toch? Kwam later weer terugquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch bij iemand die ineens weg was de eerste week. Weet niet meer goed ze heet. Grote bek enzo.
Ja, dat is sneuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, denk dat hij het zelfs vervelend vindt dat hij zich laat gaan.
Sonja kwam niet terugquote:
Machteloos , wat moet je zeggen , wat kan je zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef Kinga het volgende:
Arm kind. En die Niels zit er als een droogkloot naast.
Ja... de empathie spat er vanafquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef Kinga het volgende:
Arm kind. En die Niels zit er als een droogkloot naast.
Eigenlijk is dat heel mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Lrod01 het volgende:
Die jongen heeft zijn emoties gewoon altijd opgekropt en dat komt er nu uit omdat ze hem aan haar laat denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |