quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Storen is ook wel een heel groot woord
Krijg toch het idee dat hij veel meer empathie heeft dan hele Bart.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb nog steeds niet begrepen hoe Bart BB heeft gewonnen maar misschien wint Niels om dezelfde reden(en) ?
Zij is wel de enige waarvan we nu weten dat Jeffrey en Niels op haar zouden kunnen gaan stemmen /nomineren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:26 schreef Kinga het volgende:
Milena lijkt niet in deze groep te passen. Die was vorig jaar of het jaar daarvoor beter op haar plek denk ik.
Als ik iets moois wil zien kijk ik wel in de spiegel, ik wil karakters zien daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is de enigste vrouwelijke kandidate die ik nog wel mooi vind. Laat haar nog maar even.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Speeches, mis alleen het eerste gedeelte met Linda ......
Ik zou daar echt mee uitkijken om dat zo te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Speeches, mis alleen het eerste gedeelte met Linda ......
Kan em niet zo kijken, moet hem downloaden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch normaal voor een Moeraskat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze hebben weinig anders om over te praten momenteel. Het heeft een impact op ze. Maar ze hebben het ook wel over comfort. Mensen hebben al lichamelijk last van het slapen op de vloer.
Zelf heb ik weken lang in de rimboe op de vloer geslapen, en ja, dat is wel een omschakeling voor je lijf.
Ik denk dat Milena ook nog voor reuring kan zorgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Als ik iets moois wil zien kijk ik wel in de spiegel, ik wil karakters zien daar.
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is toch normaal voor een Moeraskat?
Kan hem ook nog niet plaatsen maar dat heb ik met meerdere, moet echt nog wennen aan deze personenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Met die Kenau heb ik nog niets, beetje onsympathieke houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |