Als ik zou mogen kiezenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij vindt een telefoon net zo belangrijk als een bed ?
Die schrikt ook van deze reactie nu al na een paar dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:00 schreef Moeraskat het volgende:
BB is wel een soort van lief voor ze nu.
Let dan even op?quote:
Ojaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sonja kwam niet terug
Ash moest weg en kwam terug
En Sonja had geen grote mondquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja sonja. Maar die kwam niet terug hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij vindt een telefoon net zo belangrijk als een bed ?
Alle hens aan dek.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die schrikt ook van deze reactie nu al na een paar dagen.
Mssn nooit de kans gekregen om echt te rouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Lrod01 het volgende:
Die jongen heeft zijn emoties gewoon altijd opgekropt en dat komt er nu uit omdat ze hem aan haar laat denken.
Ik gok dat @mario390 de streams niet aan heeftquote:
Elsa doet hem aan zijn dode moeder denkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Als die Jeff nu al zo heftig aan het huilen is dan houd hij het niet lang vol. Ze kiezen toch zelf voor elsa waarom dan zo emotioneel. Hij had ook voor een ander kunnen kiezen.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat @:Mario390 de streams niet aan heeft
Het is toch niet zeker dat ze voor Elsa kiezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:59 schreef Koos1958 het volgende:
Als die Jeff nu al zo heftig aan het huilen is dan houd hij het niet lang vol. Ze kiezen toch zelf voor elsa waarom dan zo emotioneel. Hij had ook voor een ander kunnen kiezen.
Daar wordt al +40 reacties over gesproken, misschien gewoon ff teruglezenquote:
Klopt , hij moest voor zijn broertjes en zusjes ? zorgen en zijn dove vader ondersteunenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn nooit de kans gekregen om echt te rouwen.
Ze gaan haar sowieso niet kiezen geloof ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch niet zeker dat ze voor Elsa kiezen.
Denk gewoon dat een ouder iemand waarvan hij het gevoel heeft van een soort moeder moet pleiten bij hem voor een plek in BB.
Dit gaat niet om een katquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik het laatst als dez.2021 mijn katz oveerleed of was het 2022
En tonijn, paprika's en wraps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |