En paprika en wrapsquote:
Dit zijn misschien wel de momenten waarbij je idd even met de neus op de feiten gedrukt wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn nooit de kans gekregen om echt te rouwen.
Dan moet ie ook niet in de cos zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat @:Mario390 de streams niet aan heeft
En anders teruglezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet in de cos zitten.
Waarom, rouwen om een ouder duurt lang en voor velen juist een moeder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:04 schreef Lillfex het volgende:
Tijd voor een psycholoog voor rouwverwerking
Ja sprekend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik zit de hele tijd al te denken die Fleur doet me denken aan iemand. Nu weet ik het. Ze doet me qua uiterlijk en maniertjes Christine van der Horst van Call tv van vroeger. [ afbeelding ]
Juist omdat hij er vast inzit. Nooit gehuild dan stop je het wegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, rouwen om een ouder duurt lang en voor velen juist een moeder.
Herkenbaar , de laatste jaren ook erg mee bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet er niet aan denken om mn ouders te verliezen, al járen een actuele angst van mij.
Goed gesprek met Niels
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:03 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik zit de hele tijd al te denken die Fleur doet me denken aan iemand. Nu weet ik het. Ze doet me qua uiterlijk en maniertjes Christine van der Horst van Call tv van vroeger. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |