Neequote:
Ik heb er nóg geen hekel aan, maar kan het al snel worden als te belerend en betuttelend gaat zitten wezen. Heb ik een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel een rustige vrouw, ze is een verbinder en een beetje een stille 'leider' of 'huismoeder'.
Eens. En dat heb ik dus wel bij Elsa.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb er nóg geen hekel aan, maar kan het al snel worden als te belerend en betuttelend gaat zitten wezen. Heb ik een broertje dood aan.
Die bedoel ik ook, over wie heb je het dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. En dat heb ik dus wel bij Elsa.
Ja, ze hebben weinig anders om over te praten momenteel. Het heeft een impact op ze. Maar ze hebben het ook wel over comfort. Mensen hebben al lichamelijk last van het slapen op de vloer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar we gaan het dus nu eerst een halve week over de nominatietargets hebben. En daarna nog 2 dagen over de nominaties .....
Ik ook welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:23 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Fleur eerlijk gezegd wel leuk
Over Lindaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, over wie heb je het dan?
Ik vind Milena niet zo leuk. Die houdt zich enorm in.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:24 schreef Lillfex het volgende:
Op dit moment heb ik nog geen voorkeuren of dat bewoners me irriteren. 1 persoon vind ik alsof ze niet aanwezig is en dat is Fleur. Maar die moet denk ik nog los komen
Vraag me af wanneer ze haar gaan afmaken en tweaken....Update 2.0 is nog niet uitgebracht zo te zien en te horen, of er zit een bug in....quote:
Storen is ook wel een heel groot woordquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Stoor me nog aan niemand
nog nauwelijks gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |